Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 51 άτομα (0 μέλη και 51 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.678
Πόντοι
6.256
Απορώ πως ο ζελικο το δέχτηκε

Νομιζω κ δικαιώνομαι οτι ο ζελικο πλεον ειναι μια ξεπερασμένη καρικατούρα
Από αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Από αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...
10.εκατομμύριο τούς πηρε ο γεροζελικο ..κ αλλα 40 θα δώσει σε σαπάκια
Ο γεροζελικο νομίζει ακόμη οτι υπάρχει ο mabra
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
15.995
Πόντοι
3.556
Ρε μαλακες πραγματικα παντως θελει ο αλλος να φτιαξει καινουριο γηπεδο 250εκ ευρω και υπαρχουν ατομα που εχουν θεμα γιατι το προηγουμενο ηταν μολις 20 ετων ή γιατι μπορει να θελει να ξεπλενει λεφτα....καθυστερημενοι ειστε ρε πουστη μου;
Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.

Έστω ότι το επιτόκιο είναι 2.5% (που παραπάνω θα είναι) , αυτό σημαίνει 6.25 χαρτιά αρχικά, για τόκους μόνο, χωρίς αποπληρωμή κεφαλαίου.

Ο χοντρός δένει την ομάδα στο άρμα του, και αν είναι καλός καπετάνιος έχει καλώς, αν στραβώσει το πράγμα θα πάθουμε ότι η Βαλένθια
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Σ' ευχαριστούμε για όλα Μουσταφά - Άντε και γαμήσου Μουσταφά.
Κλεισμένος και ο Αργύρης :confused:

FB_IMG_1782331048838.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.

Έστω ότι το επιτόκιο είναι 2.5% (που παραπάνω θα είναι) , αυτό σημαίνει 6.25 χαρτιά αρχικά, για τόκους μόνο, χωρίς αποπληρωμή κεφαλαίου.

Ο χοντρός δένει την ομάδα στο άρμα του, και αν είναι καλός καπετάνιος έχει καλώς, αν στραβώσει το πράγμα θα πάθουμε ότι η Βαλένθια
Ο Μαρινάκης που ξέρεις εως και σήμερα. Σου έχει δείξει πως είναι ό,τι να ναι στα οικονομικά και την διαχείρισή τους; Γιατί εγώ βλέπω ότι προτιμάει να μείνει ο Ολυμπιακός χωρίς μεταγραφές παρά να δώσει το παραμικρό δικαίωμα ακόμα και στο FFP.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
15.995
Πόντοι
3.556
Λάθος που άφησαν να φύγει ο Μουσταφά στον παο
Έπρεπε να τον δεσμεύουν να μην πάει διοτι μπορεί να κοντράρει τον μιλουτινοβ για 10 λεπτά
Εκτός αν ξέρουν οτι εινσι μεγάλος κ δεν εχει αναρρώσει απο τον τραυματισμό
Έφυγε κ ο σακιλ κ ο φαλ κ ο λαρυ κ ο Μόρις κ ερώτημα με Έβανς κ θελουν ένα δυνατό 3αρο4σσαρι
Κ τα σέντερ τα κρατάνε τα ιδια
Φύγανε πολλοί αθόρυβοι ρολιστες και αυτό δεν είναι καλό , να δούμε πως θα έρθει

Από τύπο με όνομα Μουσταφα τι περιμένατε ; Ρουφιάνος ή έχει μπλέξει με ελλεηνιδες
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
15.995
Πόντοι
3.556
Ο Μαρινάκης που ξέρεις εως και σήμερα. Σου έχει δείξει πως είναι ό,τι να ναι στα οικονομικά και την διαχείρισή τους; Γιατί εγώ βλέπω ότι προτιμάει να μείνει ο Ολυμπιακός χωρίς μεταγραφές παρά να δώσει το παραμικρό δικαίωμα ακόμα και στο FFP.
Μου έχει δείξει ότι έχει στα αρχιδια του την ομάδα και κοιτάει να παντελωνιασει. Επίσης δε γουστάρω το όλο θέμα με την κυβέρνηση.

Δεν το θεωρώ όσο φανατισμένο γαύρο όσο νόμιζα πριν μερικά χρόνια.

Δε λέω ότι θα μας χρεωκοπήσει, λέω ότι θα μας αρμέξει
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.678
Πόντοι
6.256
Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.

Έστω ότι το επιτόκιο είναι 2.5% (που παραπάνω θα είναι) , αυτό σημαίνει 6.25 χαρτιά αρχικά, για τόκους μόνο, χωρίς αποπληρωμή κεφαλαίου.

Ο χοντρός δένει την ομάδα στο άρμα του, και αν είναι καλός καπετάνιος έχει καλώς, αν στραβώσει το πράγμα θα πάθουμε ότι η Βαλένθια
Ρε φίλε το δάνειο θα βγει στο όνομα του... και σε τελική ανάλυση η ομαδα ετσι και αλλιώς είναι ιδιοκτησία του και δεν χρειαζόταν κανένα γηπεδο για να τη δέσει.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
15.995
Πόντοι
3.556
Ρε φίλε το δάνειο θα βγει στο όνομα του... και σε τελική ανάλυση η ομαδα ετσι και αλλιώς είναι ιδιοκτησία του και δεν χρειαζόταν κανένα γηπεδο για να τη δέσει.
Ναι αλλά αν του έρθει σαν τον Κόκκαλη και θέλει να δώσει την ομάδα , θα είναι πιο δύσκολο.

Τέλος πάντων θα δούμε
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.678
Πόντοι
6.256
Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν; :2funny:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Μου έχει δείξει ότι έχει στα αρχιδια του την ομάδα και κοιτάει να παντελωνιασει. Επίσης δε γουστάρω το όλο θέμα με την κυβέρνηση.

Δεν το θεωρώ όσο φανατισμένο γαύρο όσο νόμιζα πριν μερικά χρόνια.

Δε λέω ότι θα μας χρεωκοπήσει, λέω ότι θα μας αρμέξει
Όσα στραβά και αν έχει ο χοντρός παραμένει και θα πεθάνει φανατικός γαύρος. Απλά, και το έχω ξανά πει, δεν ξεχνάει ότι, όχι μόνο γεννήθηκε γαύρος, αλλά γεννήθηκε και επιχειρηματίας και αυτό έχει και τον εγωισμό του ως τίμημα.

Το ότι υπάρχει φόβος να κρεμώμαστε από τα καμπανέλια του, έχουμε ήδη συμφωνήσει.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν; :2funny:

τρομερη 2αδα ψηλων με λεσορ - φαλ....
800 μερες τραυματισμων και οι 2 μαζι....
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν; :2funny:
Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.

Δεν τον νοιάζει η δικιά του ομάδα τόσο όσο πως να κάνει ζημιά στον Ολυμπιακό.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.678
Πόντοι
6.256
Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.

Δεν τον νοιάζει η δικιά του ομάδα τόσο όσο πως να κάνει ζημιά στον Ολυμπιακό.
Ας πλευρισει ότι θέλει ο κουραδας... πλέον μόνο παιχτες που δεν θέλουμε θα μπορει να παίρνει.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.958
Πόντοι
10.656
Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν; :2funny:
Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.
Ηθελε να βαλει ενα κοκκινο πανι στην ομαδα του, να χαλασει τις σχεσεις μας με τον παικτη (που θα παρει και ελληνικο διαβατηριο) και να μας ανακατεψει και καλα... του πηγε γουρι και με το σλουκα, και ο προληπτικος πρεζακιας ειπε να το ξανακανει.

Αγωνιστικα στα αρχιδια μας, θα εχουν ενα πλεονεκτημα κυπελλο πρωταθλημα αν δεν τραυματιστει και αυτο. Ηταν ο τεταρτος μας σεντερ ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, και δεν χωραγε σε εμας. Και τωρα θα φαει μπινελικια μεν, αλλα τετοιο συμβολαιο σε αυτην την ηλικια ουτε στα ονειρα του, τι να του πεις; Μην παρεις τα ευκολα φραγκα απο τους χαζους βαζελους;

Απλα, τωρα ο κοουτς Μπι πρεπει να κανει μπακ του μπακ :coffee:

1782331844532.png
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.

Δεν τον νοιάζει η δικιά του ομάδα τόσο όσο πως να κάνει ζημιά στον Ολυμπιακό.
Τον Ντόρσει τον θέλεις. Και τον έχει στα σκαριά για πρόωρη ανανέωση με αναβαθμισμένες αποδοχές. Αλλά ο πρεζάκιας έχει ήδη κάνει την δουλειά.
Και να δημιουργήσει υπεραξίες. ή του τα δίνεις ή του τα δίνει αυτός.
 

passionfruit

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2022
Μηνύματα
580
Κριτικές
6
Like
1.882
Πόντοι
486
Από αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...
Εγώ δεν είμαι ούτε ΠΑΟ, ούτε Ολυμπιακός, αλλά σαν μπασκετικός, πρέπει να πω ότι δεν μου άρεσε η απόφαση του Ομπράντοβιτς να γυρίσει. Το θεωρώ λιγάκι φτηνό, μετά από όσα είχαν γίνει με τον Τράκη. Περίμενα να έχει περισσότερη αξιοπρέπεια και οι γραμμές του να είναι πιο σταθερές. Πολλά τα λεφτά, δε λέω, αλλά για μένα κηλιδώνει το όνομά του με αυτή την κίνηση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom