BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 5.102
- Like
- 2.479
- Πόντοι
- 506
το χθεσινο ματς ηθελε ο ρωσοποντιος και το πηρε...αμα γινοταν καμια στραβη χθες, θα σου ελεγα εγω τι μανικι θα σας περνουσε...ο ρωσοποντιος δεν ειναι ερασιτεχνης, εσυ τα βλεπεις τελειως ερασιτεχνικα τα πραγματα....αλλα να μου πεις βαζελος εισαι, αμα καταλαβαινες κιολας, βαζελος θα ησοουν??? :S
Οτι είναι ερασιτέχνης είναι αλήθεια, γι αυτό άλλωστε του έκλεψε το πρωτάθλημα πρόπερσι ο λαθρέμπορας ενώ ο ρωσοπόντιος έχει αγοράσει τα πάντα εδώ και 3 χρόνια

