Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 73 άτομα (0 μέλη και 73 επισκέπτες)

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
11406638_878494425556191_2551947472142538850_n.jpg
ειστε σκληροι καργιοληδες

Lelo%21.jpg


hqdefault.jpg
 

bitoni7

Μέλος
Εγγρ.
28 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.268
Like
225
Πόντοι
36
οε οε οε οι πουτσες είναι αμέτρητες παναθηναικεεεε οε οε οε
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Ρε γαμημενε μας γκαντεμιασες και καναμε γκελα...μην ξαναμπεις μεσα παλιοπερουκα.
παρτο αλλοιως..εισαι αλλου γι αλλου νυχτωμενος τυπε..
Ο Μαρτινς ειναι μεγαλη μουχριτσα παιχτη..
Αναβαθμισμενο κοπυ-παστε του ρεχαγκελιδη σου λεω..
Ποιος βαλβιδας κ ποιος μουρινιος???
ΜΟΝΟ Ο ΤΣΙΧΛΑΚΙΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΑΤΟΚΕΦΤΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΣΟΥ ΛΕΩ..ΓΙΑ ΠΕ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ υποχρεωσει αυτα τα σκατοψυχα ανθρωποειδη της ΜΠΑΓΕΡΝ να το παιξουν ΚΟΥΛΑ ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΩ ΟΕ ΟΕ ΟΕ απο τον τεραστιο πανικο που τους εκανε να νοιωθουν???
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕ..
ΞΥΠΝΑ..

 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.072
Πόντοι
16.746
2 ισοπαλίες κάνατε ρε μλκες και αλλάξαμε νεφρά από τα γέλια!!! :rockon: :grin:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
χατ τρικ του μακεντα σημερα
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
παρτο αλλοιως..εισαι αλλου γι αλλου νυχτωμενος τυπε..
Ο Μαρτινς ειναι μεγαλη μουχριτσα παιχτη..
Αναβαθμισμενο κοπυ-παστε του ρεχαγκελιδη σου λεω..
Ποιος βαλβιδας κ ποιος μουρινιος???
ΜΟΝΟ Ο ΤΣΙΧΛΑΚΙΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΑΤΟΚΕΦΤΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΣΟΥ ΛΕΩ..ΓΙΑ ΠΕ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ υποχρεωσει αυτα τα σκατοψυχα ανθρωποειδη της ΜΠΑΓΕΡΝ να το παιξουν ΚΟΥΛΑ ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΩ ΟΕ ΟΕ ΟΕ απο τον τεραστιο πανικο που τους εκανε να νοιωθουν???
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕ..
ΞΥΠΝΑ..

Γιατι ρε τυπε ειδες πουθενα να λεω οτι στην Ευρωπη δεν βγαζουμε ματια;Ελλαντα βεβαια εχει ενα θεματακι να ετοιμαζει την ομαδα σωστα,βλεπε ντερμπυ με βαζελο,αλλα εκει παιζουν μπαλιτσα και τα μουνοπανα τα κορακια με το στημενο Βαραω Μαλακια και ολη τη σαρα και τη μαρα...

Υ.Γ
Μακαρι να ερθει το διπλο...ετσι και αλλιως Ελλαντα ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο δεν θα μας αφησουν να παρουμε πρωταθλημα.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.884
Πόντοι
38.529
Και η γκαντεμια τους ειναι οτι εφαγε και η ΜΠΑΓΕΡΝ πενταρα χθες..

Οποτε...

:coolcondom: :coolcondom: :coolcondom:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
ΜΠΟΥΧΟ  μεχρι εδω μυρισαν τα κακακια τους...
Βρωμοκοπησε το πασσαλιμανι..

:shit: :shit: :shit:

Ρε τραβελορουφηχτρα τραβα ασχολησου με την ομαδουλα σου και ασε τις μεγαλες ομαδες να εχουν αγωνια πως θα παιξουν με τη Μπαγερν....αντε τραχανοπλαγια μαλακα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ο πουγγουρας με κεφαλια το 0-1
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.884
Πόντοι
38.529

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
τακη ο πεθαμενος παραλιγο να σου ριξει κλανια σαν το κοιτασμα του ζορ της αιγυπτου
τελικα ρουφηξες μια απλη πορδη κομπολογια

Καλα παρε τωρα τα αρχιδια του Ρωσσου εξυγιαντη και τραβα στο κλουβι σου να τα χωνεψεις...ενα παιχνιδι της προκοπης κανατε φετος και σας τον σφυριξε με το βαρ ο μαφιοζος ασβερκος.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Καλα παρε τωρα τα αρχιδια του Ρωσσου εξυγιαντη και τραβα στο κλουβι σου να τα χωνεψεις...ενα παιχνιδι της προκοπης κανατε φετος και σας τον σφυριξε με το βαρ ο μαφιοζος ασβερκος.
hold your horses μπουμπη
ητανε μπεναλντυ
το πουλι ειναι δικαιο
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.748
Like
57.640
Πόντοι
12.756
Καλα παρε τωρα τα αρχιδια του Ρωσσου εξυγιαντη και τραβα στο κλουβι σου να τα χωνεψεις...ενα παιχνιδι της προκοπης κανατε φετος και σας τον σφυριξε με το βαρ ο μαφιοζος ασβερκος.
γραφτους στα αρχιδια σου μορε.

 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
τακη ο πεθαμενος παραλιγο να σου ριξει κλανια σαν το κοιτασμα του ζορ της αιγυπτου
τελικα ρουφηξες μια απλη πορδη κομπολογια

κοντευουμε να αλλαξουμε χρονο τυπε και εσυ ακομα μονοψηφιους βαθμους εχεις...7-8-9 σαν την θερμοκρασια στο νευροκοπι τετοια εποχη... :S

παντως οφειλω να ομολογησω οτι τιμας να κοντα παντελονακια που φοραει ο αλαφουζος γιατι επαιξες στα ισια αυτη την μπαοκαρα...βεβαια για να τα λεμε ολα ο αχταρμας της μπαουκαρας με κατι πελκες λιμνιους και λοιπους αναπηρους, δεν ειναι για πολλα πραγματα....

υγ: με αυτα και αυτα η μπαουκαρα θα συνεχισει το αηττητοχαχαααχαχχα σερι της καθως στις επομενες αγωνιστικες θα συντριψει ξανθη και οφη....μετα τις νικες με βολο και παναιτωλικο, η αρμαδα του ρωσοποντιου θα συνεχισει τις μεγαλειωδεις εμφανισεις της... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
γραφτους στα αρχιδια σου μορε.

Οχι ρε αδερφε γιατι οι γαμημενοι ειχαν φαγωθει τοσα χρονια με εμας και τη παραγκα μας και τωρα καθονται και τους γαμανε τα Ρωσσικα Χομπιτ με καθε ευκαιρια και δεν βγαζουν κιχ....που ολα τα παιχνιδια στη Τρουμπα τελειωνουν μονο αμα δεν χανει ο Μπαοκ και εμας χθες που σε ολο το 2ο ημιχρονο το παραρτημα εκανε καθυστερηση στη καθυστερηση κρατησε μονο 5 λεπτα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom