Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 59 άτομα (4 μέλη και 55 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
καλη ωρα να γυρισει για παντα και κανονικα ο τσιμι...μονο εδω τωρα μπορει να γραφτει στην ιστορια
Για εκει παει η δουλειά αδερφε.. Υπομονη μεχιρ το τέλος του μήνα. Αλλα δεν λεει να φερει και ο Ορτεγκας πρόταση. Ολο θα φερω και θα φερω λεει ο ατζεντης του αλλα αρχιδια
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Για εκει παει η δουλειά αδερφε.. Υπομονη μεχιρ το τέλος του μήνα. Αλλα δεν λεει να φερει και ο Ορτεγκας πρόταση. Ολο θα φερω και θα φερω λεει ο ατζεντης του αλλα αρχιδια
περασαν τα χρονια αδερφε που ο θρυλος αλλαξε επιπεδο...εβγαλε ταλενταρες μικρα παιδια που δεν επρεπε να τα κρατησει στην ελληνικη μιζερια...φυγανε και οχι μονο τους ευχηθηκαμε αλλα τα παρακολουθουσαμε και χαιρομασταν οταν πηγαινα καλα...αυτα τα παιδια ειχαν πει τοτε οτι θα τα ξαναπουμε....για πολλους ηρθε η ωρα πια...αν δεν εχουν το μυαλο μονο στα λεφτα επιτυχιες και τιτλους θα βρουν μονο ΕΔΩ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
περασαν τα χρονια αδερφε που ο θρυλος αλλαξε επιπεδο...εβγαλε ταλενταρες μικρα παιδια που δεν επρεπε να τα κρατησει στην ελληνικη μιζερια...φυγανε και οχι μονο τους ευχηθηκαμε αλλα τα παρακολουθουσαμε και χαιρομασταν οταν πηγαινα καλα...αυτα τα παιδια ειχαν πει τοτε οτι θα τα ξαναπουμε....για πολλους ηρθε η ωρα πια...αν δεν εχουν το μυαλο μονο στα λεφτα επιτυχιες και τιτλους θα βρουν μονο ΕΔΩ!
Δεν το εγραψα αυτο για τον Ορτεγκα για να εχεις να πληρωσεις το συμβολαιο του Τσιμικα. Αλλα με Μπρουνο, Ορτέγκα, δεν χωραει ο Τσιμικας. Ο μαυρος δεν φευγει. Οχι φετος τουλαχιστον.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΜΑΤΙΕ ΒΑΛΜΠΟΥΕΝΑ:
"Με συγκίνηση και απερίγραπτη υπερηφάνεια ανακοινώνω την επιστροφή μου στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Έναν σύλλογο που έχει χαράξει τόση χαρά και τόσες αξέχαστες στιγμές στην καρδιά μου. Το να φορέσω ξανά αυτό το έμβλημα είναι προνόμιο, αλλά και το να έχω τώρα την ευκαιρία να μεταδώσω στη νέα γενιά τις αξίες που με διαμόρφωσαν είναι ένα αληθινό δώρο. Το να τερματίζω την καριέρα μου εδώ μαζί σας αγαπητοί φίλαθλοι είναι η μεγαλύτερη τιμή από όλες. Πάμε ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
❤️
1f3c6.png
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Δεν το εγραψα αυτο για τον Ορτεγκα για να εχεις να πληρωσεις το συμβολαιο του Τσιμικα. Αλλα με Μπρουνο, Ορτέγκα, δεν χωραει ο Τσιμικας. Ο μαυρος δεν φευγει. Οχι φετος τουλαχιστον.
ΜΑΤΙΕ ΒΑΛΜΠΟΥΕΝΑ:
"Με συγκίνηση και απερίγραπτη υπερηφάνεια ανακοινώνω την επιστροφή μου στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Έναν σύλλογο που έχει χαράξει τόση χαρά και τόσες αξέχαστες στιγμές στην καρδιά μου. Το να φορέσω ξανά αυτό το έμβλημα είναι προνόμιο, αλλά και το να έχω τώρα την ευκαιρία να μεταδώσω στη νέα γενιά τις αξίες που με διαμόρφωσαν είναι ένα αληθινό δώρο. Το να τερματίζω την καριέρα μου εδώ μαζί σας αγαπητοί φίλαθλοι είναι η μεγαλύτερη τιμή από όλες. Πάμε ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
❤️
1f3c6.png
αυτο με νοιαζει εμενα αδερφε για τον θρυλο...
τα εδωσα 5 μυρια για να παρω 25μυρια ενω αξιζει 20μυρια και αν τον παιρναμε δανεικο με 12 μυρια ενω η αξια του στο τρασφερ εναι 8 αλλα τον δωσαμε δανεικο με 5 και αν πουληθει θα παρουμε εξτρα 3
ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
αυτο με νοιαζει εμενα αδερφε για τον θρυλο...
τα εδωσα 5 μυρια για να παρω 25μυρια ενω αξιζει 20μυρια και αν τον παιρναμε δανεικο με 12 μυρια ενω η αξια του στο τρασφερ εναι 8 αλλα τον δωσαμε δανεικο με 5 και αν πουληθει θα παρουμε εξτρα 3
ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

Αλλα με Μπρουνο, Ορτέγκα, δεν χωραει ο Τσιμικας
Εκτος απο την γαυριλα, αυτο που σου απομονωσα και σου ξανα παραθετω σε νοιαζει; Η στ αρχιδια σου και εδω αν σου γινουν τα αποδυτηρια μουνι γιατι και εμεις, και ο Βαγγελας και ο Τσιμικας θελουμε να ερθει πισω με τα μπουνια;

Αν στ αρχιδια σου και εδω, παω πασο.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.450
Πόντοι
12.756
Εκτος απο την γαυριλα, αυτο που σου απομονωσα και σου ξανα παραθετω σε νοιαζει; Η στ αρχιδια σου και εδω αν σου γινουν τα αποδυτηρια μουνι γιατι και εμεις, και ο Βαγγελας και ο Τσιμικας θελουμε να ερθει πισω με τα μπουνια;

Αν στ αρχιδια σου και εδω, παω πασο.
Οχι να μην έρθει
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ρε κωλογαυροι εδω πηραμε τον νεο Εντρικ μεσα απο τα χερια ολων των μεγαλων Ευρωπαικων ομαδων και εσεις ασχολειστε με τον Τσιμικα;

Τωρα προσπαθουμε να παρουμε και τον νεο Ντι Μαρια....θελω και στοπερ τον νεο Μπαρεζι και θα τα γαμησουμε ολα στο Τσουλου!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.108
Κριτικές
174
Like
119.048
Πόντοι
46.423
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
ΜΑΤΙΕ ΒΑΛΜΠΟΥΕΝΑ:
"Με συγκίνηση και απερίγραπτη υπερηφάνεια ανακοινώνω την επιστροφή μου στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Έναν σύλλογο που έχει χαράξει τόση χαρά και τόσες αξέχαστες στιγμές στην καρδιά μου. Το να φορέσω ξανά αυτό το έμβλημα είναι προνόμιο, αλλά και το να έχω τώρα την ευκαιρία να μεταδώσω στη νέα γενιά τις αξίες που με διαμόρφωσαν είναι ένα αληθινό δώρο. Το να τερματίζω την καριέρα μου εδώ μαζί σας αγαπητοί φίλαθλοι είναι η μεγαλύτερη τιμή από όλες. Πάμε ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
❤️
1f3c6.png
Καλος ειναι μωρε, αλλα εκεινο το βραδυ στο Ντορτμουντ η πουτανα η ομαδα του τα βρηκε με τους γερμανους, το δευτερο ημιχρονο στο δικο τους ματς αρχισε 10 λεπτα αργοτερα, το στησανε μια χαρα, κ μειναμε εξω εμεις..... Καποια στιγμη δε θα με χαλαγε να του ξεφυγει κανα μπινελικι για εκεινο το βραδυ..... :hi:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Αμπντουλι Μανε λέει ο Κυρ Κώστας, ότι έκλεισε/κλείδωσε η μεταγραφή και θα έρθει τον Γενάρη. :alivedick:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.852
Πόντοι
10.656
κοιτα μπλουζα που φοραει στην αρχη ο τυπας:2funny:


παντου ειμαστε ρε μουνια
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.852
Πόντοι
10.656
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Παιδια που ειναι ο νεος Ντι Μαρια....ειμαι Πλατειας Αλεξανδρας εδω και μερες και περιμενω.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
Ακομα να πουληθει αυτος? Αργουμε χαρακτηριστικα....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Ακομα να πουληθει αυτος? Αργουμε χαρακτηριστικα....
Μακάρι να ήρθε για αυτήν την δουλειά. Να μας φέρει το χρήμα, να μας αδειάσει και θέση ξένου.
Κώστα, περίμενε ρε φίλε. Τον πουλάμε και έρχεσαι πίσω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom