Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (0 μέλη και 55 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.706
Πόντοι
12.756
Η πραγματική βόμβα του καλοκαιριού...

Και Ντάνι ανανέωση :tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Η πραγματική βόμβα του καλοκαιριού...

Ήθελα να ήξερα. Οκ πιάνει θέση ξένου για την ΟΥΕΦΑ ο Μποτης. Γιατί δεν τον ανένεωσαν για μια πενταετία, και να τον στείλουν δανεικό σε καμία ομάδα του εξωτερικού. Την Ρίο Αβε γι'αυτό την έχει προς το παρών. Να βγει κανένας καινούριος Μανδάς να μου τα κλάσει τα αρχίδια.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Χοντρός εχει δύσκολο προεκλογικό αγώνα για τη προεδρία της Σούπερ Λιγδ... μετα θα ασχοληθεί με την ομάδα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Αμ δεν είναι ο,τι να 'ναι.
Ο Λουίζ είναι καλός παίχτης και οι Ουκρανοί που παίζουν φουλ επιθετικό ποδόσφαιρο ξέρουν τι ζητάνε.

Το ίδιο και ο χοντρουλιακας ξέρει τι έχει στα χέρια του. Γι'αυτό ζητάει τόσα, Για αυτονκφιντον έφερε σε εμάς. Να βάλει και στις δύο τσέπες από τον παίχτη.

Ο Μεντιλιμπαρ δεν ξέρει τι παίχτη έχει. Εκεί είναι ο καβγάς.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.706
Πόντοι
12.756
Αμ δεν είναι ο,τι να 'ναι.
Ο Λουίζ είναι καλός παίχτης και οι Ουκρανοί που παίζουν φουλ επιθετικό ποδόσφαιρο ξέρουν τι ζητάνε.

Το ίδιο και ο χοντρουλιακας ξέρει τι έχει στα χέρια του. Γι'αυτό ζητάει τόσα, Για αυτονκφιντον έφερε σε εμάς. Να βάλει και στις δύο τσέπες από τον παίχτη.

Ο Μεντιλιμπαρ δεν ξέρει τι παίχτη έχει. Εκεί είναι ο καβγάς.
Καλα με τα λόγια θα δούμε πόσο και αν πουληθει
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Καλα με τα λόγια θα δούμε πόσο και αν πουληθει
Εγώ λεω μακάρι να μας βρουν υπερβολικούς οι Ουκρανοί και μην κάνουν και μπουν Αγγλοι στο παιχνίδι με αυτόν τον παίχτη, γιατί εκεί δεν μασάνε. Όχι ότι μασάει η Σαχτάρ.

Μπας και ανοίξει το μάτι του Βασκου στην προετοιμασία αν τον έχει εκεί και ξεμπλοκαρει ο συγκεκριμένος παίχτης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom