tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
σε ετοιμαζει ο ραοπαο για κατι σαν ροκο με ντανο μαζι.Το γινεται με κανάλι προέδρου μάθαμε τι ριαλιτι θα βγάλει?
σε ετοιμαζει ο ραοπαο για κατι σαν ροκο με ντανο μαζι.Το γινεται με κανάλι προέδρου μάθαμε τι ριαλιτι θα βγάλει?
Το γινεται με κανάλι προέδρου μάθαμε τι ριαλιτι θα βγάλει?

απο του χρονου τυπε...κατσε τωρα στην αρχη να γαμησουμε κατι κωλους που εχουμε χρωστουμενα και απο του χρονου βλεπουμε![]()
Δηλαδή Τάκη φέτος θα μας φλομώσει με επαναλήψεις τις Τρείς Χάριτες που αγόρασε το υλικό;
γιατι, κακο ειναι?τοσα χρονια εχουμε να τις δουμε, ευκαιρια να τις ξαναθυμηθουμε...
Δηλαδή Τάκη φέτος θα μας φλομώσει με επαναλήψεις τις Τρείς Χάριτες που αγόρασε το υλικό;
αντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!
ντροπη σας για εναν τυπο που ζει στα χαρτοκουτα... :SΤι να δωσει ρε;Αυτος ζει και αναπνεει για τη μερα που θα παρει διαρκειας στην Αγια Σοφια....
ντροπη σας για εναν τυπο που ζει στα χαρτοκουτα... :S
Τυπε επεσε κατασχεση στο χαρτοκουτι...τωρα ζει κατω απο γεφυρες τυλιγμενος με μια φαγωμενη απο το σκορο κουβερτα.
τον εχω δει..στην ποσειδωνος ειναι :S
πενομαιαντε γαμησου ρε μουνοπανο..εγω εχω βγαλει καρτα μεχρι και σε συγγενεις 5 βαθμου εξ αγχιστειας!!!!εσυ κοιτα να δωσεις κανα φραγκο να στηριξεις τον ερασιτεχνη ρε τσιφουτη!!!!
τι λε ρε κρυφοβαζελα με φιλοπαοκτζηδικα αισθηματα?Τι να δωσει ρε;Αυτος ζει και αναπνεει για τη μερα που θα παρει διαρκειας στην Αγια Σοφια....
μεροδουλι-μεροφαιπενομαι
εξωτερικο δεν βγαινω εγω....μονο στην Δημοκρατια του Πειραιατον εχω δει..στην ποσειδωνος ειναι :S
εχω πιο πλολλα λεφτα απο το σαββιδη μπιρλα..μεροδουλι-μεροφαι
πιπωνομαι
φαρμακα να του πατε στο γεφυρακι...εχω πιο πλολλα λεφτα απο το σαββιδη μπιρλα..
εχω πιο πλολλα λεφτα απο το σαββιδη μπιρλα..