Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 56 άτομα (4 μέλη και 52 επισκέπτες)

Caymans

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2009
Μηνύματα
682
Κριτικές
4
Like
117
Πόντοι
6
ΠΑΟΚ @ 3.70
Μονό 1 × 30,00 €
751208937 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.70
Μονό 1 × 30,00 €
751208847 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.70
Μονό 1 × 30,00 €
751208861 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.70
Μονό 1 × 30,00 €
751208746 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.70
Μονό 1 × 30,00 €
751208703 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.60
Μονό 1 × 30,00 €
751208639 01/03/2020 20:44 30,00 € 0,00 € Ανοιχτό
ΠΑΟΚ @ 3.15
Over 1.5 @ 1.75
Ισοπαλία @ 3.80
Τριάδα 1 × 20,00 €
751206272 01/03/2020 20:42 20,00 € 0,00 € Ανοιχτό
Όχι ρε πουστη,και γω κουβα .το μαλακα το ρεφερι πέντε λεπτά ακόμη δε μπορουσε να αφηνε;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
+7 τυπε καλά το είχε μαντέψει ο ΚΛΟ ΚΛΟ ότι θα είναι και +1 όταν παίζαμε μαζι,και αρχίζανε τα πλευ οφς. :piss: :alivedick: :piss: :alivedick:

ο ρωσοποντιος το πηρε αποφαση...ο κλο ακομα? :S
εχει να ριξει ακομα πολυ χειροφιλημα ο φιλοξενουμενος μεχρι να σωσει τον υποβιβασμο... :pipa2:
giphy.gif
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
και κάποια στιγμή η στοιχημαν το κλείδωσε για πεναλτυ και προς στιγμη χάρηκα.  :headbang: :headbang: :headbang:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.661
Like
57.334
Πόντοι
12.756
ρε μλκ κόλλησε γιατί να ρίξω 6 φορές τα 30 και οχι με ένα στοίχημα όλο το ποσό.
το ξέρω βρε μαλακα κολαει ο κολο στοιχιμαν δε μπορείς να ποντάρεις με τίποτα...ειδικά από κινητό.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Αρα να μην σε ρωτήσω για πρόβλεψη στο El Clasico(σκεφτόμουν να πονταρω)
Μπαρτσα εχει άριστη απόδοση.
Ακυρο την ρίξανε στο 3,13 περιμενε στο λαιβ να ανέβαι στο 4 και μπουμπούνα το.  :hi:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Εννοουσε καποιος που να μην ειναι παντρεμενος με τον κουβα σαν και σενα.... :S :S :S
για χομπ παίζω ρίχνω τα περισεβούμενα αλλά που να ξέρεις εσύ που χρωστάς και στο κοσμίδη.  :S :S :S
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.381
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
επειδή λείπω στις ζούγκλες τις Αμερικής για πείτε μου λίγο εσείς οι μπαοκτσηδες ,τελικά το κλέψαμε κ αυτό το πρωτάθλημα;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom