olotyxeros
Μέγας
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2011
- Μηνύματα
- 1.767
- Κριτικές
- 26
- Like
- 3.515
- Πόντοι
- 4.827
και λεβερκούζεν βάλε....θα φάνε καλά οι γερμανίδες και τους έχω άχτι,
από κάτι Φραϊμπουργκ και Άϊντραχτ έχουμε χάσει κατά κράτος ....
και λεβερκούζεν βάλε....θα φάνε καλά οι γερμανίδες και τους έχω άχτι,
από κάτι Φραϊμπουργκ και Άϊντραχτ έχουμε χάσει κατά κράτος ....
ρε συ Τεν Χαγκ προπονητή ΄έχουν και έφυγαν οι μισοί πάικτες...ούτε Ευρώπη δεν θα βγουν φέτος...πολλές όμως... για αυτό το παιχνίδι ε..
Οι ελληνικές ομάδες έχουν πετύχει και ανατροπές όταν παίζουν με μεγαθήρια. Ειδικά ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟ έχουν χαρίσει στην χώρα αίγλη με τις εμφανίσεις τους χωρίς να παραγκωνιζω τις υπολοιπες ομάδες. Μια επιτυχία του ΟΣΦΠ όσο ψηλά και εάν φτάσει θα είναι προς όφελος του εθνικού ποδοσφαίρου. Μακάρι να πάει καλά.Νομίζω από 5 θέση και πάνω θα είναι άθλος !!!
Φίλε ο Θεός μας φύλαξε και δεν πέρασε και η ΡέιντζερςΌποιος φοβάται, αλλάζει κανάλι ή πέφτει για ύπνο την ώρα των αγώνων

Εχω κατι γνωστους στο Αλματι αμα σε ενδιαφερει καμια εκδρομηΦίλε ο Θεός μας φύλαξε και δεν πέρασε και η Ρέιντζερς![]()

Μια φίλη μου Καζάκα που την ρώτησα, δεν πρόλαβα να τελειώσω την κουβέντα μου, μόλις άκουσε Καιρατ, αυτή είναι ποδοσφαιρική ομάδα μου λέει. Γνωστή δηλαδή η αντίπαλος.Είμαστε στο Champions League και είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ!!! Στην καλύτερη συλλογική ποδοσφαιρική οργάνωση ΠΡΈΠΕΙ να παίζουμε με τις καλύτερες ομάδες. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλες διοργανώσεις. Μόνο σαν ευλογία πρέπει να θεωρούμε ότι παίζουμε με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ και Άρσεναλ και όχι να κλαψωμουνιαζουμε. Αντιθέτως θα έπρεπε να γκρινιάζουμε που παίζουμε με Πάφο και Καιρατ. Γνώμη μου![]()

Σωστά και αυτό αποδεικνύει πόσο μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά οι αντίπαλοι είναι πολύ καλές ομάδεςΕίμαστε στο Champions League και είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ!!! Στην καλύτερη συλλογική ποδοσφαιρική οργάνωση ΠΡΈΠΕΙ να παίζουμε με τις καλύτερες ομάδες. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλες διοργανώσεις. Μόνο σαν ευλογία πρέπει να θεωρούμε ότι παίζουμε με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ και Άρσεναλ και όχι να κλαψωμουνιαζουμε. Αντιθέτως θα έπρεπε να γκρινιάζουμε που παίζουμε με Πάφο και Καιρατ. Γνώμη μου![]()
Άμα θες είσαι ο καλύτερος, κερδίζεις τους καλύτερους. Δεν έχει να κάνει με τον όμιλο, οι πρώτοι 8 πάνε απευθείας στους 16 και οι ομάδες από την θέση 9-24 στα μπαράζΣωστά και αυτό αποδεικνύει πόσο μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά οι αντίπαλοι είναι πολύ καλές ομάδες
Πόσες περνάνε στην επόμενη φάση ή είναι με βαθμολογία ;
Δηλαδή είναι Τρις όμιλοι και παιρνα οι 8 καλύτερες βαθμολογίες;Άμα θες είσαι ο καλύτερος, κερδίζεις τους καλύτερους. Δεν έχει να κάνει με τον όμιλο, οι πρώτοι 8 πάνε απευθείας στους 16 και οι ομάδες από την θέση 9-24 στα μπαράζ
Ρεαλ
Μπαρτσα
Αρσεναλ
Μπαγερ Νεβερκουπεν
Αιντχοβεν
Αγιαξ
Παφος
Κακξσξαηδξαηδγ
Μια χαρα.....

Εντελώς το πουλο από Ευρώπη; Ή πάνε κανένα κοφερενς;Οι 8 καλύτερες ομάδες πανε στην φάση των 16.
Οι θέσεις 9-24 θα αναμετρηθούν για τις άλλες 8
Οι υπόλοιπες θα πάρουν το πουλο
Γυρίζουν σπίτι...Εντελώς το πουλο από Ευρώπη; Ή πάνε κανένα κοφερενς;
Εντελώς φίλεΕντελώς το πουλο από Ευρώπη; Ή πάνε κανένα κοφερενς;
ΚοιμουνταιΠου είναι τα πρόβατα να πουν ότι καθάρισε ΠΆΛΙ ο Θεοδωρίδης![]()