ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.729
- Like
- 57.551
- Πόντοι
- 12.756
Παντως ο μοντέρο γαμαει τη μπαρτσα ασαλιωτα.Στα αρχιδια μας... του χρόνου θα είναι 35 χρονων να πάει να γαμηθει ο τουβλαδορος.
Παντως ο μοντέρο γαμαει τη μπαρτσα ασαλιωτα.Στα αρχιδια μας... του χρόνου θα είναι 35 χρονων να πάει να γαμηθει ο τουβλαδορος.
Από αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...Απορώ πως ο ζελικο το δέχτηκε
Νομιζω κ δικαιώνομαι οτι ο ζελικο πλεον ειναι μια ξεπερασμένη καρικατούρα
Αντε να τελειώνουμε από Ισπανία για να ξεκινάνε οι ανακοινώσεις...Παντως ο μοντέρο γαμαει τη μπαρτσα ασαλιωτα.
10.εκατομμύριο τούς πηρε ο γεροζελικο ..κ αλλα 40 θα δώσει σε σαπάκιαΑπό αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...
Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.Ρε μαλακες πραγματικα παντως θελει ο αλλος να φτιαξει καινουριο γηπεδο 250εκ ευρω και υπαρχουν ατομα που εχουν θεμα γιατι το προηγουμενο ηταν μολις 20 ετων ή γιατι μπορει να θελει να ξεπλενει λεφτα....καθυστερημενοι ειστε ρε πουστη μου;
Κλεισμένος και ο ΑργύρηςΣ' ευχαριστούμε για όλα Μουσταφά - Άντε και γαμήσου Μουσταφά.
Ο Μαρινάκης που ξέρεις εως και σήμερα. Σου έχει δείξει πως είναι ό,τι να ναι στα οικονομικά και την διαχείρισή τους; Γιατί εγώ βλέπω ότι προτιμάει να μείνει ο Ολυμπιακός χωρίς μεταγραφές παρά να δώσει το παραμικρό δικαίωμα ακόμα και στο FFP.Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.
Έστω ότι το επιτόκιο είναι 2.5% (που παραπάνω θα είναι) , αυτό σημαίνει 6.25 χαρτιά αρχικά, για τόκους μόνο, χωρίς αποπληρωμή κεφαλαίου.
Ο χοντρός δένει την ομάδα στο άρμα του, και αν είναι καλός καπετάνιος έχει καλώς, αν στραβώσει το πράγμα θα πάθουμε ότι η Βαλένθια
Φύγανε πολλοί αθόρυβοι ρολιστες και αυτό δεν είναι καλό , να δούμε πως θα έρθειΛάθος που άφησαν να φύγει ο Μουσταφά στον παο
Έπρεπε να τον δεσμεύουν να μην πάει διοτι μπορεί να κοντράρει τον μιλουτινοβ για 10 λεπτά
Εκτός αν ξέρουν οτι εινσι μεγάλος κ δεν εχει αναρρώσει απο τον τραυματισμό
Έφυγε κ ο σακιλ κ ο φαλ κ ο λαρυ κ ο Μόρις κ ερώτημα με Έβανς κ θελουν ένα δυνατό 3αρο4σσαρι
Κ τα σέντερ τα κρατάνε τα ιδια
Μου έχει δείξει ότι έχει στα αρχιδια του την ομάδα και κοιτάει να παντελωνιασει. Επίσης δε γουστάρω το όλο θέμα με την κυβέρνηση.Ο Μαρινάκης που ξέρεις εως και σήμερα. Σου έχει δείξει πως είναι ό,τι να ναι στα οικονομικά και την διαχείρισή τους; Γιατί εγώ βλέπω ότι προτιμάει να μείνει ο Ολυμπιακός χωρίς μεταγραφές παρά να δώσει το παραμικρό δικαίωμα ακόμα και στο FFP.
Ρε φίλε το δάνειο θα βγει στο όνομα του... και σε τελική ανάλυση η ομαδα ετσι και αλλιώς είναι ιδιοκτησία του και δεν χρειαζόταν κανένα γηπεδο για να τη δέσει.Μάγκα δεν είναι αυτό. Ας ξεπλύνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτό μείνει στο παθητικό (το χρεοσ) της ομάδας , η ομάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με τις πληρωμές επιτοκίων.
Έστω ότι το επιτόκιο είναι 2.5% (που παραπάνω θα είναι) , αυτό σημαίνει 6.25 χαρτιά αρχικά, για τόκους μόνο, χωρίς αποπληρωμή κεφαλαίου.
Ο χοντρός δένει την ομάδα στο άρμα του, και αν είναι καλός καπετάνιος έχει καλώς, αν στραβώσει το πράγμα θα πάθουμε ότι η Βαλένθια
Ναι αλλά αν του έρθει σαν τον Κόκκαλη και θέλει να δώσει την ομάδα , θα είναι πιο δύσκολο.Ρε φίλε το δάνειο θα βγει στο όνομα του... και σε τελική ανάλυση η ομαδα ετσι και αλλιώς είναι ιδιοκτησία του και δεν χρειαζόταν κανένα γηπεδο για να τη δέσει.

o θηλυκος ιμπόρα...ηρθε, μας εχυσε, μας εδωσε ενα ευρωπαικο τροπαιο και εφυγε...
















Όσα στραβά και αν έχει ο χοντρός παραμένει και θα πεθάνει φανατικός γαύρος. Απλά, και το έχω ξανά πει, δεν ξεχνάει ότι, όχι μόνο γεννήθηκε γαύρος, αλλά γεννήθηκε και επιχειρηματίας και αυτό έχει και τον εγωισμό του ως τίμημα.Μου έχει δείξει ότι έχει στα αρχιδια του την ομάδα και κοιτάει να παντελωνιασει. Επίσης δε γουστάρω το όλο θέμα με την κυβέρνηση.
Δεν το θεωρώ όσο φανατισμένο γαύρο όσο νόμιζα πριν μερικά χρόνια.
Δε λέω ότι θα μας χρεωκοπήσει, λέω ότι θα μας αρμέξει
Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν;![]()








Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν;![]()
Ας πλευρισει ότι θέλει ο κουραδας... πλέον μόνο παιχτες που δεν θέλουμε θα μπορει να παίρνει.Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.
Δεν τον νοιάζει η δικιά του ομάδα τόσο όσο πως να κάνει ζημιά στον Ολυμπιακό.
Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.Ρε μαλακες διαβάζω ότι το ηλιθιο πρεζόνι εδωσε 6 εκ ευρώ για τρια χρόνια στον σακάτη που ειναι 34 χρονων... είναι δυνατόν;![]()

Τον Ντόρσει τον θέλεις. Και τον έχει στα σκαριά για πρόωρη ανανέωση με αναβαθμισμένες αποδοχές. Αλλά ο πρεζάκιας έχει ήδη κάνει την δουλειά.Εκτός από τις δηλώσεις του Θωμά (που έχει club option για έναν χρόνο με 1.200) και έκανε τις δηλώσεις που έκανε και σηκώνουν κουβέντα, ελέγχεται ότι έχει πλευρίσει και τον Ντόρσει που έχει επίσης club option για έναν χρόνο με αναβαθμισμένες αποδοχές.
Δεν τον νοιάζει η δικιά του ομάδα τόσο όσο πως να κάνει ζημιά στον Ολυμπιακό.
Εγώ δεν είμαι ούτε ΠΑΟ, ούτε Ολυμπιακός, αλλά σαν μπασκετικός, πρέπει να πω ότι δεν μου άρεσε η απόφαση του Ομπράντοβιτς να γυρίσει. Το θεωρώ λιγάκι φτηνό, μετά από όσα είχαν γίνει με τον Τράκη. Περίμενα να έχει περισσότερη αξιοπρέπεια και οι γραμμές του να είναι πιο σταθερές. Πολλά τα λεφτά, δε λέω, αλλά για μένα κηλιδώνει το όνομά του με αυτή την κίνηση.Από αυτό το κατάλαβες; Εδω δέχτηκε ο ξεφτίλας να γυρίσει πίσω στον βαζέλα του Τρακη που τον έβριζε πατοκορφα μόνο και μόνο για τα λεφτά...