- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 22.052
- Κριτικές
- 498
- Like
- 43.516
- Πόντοι
- 45.097
http://[URL unfurl="true"]www.apodimoi-krites.gr/wp-content/uploads/Olympiako.jpg[/img[/URL]]
[/quote] :headbang3: :headbang3: :headbang3:
ρε γραφτους στα αρχηδια σου αυτούς εσύ τι κανείς...Γαμιέται η Μπάγερν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ρούφα ένα αρχίδι μαλακιστήρι.Kαλη Επιτυχια στην Ντιναμο το Καμαρι της Κροατιας,με πολλα Γκολ και Ξευτελισμο στην πιο Σιχαμερη και Πουστικη Μπουρδελοομαδα της Ελλαδας και της Ευρωπης!!! Forza Ντιναμοοο..![]()
![]()
Ρούφα κι εσύ ένα γαμώ την Καμπάλα σου.με δύο μονο Ελληνες παίζετε!?
![]()
Ναι ρε Θρύλεεεε!!!καλός οιωνός;
Όλα παίζουν παίζουν τον ρόλο τους τύπερε γραφτους στα αρχηδια σου αυτούς εσύ τι κανείς...