Επισκέπτης
κιτρινόμαυρες
κιτρινόμαυρες
ναι,πριμ ηττας!!!Λογικά η αεκ θα δώσει πριμ όταν θα παίξει και με τον βάζελο , έτσι δεν είναι ?
Λογικά η αεκ θα δώσει πριμ όταν θα παίξει και με τον βάζελο , έτσι δεν είναι ?


δεν γαμαμε πουστρακια μωρη καριολα..πω ρε φίλε, πως κλαίγεστε έτσι....που να χάσετε κιόλας σήμερα.....................
ο νέος Ζιντάν ήρθε στο λιμάνι ή δε ξεκίνησε ακόμη λόγω ανέμων και απογερευτικού??![]()
![]()
![]()
μπεεεεεεεε..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εννοειται, εννοειται... και οταν παιζουν με βαζελο πανε στα ξενοδοχεια να ενθαρρύνουν τις κιλοτες του παιχτες τους και σκυλιαζουν οπως με εμας...![]()
δεν γαμαμε πουστρακια μωρη καριολα..
τραβα να κλαψεις παρακατω..
έλεος με την ατάκα..."δε γαμάμε πουστράκια" πες και τίποτα άλλο.Τόσο πλούσιο λεξιλόγιο έχεις πια?


θα καθαρισει η παιχτουρα σημερα..


καλά,πες του μετά το καθάρισμα...να κόψει και απόδειξη, γιατί περνάει και στη εφορία..![]()
![]()
![]()
μπεεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()

προβατακο σε γαμανε και βελαζεις ρε?καλά,πες του μετά το καθάρισμα...να κόψει και απόδειξη, γιατί περνάει και στη εφορία..![]()
![]()
![]()
μπεεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()
Φιμώνουν τις κιτρινόμαυρες φωνές!![]()
καλως το μαλακα!Λευτερια στους κιτρινομαυρους καραγκιοζηδες..
κλαψομουνακο εσυ να δεις πως θα κλαις σημερα.σαν να σε απατησε ο γκομενος θα σκουζεις.ετσι μωρη γαμιολα τιμουρ, η 7 σε εδιωξε
τι κλαψομουνης ειναι αυτος ρε, 10 φορες εχει βγει σε καθε ειδους μμε και κλαιγεται... ουστ κοτα