Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 81 άτομα (0 μέλη και 81 επισκέπτες)

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Το γινεται με κανάλι προέδρου μάθαμε τι ριαλιτι θα βγάλει?

απο του χρονου τυπε...κατσε τωρα στην αρχη να γαμησουμε κατι κωλους που εχουμε χρωστουμενα και απο του χρονου βλεπουμε  :hi:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
απο του χρονου τυπε...κατσε τωρα στην αρχη να γαμησουμε κατι κωλους που εχουμε χρωστουμενα και απο του χρονου βλεπουμε  :hi:


Δηλαδή Τάκη φέτος θα μας φλομώσει με επαναλήψεις τις Τρείς Χάριτες που αγόρασε το υλικό;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Δηλαδή Τάκη φέτος θα μας φλομώσει με επαναλήψεις τις Τρείς Χάριτες που αγόρασε το υλικό;

γιατι, κακο ειναι?τοσα χρονια εχουμε να τις δουμε, ευκαιρια να τις ξαναθυμηθουμε...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
αντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!

Τι να δωσει ρε;Αυτος ζει και αναπνεει για τη μερα που θα παρει διαρκειας στην Αγια Σοφια....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
ντροπη σας για εναν τυπο που ζει στα χαρτοκουτα... :S

Τυπε επεσε κατασχεση στο χαρτοκουτι...τωρα ζει κατω απο γεφυρες τυλιγμενος με μια φαγωμενη απο το σκορο κουβερτα.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
τον εχω δει..στην ποσειδωνος ειναι  :S

Τυπε του δινεις κανενα ευρωπουλο να φαει καμμια τυροπιτα ή στα αρχιδια σου;Μην αδιαφορεις ρε τυπε για τον αστεγο φτωχομπινε κακασχημο Τρουμπακη μας.... :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!
πενομαι
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Ρε μλκ έχουμε δύσκολο παιχνιδι και εσεις τα βάζετε με τον αδελφό τρουμπ.παλιο νιαμου :tickedoff:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom