Πρόεδρε του Ολυμπιακου φετος πηρες παικτες άχρηστους, δισταζεις να βάλεις το χέρι στην τσέπη έχεις δις ευρω ρε χοντροπατάτα, πηρες μονο τον κάρμο που ούτως η άλλως ήταν δικός μας, έναν κάποιον μαφέο να αντικαταστήσει τον παικταρά Κοστίνια που πούλησες κάπου 13 εκατομμυρια ευρω και τα εβαλες ολα στη τσεπη, φερνεις εναν στουρναρα που επαιζε β εθνικη, κρατησες το γέρο ντάνι γκαρσία παίκτης κάτω του μετρίου-οχι παντως για ομάδα τσάμπιονς ληγκ οπως ο ολυμπιακος, εφερες πισω τον φορτουνη 35 ετων που του χρονου θα σταματησει-βλέπω τον Αλαφουζο και τον παναθηναικο πηρε παικταραδες, Ετιεν Καμαρά, Ντε Φράι, Τσάπρα κλπ εσυ τιποτα, εδιωξες και τον Καλογερόπουλο, δεν τραβάς απλά!!! Ουτε εβαλες μυαλο που σου πηρε η αεκ το πρωταθλημα, αίσχως!