Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τοτε ειχες βγαλει ανακοινωση για το πεναλτι?κι αν δεν εδινε το πεναλτυ μην εισαι σιγουρος οτι θα τρωγαμε 4.
Χρήστο καλημέρα. Ο ΑΡΗΣ έχει δικαίωμα να φωνάζει για τη διαιτησία;Καλημερα αδελφια ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!!!
Οι Υπόλοιποι ΚΛΑΨΤΕ !!!!!!
Το ξερω το ΚΡΥΟ ειναι Τσουχτερο στους -14 για να μην πω στους -19(ΠΟΛΙΚΟ ΨΥΧΟΣ)
Αλλη μια Χρονια ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ !!!!!!
Λοιπον για να ειμαστε Σοβαροι τωρα...
Η ομαδα ΧΑΛΙΑ αλλη μια φορα , Καποιοι Παιχτες - "Λιγοι" για τον ΘΡΥΛΟ η απλα Ανυπαρκτοι....
Αλλαξτε Μυαλα Καποιοι!!!! οταν ερχεται 30.000 Κοσμος να σας δει μεσα στον Ψοφο εχετε ΧΡΕΟΣ να παιζεται μεχρι
το 90!!!!!!
Για την Διαιτησια τι να πουμε???
Ειναι να γελας με την Προσπαθεια ορισμενων να Κρυψουν την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥΣ με αλλοθι την διαιτησια....
-14 και 19 και μιλατε για Διαιτησια??????????
Και επειδη ΔΕΝ εχω Κομπλεξ και γουσταρω να λεω την Αληθεια ...
ΜΑΚΡΑΝ η Καλυτερη Ομαδα που περασε απο το Καραισκακη ο ΑΡΗΣ.
[move]ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ , ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!!!!!![/move]
Καλημερα !! (Χριστοφορο με Λενε)Χρήστο καλημέρα. Ο ΑΡΗΣ έχει δικαίωμα να φωνάζει για τη διαιτησία;
Όπου να΄ναι θα πέσουν τα σιρόπια!
Παιδιά για πιο hot καταστάσεις υπάρχουν και τα pm!και στην Μουρη σου
![]()
Για την Διαιτησια τι να πουμε???
Ειναι να γελας με την Προσπαθεια ορισμενων να Κρυψουν την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥΣ με αλλοθι την διαιτησια....
-14 και 19 και μιλατε για Διαιτησια??????????
Το πρώτο γκολ ήταν δύσκολη φάση και μπορεί όντως πολύ εύκολα να μην το δεις. Το δεύτερο ήταν εξώφθαλμο οφσαιντ του Γκαλέτι, όσο για την κόκκινη του Άντζα το είπες και συ ότι φώναζε από μακρυά. Οι τηλεκριτικοί τι να πουν, συμφώνησαν όλοι πως ήταν δυο οφσαιντ και κόκκινη. Ο κωνσταντίνου ξεκίνησε να λέει πως οι διαιτητές φοβούνται στο Καραισκάκη αλλά μετά παραδέχτηκε το αυτονόητο, πως ο παναθηναικός δεν μπορεί να μιλάει για πρωτάθλημα όταν χάνει 10 βαθμούς από εργοτέλη και ηρακλήΚαλημερα !! (Χριστοφορο με Λενε)
Θα σου πω Την Γνωμη μου !!!
Εγω ειδα το Παιχνιδι απο το Γηπεδο!! οποτε Τα γκολ Και το Πεναλτι μου Φανηκαν Απολυτως Ορθα!!!
Ειπα στον Διπλανο μου στο Γηπεδο οτι ο Αντζας επρεπε να φαει Κοκκινη (δευτερη Κιτρινη)
Ξαναλεω οτι τα ειδα απο το Γηπεδο και ΟΧΙ απο την ΤV
Οι τηλεκριτικοι τι Ειπαν για τις Φασεις??(κοιμηθηκα)....
ΚΛΑΨΕ ΚΛΩΝΕ!!!! -14, -14 -19!!!!για γέλια μάλλον εσύ είσαι,εσύ και οι τυφλωμένοι από τον οχετό του Καραισκάκη σύντροφοί σου
Μόνο αηδία προκαλούν οι πρακτικές του σωματείου με τον δαφνοστεφανωμένο πουστράκο για έμβλημα,αηδία και φυσικά μίσος
Τοτε εχει ΚΑΘΕ δικαιωμα ο ΑΡΗΣ να διαμαρτυρεται!!!!!!! και ξαναλεω ειναι ΜΑΚΡΑΝ η καλυτερη Ομαδα που παιξαμε μεχρι Τωρα..Το πρώτο γκολ ήταν δύσκολη φάση και μπορεί όντως πολύ εύκολα να μην το δεις. Το δεύτερο ήταν εξώφθαλμο οφσαιντ του Γκαλέτι, όσο για την κόκκινη του Άντζα το είπες και συ ότι φώναζε από μακρυά. Οι τηλεκριτικοί τι να πουν, συμφώνησαν όλοι πως ήταν δυο οφσαιντ και κόκκινη. Ο κωνσταντίνου ξεκίνησε να λέει πως οι διαιτητές φοβούνται στο Καραισκάκη αλλά μετά παραδέχτηκε το αυτονόητο, πως ο παναθηναικός δεν μπορεί να μιλάει για πρωτάθλημα όταν χάνει 10 βαθμούς από εργοτέλη και ηρακλή
Τι να το κάνεις. Η βαθμολογία μένει. Τις καλημέρες μουΤοτε εχει ΚΑΘΕ δικαιωμα ο ΑΡΗΣ να διαμαρτυρεται!!!!!!! και ξαναλεω ειναι ΜΑΚΡΑΝ η καλυτερη Ομαδα που παιξαμε μεχρι Τωρα..
Καλημερα!Τι να το κάνεις. Η βαθμολογία μένει. Τις καλημέρες μου

