Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 60 άτομα (3 μέλη και 57 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
νταξει αυτα ειναι και τακτικες στη διαπραγματευση
Δεν θέλω να στο χαλάσω... Αλλά παίζει να μην υπήρχε και καμία σοβαρή διαπραγμάτευση αλλά να έτρωγε τον χρόνο για να περάσουν οι μέρες.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Η διαιτησία μας αδίκησε
Πόρνη μπάλα
Μπορούμε να το γυρισουμε

Ξεροχυσαμε πάλι με τον Ευρωπαίο...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
θα δουμε σε καθε περιπτωση
Ασφαλώς και θα δούμε. Αλλά εγώ ξέρω ότι οι σοβαρές διοικήσεις τους γράφουν στα αρχίδια τους αν βλέπουν ότι δεν υπάρχει τρόπος να γεφυρωθεί. Να ένα παράδειγμα που μου ήρθε τώρα με την Μίλαν, που πλησίασε ανεπίσημα, τον Ολυμπιακό για Μουζακίτη. Να το συζήτήσουμε στα 20 εκατομμύρια, ρώτησε. Ο Μουζακίτης δεν πωλείται, πήρε απάντηση. Μας έγραψε στα αρχίδια της και ψάχνει για άλλον.
 
Τελευταία τροποποίηση:

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Τέλος και με αυτό το πρόβλημα.

Στο καλό και να μην μας γραφει
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
πηρα σημερα
519675371_1418028355950482_5556828873535961542_n.jpg
Ρε αρχ*δι :grin::grin:
Κανονίζεις Μεταξουργείο???
Screenshot_20250723_133732_Chrome.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
Το αφήνω εδώ έτσι για να υπάρχει. Και γαμώ το σανό για να βγάλουμε και τον Άυγουστο. Και οι τρεις εξτρέμ είναι.

Βέβαια... με 2,5-3 εκατομμύρια παίρνει κάποιον δανεικό, βάζει και κανά τριαντάρι εκατομμύρια ρήτρα, αν δεν είναι υποχρεωτική... τζάμπα είναι και πουλάει ότι επένδυσε ο χοντρούλιακας.

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
Φρέσκο μπασκετικό νέο. Οι Αγγελόπουλοι ετοιμάζονται να προτείνουν επέκταση στον Φουρνιέ και πόστο στην ομάδα μόλις αποσυρθεί!

EDIT

Συμφώνησαν κιόλας. Αυτό θα πει σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός για πότε γίνεται ο γάμος!

 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.654
Like
30.687
Πόντοι
6.256

:2funny::2funny::2funny:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
Του χρόνου τέτοια εποχή πάλι για ομάδα θα ψάχνει.
Θα τον πάρει ο Τράκης. Σοβαρές πιθανότητες, διάβασα να μείνει ο Γιουρτσεβέν...
Ο Βαλαντσιούνας έγινε Γιουρτσεβέν. Όπως πέρυσι ο ψηλός σπό το NBA με τα πολλά λεφτά έγινε και τότε Γιουρτσεβέν.
 

captain922

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
568
Κριτικές
1
Like
1.258
Πόντοι
206
Θα τον πάρει ο Τράκης. Σοβαρές πιθανότητες, διάβασα να μείνει ο Γιουρτσεβέν...
Ο Βαλαντσιούνας έγινε Γιουρτσεβέν. Όπως πέρυσι ο ψηλός σπό το NBA με τα πολλά λεφτά έγινε και τότε Γιουρτσεβέν.
Αν τον πάρει θα είναι για να κάνει το κομμάτι του πάλι επικοινωνιακά, stories και τις γνωστές παπαριές. Πάντως η συνεργασία Αταμάν-Πετρούσεφ στην Εφές δεν πήγε καθόλου καλά.
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
47
Like
17.818
Πόντοι
13.116
Το αφήνω εδώ έτσι για να υπάρχει. Και γαμώ το σανό για να βγάλουμε και τον Άυγουστο. Και οι τρεις εξτρέμ είναι.

Βέβαια... με 2,5-3 εκατομμύρια παίρνει κάποιον δανεικό, βάζει και κανά τριαντάρι εκατομμύρια ρήτρα, αν δεν είναι υποχρεωτική... τζάμπα είναι και πουλάει ότι επένδυσε ο χοντρούλιακας.

Κ γιατι να μην παρει τον Νελσον δανεικο απο την Αρσεναλ ρε μαν που ειναι κανονικος ποδοσφαιριστης ? 25 χρονων χωρις μεγαλους τραυματισμους... Δεξι εξτρεμ, καλος ντριμπλερ, κ μαρκαρει σαν σκυλι.. Δεν το πολυεχει με το γκολ, αλλα εκει εχουμε Ελ Καβλι...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
Κ γιατι να μην παρει τον Νελσον δανεικο απο την Αρσεναλ ρε μαν που ειναι κανονικος ποδοσφαιριστης ? 25 χρονων χωρις μεγαλους τραυματισμους... Δεξι εξτρεμ, καλος ντριμπλερ, κ μαρκαρει σαν σκυλι.. Δεν το πολυεχει με το γκολ, αλλα εκει εχουμε Ελ Καβλι...
Ό,τι κάτσει από ξεσκαρτάρισμα από κείθε, θα το ψάξει ο Βαγγέλας.
Εκεί που θα γελασουμε με τον Κώστα τον Καραπαπά/Καραπαπαπάρα, είναι αν ρίξει τις απαιτήσεις η Αλ Αχλι για Σεν Μαξιμεν, που μας έλεγε δεν είναι στην λίστα ο παίχτης. Για ξεφόρτωμα τον έχει η Αλ Αχλί και αυτόν μαζί με τον Φιρμίνο.

Καβλωνω για Φιρμίνο αλλά που να τον χωρέσεις τώρα...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246

:tooth:
Καιρός ήταν να τελειώσει και αυτή η σαπουνόπερα και να ξεκινήσει καινούρια. Τώρα Ιταλική θα είναι με τίτλο Καντσελιέρι; Βραζιλιάνικη με τίτλο Ματέους Γκονσάλβες; Ισπανική που θα την λένε Μπράιαν Χίλ; Θα δούμε.
Έλα Ανναπούρνιάρη. Ξεκινάμε νέα σειρά. Ιταλική με Ρουμανικούς υπότιτλους, τώρα να βγάλουμε τον μήνα και τις πρώτες μέρες του Αυγούστου.
12 εκατομμύρια δώσανε οι Ιταλοί για να τον πάρουν. Ο χοντρούλιακας πάνω από 4, άντε βαριά βαριά πέντε δεν δίνει...

 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.167
Κριτικές
174
Like
119.440
Πόντοι
46.423
Ο Γιαζίτσι μπορεί άνετα να πάρει τον ρόλο που είχε ο Φορτούνης.

Μακάρι να είναι γερός.

Ο Σιπιόνι για 20χρονος παίζει πολύ ώριμα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.670
Κριτικές
42
Like
50.123
Πόντοι
28.246
Ο Γιαζίτσι μπορεί άνετα να πάρει τον ρόλο που είχε ο Φορτούνης.

Μακάρι να είναι γερός.

Ο Σιπιόνι για 20χρονος παίζει πολύ ώριμα.
Κάτσε μήπως με Γιαζιτσι και Γιαρεμτσουκ δίδυμο, ο Εκ Καβλι δεν είναι αναντικατάστατος φέτος. Δεύτερο σερί φιλικό και σε αυτο τους εδωσε περισσότερο χρόνο παρέα Φαίνεται να θέλει να το δουλέψει πολύ αυτό το μοντέλο ο Βασκος και ανταποκρίνονται και οι δύο καλά μαζί.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Dim245

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2025
Μηνύματα
11
Like
8
Πόντοι
0
Ο Γιαζίτσι μπορεί άνετα να πάρει τον ρόλο που είχε ο Φορτούνης.

Μακάρι να είναι γερός.

Ο Σιπιόνι για 20χρονος παίζει πολύ ώριμα.
O Γιαζιτζι είναι ένας πολύ καλύτερος Φορτούνης, πολλοί ξεχνάνε ότι ήρθε βασικός από τη Lille που ήταν ψηλά στο γαλλικό τη χρονιά που έφυγε

Ο Σιπιονι έχει μεγαλύτερο ποτενσιαλ και απ' τον Εσσε
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.167
Κριτικές
174
Like
119.440
Πόντοι
46.423

:confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom