Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (1 μέλη και 34 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Έχουμε φέρει το αντίγραφο από την Αργεντινή. Επίσης υπάρχει Λιατσικουρας στο 6 και το καλύτερο 6αρι μας από τον Γενάρη και μετά ο Γκαρσία.
Και επεγα τι ξεχασα....

Με τετοιον Λιατσικουρα, αδερφε... @Τρουμπακη ελα να παμε μαζι στο αεροδρομιο τον Εσε. Ας φερει χρημα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
εγω δεν θελω να μπω στα μανατζεριστικα βαριεμε....οικονομικα ειναι πολυ καλα ο θρυλος φετος. πηραμε πουλησαμε πριν να αρχισει τιποτα ακομα....
ενα αβανταζ τεραστιο που εχει ακομα ο ολυμπιακος ειναι οι ομιλοι και δεν το λεω οικονομικα.
απο αυτο που ειπες πριν...εγω αραβια δεν θα πηγαινα αν ημουν ο τσικινιο γιατι θα εχανα φραγκα μεν τωρα αλλα για αν εκανα εμφανισεις -που θα κανει- θα τα παρω πολλαπλασια στο μελλον.
η περιπτωση εσε με ιντερ ειναι αλλη φαση
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Έχουμε φέρει το αντίγραφο από την Αργεντινή. Επίσης υπάρχει Λιατσικουρας στο 6 και το καλύτερο 6αρι μας από τον Γενάρη και μετά ο Γκαρσία.
το μοντελο φετος ειναι να δουμε στρωμενη μονταρισμενη ομαδα...προτιμω το οριτζιναν απο το αντιγραφο
Και επεγα τι ξεχασα....

Με τετοιον Λιατσικουρα, αδερφε... @Τρουμπακη ελα να παμε μαζι στο αεροδρομιο τον Εσε. Ας φερει χρημα.
δεν θα τα βαψω μαυρα,ολυμπιακος ειμαι αλλα με εσε εχω παρει ευρωπαικο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
το μοντελο φετος ειναι να δουμε στρωμενη μονταρισμενη ομαδα...προτιμω το οριτζιναν απο το αντιγραφο

δεν θα τα βαψω μαυρα,ολυμπιακος ειμαι αλλα με εσε εχω παρει ευρωπαικο
Μια υπενθυμιση. Ολοκληρη η προετοιμασια φετος εγινε χωρις τον Εσε. Χωρις αυτον την ξεκινησε και παρα μια μερα τελείωσε το αρχικο σταδιο της προετοιμασιας ο Βασκος. Ητανε τραυματιας Μια χαρα στρωθηκε η ομαδα.

Πηρες ευρωπαικο, πηρες νταμπλ με Εσε. Παρτου και λεφτα να πλουτισεις ακομα περισσότερο και να εισαι πιο ανετος. (ως συμπληρωμα στο προηγουμενο ποστ σου.) φτανει να τα ακουμπαει ο Βαγγελας οπως τα παιρνει.

Περιμενουν και αλλοι στην σειρα, (Λιατσικουρας, Σιπιονι)
 
Τελευταία τροποποίηση:

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ενταξει το παρακανεις ρε....
εχει πολυ ψωμι ο λιατσικουρας και ο σιπιονις μεχρι να αποδειξει οτι ειναι εσσε...
ο εσε εχει αποδειξει.
αυτοι απλα ειναι μια σιγουρια οτι δεν μενουμε ξεβρακωτοι καλως να ερθουν τα παιδια αλλα και σεβασμο σε κυπελουχους ευρωπης
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
το μοντελο φετος ειναι να δουμε στρωμενη μονταρισμενη ομαδα...προτιμω το οριτζιναν απο το αντιγραφο

δεν θα τα βαψω μαυρα,ολυμπιακος ειμαι αλλα με εσε εχω παρει ευρωπαικο
Φίλε δεν έγινε η παρθενογένεση με τον Εσε χαλάρωσε. Ένα τρεχαντήρι είναι με μέτρια ανάπτυξη και καθόλου απειλή. Ο Γκαρσία είναι πολύ ανώτερος στο να κάνει παιχνίδι, βασικά όλοι οι κεντρικοί μας σε σύγκριση με αυτον. Δηλαδή δεν ξέρω αν ο Λιατσικουρας λεγόταν Λιατσικουρινιο με αυτά που έχει κάνει τι θα γραφόταν, καλά μην πω για τον Πνευμονιδη.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Αν πάρουμε να πάρουμε καλύτερους από αυτούς που ήδη έχουμε.
Σόρρυ, αλλά Κανσελιερι και Ζενον είναι χειρότεροι του Μαρτινς.
Όσο για στόπερ δεν ακούγεται κάτι φοβερό. Για 3ο φορ χέστηκα, θα ανεβάσουμε τον μαύρο από την Β ομάδα
Κανσελιερι κ Ζενον δεν εχω ιδεα τι ρολο βαρανε...ουτε στο μανατζερ δεν τους εχω πετυχει... :grin:
Οπως κι ο αλλος που πηγε στην αεισιχτιρ με 10 μυρια....αλλα θελουμε παικτη που οταν βλεπει αντιπαλο να πηγαινει κατα πανω του και οχι να αρχιζει τις πισωπεταλιες....κ φυσικα να μαρκαρει.... Εναν Καστιγιο ρε παιδακι μου.... :rockon::rockon:
Ο παππους θελει στοπερ στυλ Καρμο, της 1ης χρονιας βεβαιως βεβαιως γιατι περσι τον επαιζε,...
Απο κει και περα την Λιβαρπουλ να κερδισουμε στο Καραϊσκάκης κ δε γαμιεται... :buck2:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
ενταξει το παρακανεις ρε....
εχει πολυ ψωμι ο λιατσικουρας και ο σιπιονις μεχρι να αποδειξει οτι ειναι εσσε...
ο εσε εχει αποδειξει.
αυτοι απλα ειναι μια σιγουρια οτι δεν μενουμε ξεβρακωτοι καλως να ερθουν τα παιδια αλλα και σεβασμο σε κυπελουχους ευρωπης
Και ο Εσε στην ηλικια τους ηταν σχεδον προπερσι. Εναν χρονο μεγαλυτερος απο Σιπιονο που είναι τωρα και δυο απο Λιατσικουρα που ειναι 19.

Και ο Μουζακιτης ξυπολυτος μπήκε με τον Κωστουλα και σκισανε βαρδουλα. Ελα αδερφε... Εχουμε ταλεντο. Εγω δεν τους φοβαμαι.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Τους ρεαλιστικους στοχους ειπε ο συγαυρος.
Καποιοι δεν το ονειρυεονται απλά, αλλα το εχουν απαίτηση να πα3ι στους 8, μην σου πω και στον τελικο.

Α, και με οποιον και ν παίξουμε, ειτε σε League phase ειτε σε ΝΟΚ ΑΟΥΤ για να του γαμησουμε το αγαμητο θα μπουμε στο γηπεδο εμεις...
Τελικος Θρυλος - Αρσεναλ... 3- 1 σκορ.... Γεμιζει η χωρα ξεβρακωτους γαυρους με τα καλαμπαλικια να αρμενιζουν παντου..... Μαζικο κινημα αυτοκτονιων αλλοθρησκων... Κλεινει το σανοdna.....Μου καθεται η Σαρλιζ Θερον..... Αποσυρομαι στο Αγιο Ορος....
Δεν περιγραφω αλλο! :rockon::rockon::rockon:
ΘΡΥΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥ... ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ γαμιολες!
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Τελικος Θρυλος - Αρσεναλ... 3- 1 σκορ.... Γεμιζει η χωρα ξεβρακωτους γαυρους με τα καλαμπαλικια να αρμενιζουν παντου..... Μαζικο κινημα αυτοκτονιων αλλοθρησκων... Κλεινει το σανοdna.....Μου καθεται η Σαρλιζ Θερον..... Αποσυρομαι στο Αγιο Ορος....
Δεν περιγραφω αλλο! :rockon::rockon::rockon:
ΘΡΥΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥ... ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ γαμιολες!
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
Να σου κατσει η Σαρλιζ Θερον ή να γυρισει πισω η Λολα; Εδω σε θελω.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Τελικος Θρυλος - Αρσεναλ... 3- 1 σκορ.... Γεμιζει η χωρα ξεβρακωτους γαυρους με τα καλαμπαλικια να αρμενιζουν παντου..... Μαζικο κινημα αυτοκτονιων αλλοθρησκων... Κλεινει το σανοdna.....Μου καθεται η Σαρλιζ Θερον..... Αποσυρομαι στο Αγιο Ορος....
Δεν περιγραφω αλλο! :rockon::rockon::rockon:
ΘΡΥΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥ... ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ γαμιολες!
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
ΝΑΙ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Και εδω ΝΑΙ και Ξανα ΝΑΙ

(Τον Λανα τον ανανεωσε ουσιαστικα ο Ανιγκο με δικη του πρωτοβουλία πριν λιγες μερες μολις ειδε τα... καμπανακια)

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:


 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
Κανσελιερι κ Ζενον δεν εχω ιδεα τι ρολο βαρανε...ουτε στο μανατζερ δεν τους εχω πετυχει... :grin:
Οπως κι ο αλλος που πηγε στην αεισιχτιρ με 10 μυρια....αλλα θελουμε παικτη που οταν βλεπει αντιπαλο να πηγαινει κατα πανω του και οχι να αρχιζει τις πισωπεταλιες....κ φυσικα να μαρκαρει.... Εναν Καστιγιο ρε παιδακι μου.... :rockon::rockon:
Ο παππους θελει στοπερ στυλ Καρμο, της 1ης χρονιας βεβαιως βεβαιως γιατι περσι τον επαιζε,...
Απο κει και περα την Λιβαρπουλ να κερδισουμε στο Καραϊσκάκης κ δε γαμιεται... :buck2:
Προσωπικά δεν θέλω τον Καρμο, επειδή μας βλέπει ως έσχατη λύση. Τον Καλογερόπουλο που τον περνάνε στα ψιλά είναι ένας από τους καλύτερους στόπερ τα τελευταία 2 χρόνια στην Ελλάδα. Επίσης είναι και αρχηγός στην κ21 της Ελλάδας. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια απαξίωση. Με τέτοια γαλόνια δεν αξίζει να είναι τουλάχιστον 4ος στόπερ;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
32.024
Πόντοι
4.936
Τελικος Θρυλος - Αρσεναλ... 3- 1 σκορ.... Γεμιζει η χωρα ξεβρακωτους γαυρους με τα καλαμπαλικια να αρμενιζουν παντου..... Μαζικο κινημα αυτοκτονιων αλλοθρησκων... Κλεινει το σανοdna.....Μου καθεται η Σαρλιζ Θερον..... Αποσυρομαι στο Αγιο Ορος....
Δεν περιγραφω αλλο! :rockon::rockon::rockon:
ΘΡΥΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥ... ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ γαμιολες!
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
Άμα δεν πάρετε ΚΑΙ φέτος πρωτάθλημα ή C.L. απλά κλείστε το μπουρδέλο. (Μέχρι και) η Τότεναμ πήρε σοβαρό τίτλο, η West Ham Conference, η Chelsea παίρνει τίτλους , ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ Η CRYSTAL PALACE έχει 2 τίτλους σε 3 μήνες!!!!!! Τι περιμένετε να πάρει και η Φούλαμ;
Ή τώρα ή ΑΦΑΝΙΣΜΌΣ!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Άμα δεν πάρετε ΚΑΙ φέτος πρωτάθλημα ή C.L. απλά κλείστε το μπουρδέλο. (Μέχρι και) η Τότεναμ πήρε σοβαρό τίτλο, η West Ham Conference, η Chelsea παίρνει τίτλους , ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ Η CRYSTAL PALACE έχει 2 τίτλους σε 3 μήνες!!!!!! Τι περιμένετε να πάρει και η Φούλαμ;
Ή τώρα ή ΑΦΑΝΙΣΜΌΣ!!!
Να μιλας πιο ευγενικα στον κανονιερη, πελατη του Θρυλου σε παρακαλω. Ντροπη...
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Να μιλας πιο ευγενικα στον κανονιερη, πελατη του Θρυλου σε παρακαλω. Ντροπη...
Θα ειναι η χρονια μας φετος... Στις διοργανωσεις στις οποιες δεν συμμετεχει ο ΘΡΥΛΟΣ θα τους κατατροπωσουμε ολους...
North London Forever ρε, κ τα μυαλα στο μιξερ.
Παω για υπνο τωρα, γιατι 6 το πρωι ξυπναω για δουλεια.... :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom