Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 61 άτομα (0 μέλη και 61 επισκέπτες)

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
ολοι για το διπλο ειμαστε εχω αισιοδοξια με βαση τα τελευταια αποτελεσματα
 

433

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2015
Μηνύματα
37
Κριτικές
2
Like
3
Πόντοι
0
Τζάπα ήττα. Κυριολεκτικά τζάπα ήττα.
Ο Σπανούλης τα ίδια παντελάκη μου, κάθε φορά με τον βάζελο.
Ο Χάκετ πέρα από 2-3 καλές άμυνες που έβγαλε, δεν έκανε κάτι ουσιαστικό, και βλέπω να κουνά μαντήλι.
Η ομάδα δεν έχει σουτέρ πέρα από Λοτζέσκι. Πολλά λάθη, τα περισσότερα του Σπανούλη και τραγικές άμυνες
σε πολλές εποθέσεις. Η διαιτησία ήταν άθλια και προκλητική.

Τύπε άλλο ματς έβλεπες εσύ?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.282
Πόντοι
12.756
Ο Μάρκο Σίλβα επέλεξε τους εξής έντεκα για να ξεκινήσουν στο παιχνίδι. Ο λόγος για τους: Ρομπέρτο, Ομάρ, Μποτία, Σιόβας, Μαζουακού, Κασάμι, Μιλιβόγεβιτς, Φορτούνης, Σεμπά, Πάρντο, Ιντέγε. :) :rockon: :rockon: :rockon:
 

Επισκέπτης
Ο Μάρκο Σίλβα επέλεξε τους εξής έντεκα για να ξεκινήσουν στο παιχνίδι. Ο λόγος για τους: Ρομπέρτο, Ομάρ, Μποτία, Σιόβας, Μαζουακού, Κασάμι, Μιλιβόγεβιτς, Φορτούνης, Σεμπά, Πάρντο, Ιντέγε. :) :rockon: :rockon: :rockon:
επρεπε να βαλει σαλινο και ντα κοστα στην θεση των μαζουακου και μποτια
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.282
Πόντοι
12.756
επρεπε να βαλει σαλινο και ντα κοστα στην θεση των μαζουακου και μποτια
στο σαλινο συμφωνο απολυτα γιατι ο μαζ ειναι λιγο χαλια η στα αρχηδια του ενω ο σαλινο μακραν ξεχωριζει οποτε παιζει...για ντα κοστα δε ξερω σε τι κατασταση ειναι...
 

ng1964

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.987
Like
0
Πόντοι
16
Ο Μάρκο Σίλβα επέλεξε τους εξής έντεκα για να ξεκινήσουν στο παιχνίδι. Ο λόγος για τους: Ρομπέρτο, Ομάρ, Μποτία, Σιόβας, Μαζουακού, Κασάμι, Μιλιβόγεβιτς, Φορτούνης, Σεμπά, Πάρντο, Ιντέγε. :) :rockon: :rockon: :rockon:
με δύο μονο Ελληνες παίζετε!?
:s&m_1:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom