Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 72 άτομα (2 μέλη και 70 επισκέπτες)

olotyxeros

Μέγας
Εγγρ.
10 Δεκ 2011
Μηνύματα
1.767
Κριτικές
26
Like
3.515
Πόντοι
4.827
και λεβερκούζεν βάλε....θα φάνε καλά οι γερμανίδες και τους έχω άχτι,
από κάτι Φραϊμπουργκ και Άϊντραχτ έχουμε χάσει κατά κράτος ....
πολλές όμως... για αυτό το παιχνίδι ε..
 

Hotdesire

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2025
Μηνύματα
26
Like
73
Πόντοι
0
Νομίζω από 5 θέση και πάνω θα είναι άθλος !!!
Οι ελληνικές ομάδες έχουν πετύχει και ανατροπές όταν παίζουν με μεγαθήρια. Ειδικά ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟ έχουν χαρίσει στην χώρα αίγλη με τις εμφανίσεις τους χωρίς να παραγκωνιζω τις υπολοιπες ομάδες. Μια επιτυχία του ΟΣΦΠ όσο ψηλά και εάν φτάσει θα είναι προς όφελος του εθνικού ποδοσφαίρου. Μακάρι να πάει καλά.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
1756403259376.png
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.079
Πόντοι
39.911

Μέγας Παπατζής

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2024
Μηνύματα
5.315
Κριτικές
1
Like
34.045
Πόντοι
5.956

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.923
Πόντοι
4.936
Είμαστε στο Champions League και είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ!!! Στην καλύτερη συλλογική ποδοσφαιρική οργάνωση ΠΡΈΠΕΙ να παίζουμε με τις καλύτερες ομάδες. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλες διοργανώσεις. Μόνο σαν ευλογία πρέπει να θεωρούμε ότι παίζουμε με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ και Άρσεναλ και όχι να κλαψωμουνιαζουμε. Αντιθέτως θα έπρεπε να γκρινιάζουμε που παίζουμε με Πάφο και Καιρατ. Γνώμη μου :hi:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Είμαστε στο Champions League και είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ!!! Στην καλύτερη συλλογική ποδοσφαιρική οργάνωση ΠΡΈΠΕΙ να παίζουμε με τις καλύτερες ομάδες. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλες διοργανώσεις. Μόνο σαν ευλογία πρέπει να θεωρούμε ότι παίζουμε με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ και Άρσεναλ και όχι να κλαψωμουνιαζουμε. Αντιθέτως θα έπρεπε να γκρινιάζουμε που παίζουμε με Πάφο και Καιρατ. Γνώμη μου :hi:
Μια φίλη μου Καζάκα που την ρώτησα, δεν πρόλαβα να τελειώσω την κουβέντα μου, μόλις άκουσε Καιρατ, αυτή είναι ποδοσφαιρική ομάδα μου λέει. Γνωστή δηλαδή η αντίπαλος.
 

ggg777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.236
Κριτικές
2
Like
1.738
Πόντοι
216
Είμαστε στο Champions League και είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ!!! Στην καλύτερη συλλογική ποδοσφαιρική οργάνωση ΠΡΈΠΕΙ να παίζουμε με τις καλύτερες ομάδες. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλες διοργανώσεις. Μόνο σαν ευλογία πρέπει να θεωρούμε ότι παίζουμε με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ και Άρσεναλ και όχι να κλαψωμουνιαζουμε. Αντιθέτως θα έπρεπε να γκρινιάζουμε που παίζουμε με Πάφο και Καιρατ. Γνώμη μου :hi:
Σωστά και αυτό αποδεικνύει πόσο μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά οι αντίπαλοι είναι πολύ καλές ομάδες
Πόσες περνάνε στην επόμενη φάση ή είναι με βαθμολογία ;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.923
Πόντοι
4.936
Σωστά και αυτό αποδεικνύει πόσο μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά οι αντίπαλοι είναι πολύ καλές ομάδες
Πόσες περνάνε στην επόμενη φάση ή είναι με βαθμολογία ;
Άμα θες είσαι ο καλύτερος, κερδίζεις τους καλύτερους. Δεν έχει να κάνει με τον όμιλο, οι πρώτοι 8 πάνε απευθείας στους 16 και οι ομάδες από την θέση 9-24 στα μπαράζ
 
  • Like
Αντιδράσεις: ggg777

ggg777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.236
Κριτικές
2
Like
1.738
Πόντοι
216
Άμα θες είσαι ο καλύτερος, κερδίζεις τους καλύτερους. Δεν έχει να κάνει με τον όμιλο, οι πρώτοι 8 πάνε απευθείας στους 16 και οι ομάδες από την θέση 9-24 στα μπαράζ
Δηλαδή είναι Τρις όμιλοι και παιρνα οι 8 καλύτερες βαθμολογίες;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.923
Πόντοι
4.936
Οι 8 καλύτερες ομάδες πανε στην φάση των 16.
Οι θέσεις 9-24 θα αναμετρηθούν για τις άλλες 8
Οι υπόλοιπες θα πάρουν το πουλο
 

ggg777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.236
Κριτικές
2
Like
1.738
Πόντοι
216
Οι 8 καλύτερες ομάδες πανε στην φάση των 16.
Οι θέσεις 9-24 θα αναμετρηθούν για τις άλλες 8
Οι υπόλοιπες θα πάρουν το πουλο
Εντελώς το πουλο από Ευρώπη; Ή πάνε κανένα κοφερενς;
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.079
Πόντοι
39.911
Που είναι τα πρόβατα να πουν ότι καθάρισε ΠΆΛΙ ο Θεοδωρίδης :coffee:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom