Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.258
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.800
- Πόντοι
- 13.116
Γιατι γκρινιαζετε ρε για τον παικτη? Απο φατσα εγκρινεται, αμα κοβει κιολας μια χαρα.... Παιζει κ αριστερο μπακ... Παει ο Γιαμαλ...![]()
Ο Μάνσα ταξιδεύει την Παρασκευή στην Ελλάδα για να κλείσει και τυπικά στον Ολυμπιακό
Ο νεαρός Βραζιλιάνος ετοιμάζεται να ντυθεί στα ερυθρόλευκα, προς επιβεβαίωση των πληροφοριών που υπάρχουν στα προηγούμενα 24ωρα.www.gazzetta.gr



