Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (0 μέλη και 55 επισκέπτες)

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Συγχαρητηρια παιδια για την νικη σας (την οποια παλι ημουνα ο μονος που προεβλεψα  :sunglasses:)
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097

αξιοπρεπή εμφάνιση μεσ' το Λονδίνο Θρυλ' ολέ! ολέ!
:grin:

2-3  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

[move] :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:[/move]
giphy.gif
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
ΤΟΥΣ ΕΣΚΙΣΕΣ ΤΟ ΚΩΛΑΡΙ ΜΩΡΗ ΘΡΥΛΑΡΑΑΑΑΑΑ  :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
[move][size=89pt]ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ[/size][/move]
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Ρε παιδιά με την Καμπάλα παίζαμε?????????
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Μας τρέλανε ο Θρύλος πάλι!  :rockon: :rockon:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
ΧΥΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
 

deuka75

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.599
Κριτικές
16
Like
126
Πόντοι
1.343
Απίστευτο γκολ και απίστευτη η φάση όπως εξελίχθηκε στο καπάκι μετά το ισοφάρισμα. Έγραψε ιστορία σήμερα.
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Καμπιάσο 11,2 χιλιόμετρα ο γέρος τους γαμησε
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Φίνμπο γκολ σεντερφορίσιο
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
Όχι μόνο στο μπάσκετ, αλλά και στο ποδόσφαιρο είναι Ολυμπιακός ο Ματ Λοτζέσκι! Ο σμολ φόργουορντ των «ερυθρόλευκων» πανηγύρισε μέσω Twitter τη μεγάλη νίκη (3-2) της ομάδας του Μάρκο Σίλβα μέσα στο «Έμιρεϊτς» επί της Άρσεναλ, ενώ παράλληλα τη «λέει» και σε έναν φίλο του, ο οποίος υποστηρίζει τους «κανονιέρηδες»!

«Ο φίλος μου είναι ένας μεγάλος φίλος της Άρσεναλ! 3-2 μωρό μου! Είναι αλήθεια αυτό που έγινε;», ήταν το «τιτίβισμα» του Ματ Λοτζέσκι!

Νωρίτερα, όταν η Άρσεναλ ισοφάρισε σε 2-2 τον Ολυμπιακό, προφανώς ο φίλος του πήγε να «πικάρει» τον «Λότζο», ωστόσο εκείνος του απάντησε με το νέο προσπέρασμα της ομάδας του Σίλβα! «Μου πήρε 50 δευτερόλεπτα για να σου απαντήσω! Τι έγινε μόλις τώρα!!! Πάμε Ολυμπιακέ»!

235019.jpg



:rockon: :rockon: :rockon: :hi: :kneel:
 

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
Έλα ρε θρυλαρα! :) :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom