το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
παρτο αλλοιως..εισαι αλλου γι αλλου νυχτωμενος τυπε..Ρε γαμημενε μας γκαντεμιασες και καναμε γκελα...μην ξαναμπεις μεσα παλιοπερουκα.
παρτο αλλοιως..εισαι αλλου γι αλλου νυχτωμενος τυπε..
Ο Μαρτινς ειναι μεγαλη μουχριτσα παιχτη..
Αναβαθμισμενο κοπυ-παστε του ρεχαγκελιδη σου λεω..
Ποιος βαλβιδας κ ποιος μουρινιος???
ΜΟΝΟ Ο ΤΣΙΧΛΑΚΙΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΑΤΟΚΕΦΤΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΣΟΥ ΛΕΩ..ΓΙΑ ΠΕ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ υποχρεωσει αυτα τα σκατοψυχα ανθρωποειδη της ΜΠΑΓΕΡΝ να το παιξουν ΚΟΥΛΑ ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΩ ΟΕ ΟΕ ΟΕ απο τον τεραστιο πανικο που τους εκανε να νοιωθουν???
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕ..
ΞΥΠΝΑ..
ΜΠΟΥΧΟ μεχρι εδω μυρισαν τα κακακια τους...2 ισοπαλίες κάνατε ρε μλκες και αλλάξαμε νεφρά από τα γέλια!!!![]()
![]()

ΜΠΟΥΧΟ μεχρι εδω μυρισαν τα κακακια τους...
Βρωμοκοπησε το πασσαλιμανι..
![]()
![]()
![]()
ΟΥΣΤ!!!Ρε τραβελορουφηχτρα τραβα ασχολησου με την ομαδουλα σου και ασε τις μεγαλες ομαδες να εχουν αγωνια πως θα παιξουν με τη Μπαγερν....αντε τραχανοπλαγια μαλακα.
τακη ο πεθαμενος παραλιγο να σου ριξει κλανια σαν το κοιτασμα του ζορ της αιγυπτουκλανει ο πεθαμενος τυπε?
Και η γκαντεμια τους ειναι οτι εφαγε και η ΜΠΑΓΕΡΝ πενταρα χθες..
Οποτε...
:coolcondom: :coolcondom: :coolcondom:
τακη ο πεθαμενος παραλιγο να σου ριξει κλανια σαν το κοιτασμα του ζορ της αιγυπτου
τελικα ρουφηξες μια απλη πορδη κομπολογια
hold your horses μπουμπηΚαλα παρε τωρα τα αρχιδια του Ρωσσου εξυγιαντη και τραβα στο κλουβι σου να τα χωνεψεις...ενα παιχνιδι της προκοπης κανατε φετος και σας τον σφυριξε με το βαρ ο μαφιοζος ασβερκος.
γραφτους στα αρχιδια σου μορε.Καλα παρε τωρα τα αρχιδια του Ρωσσου εξυγιαντη και τραβα στο κλουβι σου να τα χωνεψεις...ενα παιχνιδι της προκοπης κανατε φετος και σας τον σφυριξε με το βαρ ο μαφιοζος ασβερκος.
hold your horses μπουμπη
ητανε μπεναλντυ
το πουλι ειναι δικαιο

τακη ο πεθαμενος παραλιγο να σου ριξει κλανια σαν το κοιτασμα του ζορ της αιγυπτου
τελικα ρουφηξες μια απλη πορδη κομπολογια

γραφτους στα αρχιδια σου μορε.