Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
Nαι ναι,τις ιδιες μαλακιες που γραφουν οι δικοι μας για τον κρισαντους.

οι ανθρωποι ειναι βλακες διαβαζουν τον καθε καραγκιοζη λες και δεν μπορουμε να δουμε μονοι μας μπαλα  :jerking:

εσυ τι γνωμη εχεις για σεμπα ιντεγιε παρντο μεχρι στιγμης παντα στον ολυμπιακο?
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
στο ματς που θα κριθουν αυτοι οι παιχτες θα ειναι με τον παοκ οχι με την αρσεναλ οσο και να το θελουμε, αλλα με τον παοκ εκτος εδρας εκει θα φανουν σε πρωτη φαση οι ηγετες και οι μικροι παιχτες
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.506
Πόντοι
9.086
οι ανθρωποι ειναι βλακες διαβαζουν τον καθε καραγκιοζη λες και δεν μπορουμε να δουμε μονοι μας μπαλα  :jerking:

εσυ τι γνωμη εχεις για σεμπα ιντεγιε παρντο μεχρι στιγμης παντα στον ολυμπιακο?

Σεμπά και πάρντο για το μπούτσο,ιντέγε πολύ καλός
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.506
Πόντοι
9.086
οι ανθρωποι ειναι βλακες διαβαζουν τον καθε καραγκιοζη λες και δεν μπορουμε να δουμε μονοι μας μπαλα  :jerking:

εσυ τι γνωμη εχεις για σεμπα ιντεγιε παρντο μεχρι στιγμης παντα στον ολυμπιακο?

βλακες είναι αυτοί που έχουν γνώμη χωρίς να έχουν ιδέα από τόπι.
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.409
Κριτικές
15
Like
6.102
Πόντοι
1.496
μαλακες υπαρχουν παντου.μηπως εδω δεν εχουμε νουμερα που λενε να παρουμε πισω την αγια σοφια κ λοιπες εθνικιστικες παπαριες?να πανε να γαμηθουν ολοι οι στρατοκαυλοι πολεμοχαρεις ουγκανοι ασχετως φυλου-φυλης-εθνικοτητας.
Δεν ειναι καλυτερα να γαμηθουν ολοι οι ουγκανοι μηδενιστες οπαδοι του Δουλεψε,καταναλωσε και ψοφα;
 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.707
Like
3.359
Πόντοι
506
[video]http://www.olympiacos.org/sites/default/files/sitefiles/olympiacos_chl_opponents_dates_2015_instagram_2400x2400_1.jpg[/video]

 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
Για το ματς με την Αρσεναλ
Αναχωρεί για Λονδίνο ο Ολυμπιακός με απουσίες

Η αντίστροφη μέτρηση για το κρίσιμο ματς του Ολυμπιακού κόντρα στην Αρσεναλ ξεκίνησε. Οι «ερυθρόλευκοι» θα αναχωρήσουν σήμερα το μεσημέρι (στις 14:30) από την Αθήνα με προορισμό το Λονδίνο, όπου τη Τρίτη θα δώσουν τον δεύτερο αγώνα τους για τους ομίλους τους Champions League, με τον Μάρκο Σίλβα να μην κάνει πολλές αλλαγές στην 11άδα που χρησιμοποίησε κόντρα στη Μπάγερν έχοντας όμως να αντιμετωπίσει πολλές απουσίες.

Ο Πορτογάλος τεχνικός δεν υπολογίζει τον τιμωρημένο Μιλιβόγεβιτς, ο Μανιάτης είναι ανέτοιμος και οι Ντα Κόστα, Τσόρι είναι επίσης αμφίβολο αν θα συμπεριληφθούν στην αποστολή.

Όσον αφορά τις επιλογές για την ενδεκάδα σε σχέση με την πρεμιέρα των ομίλων, ο Μποτία θα παίξει αντί του Ντα Κόστα και ο φορμαρισμένος Φορτούνης θα αγωνιστεί αντί του Τσόρι.

Η αποστολή θα ανακοινωθεί πριν αναχωρήσει για Αγγλία.

αντε με το καλο
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
Με 3.200 «πιστούς» στο πλευρό του. :rockon:

Την Άρσεναλ αντιμετωπίζει στο «Έμιρεϊτς» ο Ολυμπιακός, σε μια βραδιά που προβλέπεται συναρπαστική για τους Πειραιώτες. Οι μόνιμοι πρωταθλητές Ελλάδας κοντράρονται με μια από τις γνωστότερες και ιστορικές ομάδες του Νησιού, αλλά και του κόσμου ολόκληρου και σίγουρα θέλουν να ικανοποιήσουν και τον κόσμο τους που θα βρεθεί στις εξέδρες.

Στο πλευρό της ομάδας θα βρεθούν 3.200 «πιστοί» που έχουν ταξιδέψει έως εκεί. Ετοιμάζονται για ακόμα μία μοναδική παράσταση στις εξέδρες του «Έμιρεϊτς» προκειμένου να ωθήσουν την ομάδα στη μεγάλη εμφάνιση και γιατί όχι, στην απόσπαση ενός θετικού αποτελέσματος.

Πάντα οι ΓΑΥΡΟΙ ταξιδεύουν όπου και να παίζει αυτή η ομάδα και σήμερα θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους με φωνή, τραγούδι και συνθήματα στην εξέδρα για να «σπρώξουν» τους παίκτες να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν.


 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
ρομπερτο ομαρ σαλινο μποτια σιοβας καμπιασο κασαμι σεμπα  φορτουνης  παρντο  ιντεγε... :rockon: :rockon: :rockon: :grin:
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
Με 3.200 «πιστούς» στο πλευρό του. Headbaning!

Την Άρσεναλ αντιμετωπίζει στο «Έμιρεϊτς» ο Ολυμπιακός, σε μια βραδιά που προβλέπεται συναρπαστική για τους Πειραιώτες. Οι μόνιμοι πρωταθλητές Ελλάδας κοντράρονται με μια από τις γνωστότερες και ιστορικές ομάδες του Νησιού, αλλά και του κόσμου ολόκληρου και σίγουρα θέλουν να ικανοποιήσουν και τον κόσμο τους που θα βρεθεί στις εξέδρες.

Στο πλευρό της ομάδας θα βρεθούν 3.200 «πιστοί» που έχουν ταξιδέψει έως εκεί. Ετοιμάζονται για ακόμα μία μοναδική παράσταση στις εξέδρες του «Έμιρεϊτς» προκειμένου να ωθήσουν την ομάδα στη μεγάλη εμφάνιση και γιατί όχι, στην απόσπαση ενός θετικού αποτελέσματος.

Πάντα οι ΓΑΥΡΟΙ ταξιδεύουν όπου και να παίζει αυτή η ομάδα και σήμερα θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους με φωνή, τραγούδι και συνθήματα στην εξέδρα για να «σπρώξουν» τους παίκτες να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν.

πηγαν και κατι φιλαρακια μου για να δουμε
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
αξιοπρεπή εμφάνιση μεσ' το Λονδίνο Θρυλ' ολέ! ολέ!
:grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
Να τελειώσει παιδιά...υπομονή...πάντως φοβερή εμφάνιση άσχετος αποτελέσματος...  :boobies:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
τι γινεται ρε συ αποψε :helpplea:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
Μπράβο μορη ομαδααααααααα μας τρελανες  :kneel:...μπράβο στα παιδιά στο προπονητή ειδικά και στο σαλινο και επίσης ένα μεγάλο μπράβο και στο κόσμο που έδωσε δυναμικό παρόν.... :rockon: :rockon:φοβερή βραδιά για μας εφιάλτης για τους καλικάντζαρους... :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom