Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 78 άτομα (0 μέλη και 78 επισκέπτες)

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
το χθεσινο ματς ηθελε ο ρωσοποντιος και το πηρε...αμα γινοταν καμια στραβη χθες, θα σου ελεγα εγω τι μανικι θα σας περνουσε...ο ρωσοποντιος δεν ειναι ερασιτεχνης, εσυ τα βλεπεις τελειως ερασιτεχνικα τα πραγματα....αλλα να μου πεις βαζελος εισαι, αμα καταλαβαινες κιολας, βαζελος θα ησοουν??? :S

Οτι είναι ερασιτέχνης είναι αλήθεια, γι αυτό άλλωστε του έκλεψε το πρωτάθλημα πρόπερσι ο λαθρέμπορας ενώ ο ρωσοπόντιος έχει αγοράσει τα πάντα εδώ και 3 χρόνια
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
το χθεσινο ματς ηθελε ο ρωσοποντιος και το πηρε...αμα γινοταν καμια στραβη χθες, θα σου ελεγα εγω τι μανικι θα σας περνουσε...ο ρωσοποντιος δεν ειναι ερασιτεχνης, εσυ τα βλεπεις τελειως ερασιτεχνικα τα πραγματα....αλλα να μου πεις βαζελος εισαι, αμα καταλαβαινες κιολας, βαζελος θα ησοουν??? :S
τα παιχνιδια που ηθελε τα επαιρνε μονο ο θειος σωκρατες

στη ριζουπολη ειχε πιασει διαιτητη, εποπτες, παρατηρητη, υπευθυνο αστυνομιας, NOVA, υφυπουργειο αθλητισμου, μεχρι και τους καντινιερηδες απεξω απο το γηπεδο

εαν ο ρωσοποντιος εστησε παραγκα που παει ο πουγγουρας και του παιρνει 2-2 στο χαλαρο μεσα στην τουμπα, ας παει να ασχοληθει με τιποτα μπολσοι καλυτερα και ας αφησει τη μπαλα
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
στη ριζουπολη ειχε πιασει διαιτητη, εποπτες, παρατηρητη, υπευθυνο αστυνομιας, NOVA, υφυπουργειο αθλητισμου, μεχρι και τους καντινιερηδες απεξω απο το γηπεδο

Και μετά εσεις γιατί κυνηγούσατε τους παίκτες σας στην Παιανία;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
τα παιχνιδια που ηθελε τα επαιρνε μονο ο θειος σωκρατες

στη ριζουπολη ειχε πιασει διαιτητη, εποπτες, παρατηρητη, υπευθυνο αστυνομιας, NOVA, υφυπουργειο αθλητισμου, μεχρι και τους καντινιερηδες απεξω απο το γηπεδο

εαν ο ρωσοποντιος εστησε παραγκα που παει ο πουγγουρας και του παιρνει 2-2 στο χαλαρο μεσα στην τουμπα, ας παει να ασχοληθει με τιποτα μπολσοι καλυτερα και ας αφησει τη μπαλα

1ον)στην ριζουπολη τζαμπα τους επιασε ολους αυτους...τελικα δεν χρειαστηκε κανενας....το πηρε μονη της το παιχνιδι η θυρα 7  :takethis:

2ον) τωρα αυτο με το 2-2 και τι παραγκα, τι σοι μαλακια ειναι παλι???δηλαδη επι κοκκαλη εμεις δεν χαναμε παιχνιδια???30 νικες σε 30 ματς καναμε???για δες ποσες φορες ειχαμε χασει βαθμους μεσα στην ξανθη του δικου μας πανοπουλου....αρα με την λογικη σου δεν υπηρχε παραγκα ουτε τοτε...
βεβαια ηταν κανενα νοκ αουτ παιχνιδι ακομα θα επαιζες εκει μεσα και θα εχασες 3-2 στο 155....για ρωτα περυσι τον νιωνο και την τριπολη τι τραβηξαν περυσι στο κυπελλο, μεχρι να παρει το κρυσταλλινο κυπελλο η μπαοκαρα (αλλα νταξει ηταν χερι του μανιατη με την τριπολη, οποτε ολα καλα, δεν μετραει αν την σφαξουν και αλλες ομαδες μετα)
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Και την πλήρωσε ο φουκαράς ο Μαρκαριάν
να θυμισω οτι τοτε ο τζιγγερ ειχε βαλει προεδρο τον φιλιππιδη και τον εστειλε να τα βγαλει περα με τον σωκρατη που ειχε πιασει ολο το συμπαν για να παρει με το ζορι το πρωτσθλημα
η εποχη της "ψυχωσης" και των σφαξιματων στο γονατο χωρις αναισθητικο

και ο αλλος σου λεει για το σαββιδη. τι να πεις...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
1ον)στην ριζουπολη τζαμπα τους επιασε ολους αυτους...τελικα δεν χρειαστηκε κανενας....το πηρε μονη της το παιχνιδι η θυρα 7  :takethis:

2ον) τωρα αυτο με το 2-2 και τι παραγκα, τι σοι μαλακια ειναι παλι???δηλαδη επι κοκκαλη εμεις δεν χαναμε παιχνιδια???30 νικες σε 30 ματς καναμε???για δες ποσες φορες ειχαμε χασει βαθμους μεσα στην ξανθη του δικου μας πανοπουλου....αρα με την λογικη σου δεν υπηρχε παραγκα ουτε τοτε...
βεβαια ηταν κανενα νοκ αουτ παιχνιδι ακομα θα επαιζες εκει μεσα και θα εχασες 3-2 στο 155....για ρωτα περυσι τον νιωνο και την τριπολη τι τραβηξαν περυσι στο κυπελλο, μεχρι να παρει το κρυσταλλινο κυπελλο η μπαοκαρα (αλλα νταξει ηταν χερι του μανιατη με την τριπολη, οποτε ολα καλα, δεν μετραει αν την σφαξουν και αλλες ομαδες μετα)
ναι η θυρα 7 το πηρε το παιχνιδι...
ας μην ειχε πιασει μποροβηλο, μπαλοκα και τσιρωνη ο φρυδιας και θα επαιρνε τα μπεγλερια μου η θυρα 7

το επιχειρημα περι ξανθης και απωλειας βαθμων ειναι βλακωδες
και ο οφη εχει κοψει πρωταθλημα, ευρωπη και εχει ριξει 4αρες στον παο επι βαρδινογιαννη. και; δεν ηταν η 2η ομαδα του βαρδινογιαννη;

ο πανοπουλος ειναι το χαλκινο μεταλλιο τσανακοφλειφτη του κοκκαλη. πριν ακομα γινει η μεταγραφη λουτσιανο και πιο μετα τοροσιδη, ψηφιζε ΠΑΝΤΑ ο,τι και ο σωκρατης ΠΑΝΤΑ στην επαε και γινονταν και αλλαξοκωλιες με δανεικους κλπ

χρυσο μεταλιο κλασσικα ο θωμας του αιγαλεω και ασημενιο ο κομποτης της λειβαδιας. και κερκυρα εγλειφε αρχιδια γαυρου, και τριπολη, και και και
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ναι η θυρα 7 το πηρε το παιχνιδι...
ας μην ειχε πιασει μποροβηλο, μπαλοκα και τσιρωνη ο φρυδιας και θα επαιρνε τα μπεγλερια μου η θυρα 7

το επιχειρημα περι ξανθης και απωλειας βαθμων ειναι βλακωδες
και ο οφη εχει κοψει πρωταθλημα, ευρωπη και εχει ριξει 4αρες στον παο επι βαρδινογιαννη. και; δεν ηταν η 2η ομαδα του βαρδινογιαννη;

ο πανοπουλος ειναι το χαλκινο μεταλλιο τσανακοφλειφτη του κοκκαλη. πριν ακομα γινει η μεταγραφη λουτσιανο και πιο μετα τοροσιδη, ψηφιζε ΠΑΝΤΑ ο,τι και ο σωκρατης ΠΑΝΤΑ στην επαε και γινονταν και αλλαξοκωλιες με δανεικους κλπ

χρυσο μεταλιο κλασσικα ο θωμας του αιγαλεω και ασημενιο ο κομποτης της λειβαδιας. και κερκυρα εγλειφε αρχιδια γαυρου, και τριπολη, και και και
kai εσείς μας γλύφετε τ'αρχίδια αλλά δεν το λέμε.  :S
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
εγω ηθελα να ηξερα ρε τυποι ειλικρινα
οταν παραπονιεστε για διαιτησια μετα απο 20 χρονια βιασμου του ελληνικου ποδοσφαιρου δεν εχετε μια συστολη, ενα σφιξιμο ρε αδερφε;
εγω θα ντρεπομουνα και λιγο ρε πουστη μου...
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
εγω ηθελα να ηξερα ρε τυποι ειλικρινα
οταν παραπονιεστε για διαιτησια μετα απο 20 χρονια βιασμου του ελληνικου ποδοσφαιρου δεν εχετε μια συστολη, ενα σφιξιμο ρε αδερφε;
εγω θα ντρεπομουνα και λιγο ρε πουστη μου...
για το μπάσκετ ντρέπεσε?  :think:
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
να θυμισω οτι τοτε ο τζιγγερ ειχε βαλει προεδρο τον φιλιππιδη και τον εστειλε να τα βγαλει περα με τον σωκρατη που ειχε πιασει ολο το συμπαν για να παρει με το ζορι το πρωτσθλημα
η εποχη της "ψυχωσης" και των σφαξιματων στο γονατο χωρις αναισθητικο

και ο αλλος σου λεει για το σαββιδη. τι να πεις...

Πάντως επειδή εσύ λες οτι ήταν πέναλτυ, δε σημαίνει φυσικά οτι ήταν αυτό πήρε ο ρωσοπόντιος σήμερα, από τις μεγαλύτερες μούφες που έχουν δοθεί ήταν, οπότε μην απαξιώνεις την αναφορά στην παράγκα που έχει στήσει εδώ και χρόνια.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
το επιχειρημα περι ξανθης και απωλειας βαθμων ειναι βλακωδες
και ο οφη εχει κοψει πρωταθλημα, ευρωπη και εχει ριξει 4αρες στον παο επι βαρδινογιαννη. και; δεν ηταν η 2η ομαδα του βαρδινογιαννη;

εγω το ξερω οτι ειναι βλακωδες...αλλα εσυ το χρησιμοποιησες πρωτος (αν ο σαββιδης ειχε παραγκα δεν θα εφερνε 2-2 με τον πουγγουρα)
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
εγω ηθελα να ηξερα ρε τυποι ειλικρινα
οταν παραπονιεστε για διαιτησια μετα απο 20 χρονια βιασμου του ελληνικου ποδοσφαιρου δεν εχετε μια συστολη, ενα σφιξιμο ρε αδερφε;
εγω θα ντρεπομουνα και λιγο ρε πουστη μου...

σε ειδαμε ποσο ντρεπεσαι στο μπασκετ ρε πουστη!!! :vomit:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
kai εσείς μας γλύφετε τ'αρχίδια αλλά δεν το λέμε.  :S
σε ολες τις ψηφοφοριες της επαε
αποτελεσματα 16-2
κλασικα οι 2 ηταν ο μαυροκουκουλακης και ο καζανακης του οφη
που και που γινοταν 3, ψηφιζε και ο παοκ εναντιον του θειου
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
σε ειδαμε ποσο ντρεπεσαι στο μπασκετ ρε πουστη!!! :vomit:
εγω τα πρωταθληματα που πηρα εδω μεσα τα εκανα back up με 6 ευρωπαικα
δεν πηρα 20 πρωταθληματα και εξω να μου σκιζει τη μουνα ο αντρεας λουντ, η μολντε, η χερενφεν, η ροζεμποργκ και η μακαμπι
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
εγω το ξερω οτι ειναι βλακωδες...αλλα εσυ το χρησιμοποιησες πρωτος (αν ο σαββιδης ειχε παραγκα δεν θα εφερνε 2-2 με τον πουγγουρα)
εαν ο σαββιδης χρειαζοταν το ματς (οπου εαν ο σαββιδης ειχε παραγκα)
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
εγω τα πρωταθληματα που πηρα εδω μεσα τα εκανα back up με 6 ευρωπαικα
δεν πηρα 20 πρωταθληματα και εξω να μου σκιζει τη μουνα ο αντρεας λουντ, η μολντε, η χερενφεν, η ροζεμποργκ και η μακαμπι
ρε σπουργιτάκι πρίν 2010 είχαμε μιλήσει για διαιτησία?οχι γιατί δεν είχαμε ομάδα όταν φτιάξαμε και μας κλέβατε οφθαλμοφανέστατα τότε ξεκινήσαμε να μιλάμε και για πές απο 2010 και μετα πόσα ευρωπαικά έχεις πάρει?Εσείς και ομάδα δεν έχετε και μιλάτε εκ μέρους όλων.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
εγω τα πρωταθληματα που πηρα εδω μεσα τα εκανα back up με 6 ευρωπαικα
δεν πηρα 20 πρωταθληματα και εξω να μου σκιζει τη μουνα ο αντρεας λουντ, η μολντε, η χερενφεν, η ροζεμποργκ και η μακαμπι

ο,τι μαλακια σε βολευει, την κανεις αξιωμα να εχεις να πορευεσαι ρε αρχιμαλακα???εχεις πει μαζεμενες αποψε... :S
τι ειναι πιο ευκολο?να περασεις τον ομιλο στο τσουλου ή να παρεις ευρωπαικο στο μπασκετ????
τα τελευταια 15 χρονια εχεις 1 ευρωπαικο και εισαι μονιμως εκτός φαιναλ φορ, ενω εγω εχω παει σε ποσους τελικους και φαιναλ φορ και εσυ για τα ευρωπαικα του 2000 μου μιλας...επειδη δηλαδη πηρατε παλια 6 ευρωπαικα, εδω και μια δεκαετια και βαλε δικαιουσαι να παιρνεις πρωταθληματα με το στανιο με τα σαπακια που φερνει ο τρακης.... :idiot: :vomit:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ο,τι μαλακια σε βολευει, την κανεις αξιωμα να εχεις να πορευεσαι ρε αρχιμαλακα???εχεις πει μαζεμενες αποψε... :S
τι ειναι πιο ευκολο?να περασεις τον ομιλο στο τσουλου ή να παρεις ευρωπαικο στο μπασκετ????
τα τελευταια 15 χρονια εχεις 1 ευρωπαικο και εισαι μονιμως εκτός φαιναλ φορ, ενω εγω εχω παει σε ποσους τελικους και φαιναλ φορ και εσυ για τα ευρωπαικα του 2000 μου μιλας...επειδη δηλαδη πηρατε παλια 6 ευρωπαικα, εδω και μια δεκαετια και βαλε δικαιουσαι να παιρνεις πρωταθληματα με το στανιο με τα σαπακια που φερνει ο τρακης.... :idiot: :vomit:
καταρχας οταν επεσε ο παναθηναικος στο μπασκετ πηρες κι εσυ 3 πρωταθληματα, το 12, το 15 και το 16
πιο πριν ειχαμε ομαδα που γαμουσε οτι υπηρχε στην ευρωπη
δεν πιστευω να ειχες αξιωση να παρεις πρωταθλημα απο σαρας, μητσο, σπανουλη, νικολας, φωτση, πεκοβιτς, μπατιστ, τσαρτσαρη κλπ
τα τελευταια χρονια η ξεσκατιστρα του πατερα των παρθενων προεδρων σου εχει κανει συντηρητικη κατσχεση και τα αδερφια δεν εχουν να πληρωσουν ουτε το σεφ και τη δεη
βγαινει ο πριντεζης και τα λεει στις κασετες μονος του
ειχες απαιτηση να παρεις και πρωταθλημα;
δηλαδη ποιο πρωταθλημα επρεπε να παρεις και δεν πηρες;
αυτο με τον σκουνι πενν; την ιδια καραμελα παλι;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom