Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 85 άτομα (1 μέλη και 84 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ετσι και χασει ο dpg μεσα στο ΟΑΚΑ , ειναι ικανος να κλεισει τις πορτες με όλους μέσα και να το ανατιναξει ολο το γηπεδο και να ειναι με το τσιγαρο στο παρκινγκ να το βλεπει να καιγεται και να κατεδαφίζεται τραβωντας story στο instagram :coffee::coffee::coffee:
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.536
Like
16.023
Πόντοι
3.556
Παιδια καλησπερα.Εχουμε καπου κριτικες για τη Δεσποινα γιατι δεν εχω βρει κατι σχετικο.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Το μπου έχει κριτικές από καλά μαγαζιά, όχι από υπολείμματα πρέζας
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Τι για ποιο λογο ρε τυπε; Αν η σειρα ηταν 2-0 θα το αφηναν να τελειωσει στο ΟΑΚΑ, και θα συνεχιζαν ολοι την ζωη τους.

Τωρα που η σειρα ειναι στο 1-1, θα εχουμε (τουλαχιστον) ενα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ κατα το οποιο θα υπαρχουν "αντιποινα", σιγουρα ενα παιχνιδι στο ΣΕΦ στο οποιο θα υπαρχουν αντιποινα στα αντιποινα, και αν ιδανικα παει στο 2-2 η σειρα και κανεις δεν χασει στην εδρα του, ξανα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ με αντιποινα εις την τριτη. Τρεις φορες ριζουπολη σε μια χρονια, ειναι too much. Και λεω ιδανικα, γιατι αν στα game3/4 γινοταν καποιο διπλο στην αντιπαλη εδρα, θα ειχαμε πολεμο. Δεν βλεπεις πως τα καταφερε και εκανε το κλιμα σε οπαδικο επιπεδο ο πρεζακιας; Ολοι διψασμενοι για αιμα και ζημιες ειναι, βομβα ετοιμη να σκασει. Πρεπει να εισαι απιστευτα αδαης εως και παρανοικος για να αφησεις τα επομενα παιχνιδια να διεξαχθουν κανονικα.

Οσο κι αν θελουμε οι περισσοτεροι να παιχτουν τα παιχνιδια, με οπαδους μεσα στο γηπεδο θα κινδυνευσουν ζωες. Ή στην καλυτερη θα δουμε ματς-παρωδιες με τις ομαδες να φευγουν με το παραμικρο συνθημα απτο παρκε και ξανά μανά εξωγηπεδικες διαβουλευσεις και επεμβασεις απο κρατικους και μη πυροσβεστες.

Και αφου κανεις δεν θελει να κατσει στο τραπεζι για συζητηση, το διακοπτεις προσωρινα μεχρι και επισημα να ανακοινωσεις κεκλεισμενων των θυρων ολα τα επομενα ματς. Ειναι η μονη σωφρων λυση, και στην τελικη στα αρχιδια τους ολων των υπευθυνων για το πρωταθλημα στο μπασκετ. Παπαρια εσοδα για τον πρωταθλητη και καμια επιρροη στην ευρωπαικη συνεχεια των ομαδων. Για το γοητρο των δισεκατομμυριουχων προεδρων και των χαζων οπαδων, να παρουν τετοιο ρισκο χωρις αντικρυσμα; στα αρχιδια τους, προτιμουν να γινουν ποδοσφαιρικο κυπελλο ελλαδας νουμερο δυο οι τελικοι του μπασκετ απο δω και περα, παρα να ασχολουνται με τετοιες μαλακιες
Αντίποινα σε τί ????Σε συνθήματα ?
Ας υπάρξουν.....στ'αρχίδια μας !μύτη δεν θ'ανοιξει.....και κάμερες υπάρχουν παντού....
Οι νόμοι μπορούν να εφαρμοστούν για μία φορά σ' αυτήν τη γαμω-χώρα ?
Αν ναι , τότε δεν κινδυνεύει κανείς φίλε μου....πιστεψέ με....όλες κοτούλες θα είναι.....Ακόμα κι ο πρεζάκιας που είχε έρθει στο ματς στο ΟΑΚΑ μετά το τρίποντο του Μπιλ στ'αποδυτήριά μας , και μας έδωσε και συγχαρητήρια .....Το θυμάστε ή όχι ?
¨Εχει δει κανείς τους Αγγελόπουλους να κάνουν σουλάτσα και κωλοδάχτυλα μέσα στο ΟΑΚΑ ???
Μάλλον όχι.....
Μην ακούτε τις μαλακίες του Βρούτση.....και μη μασάτε .....κανονισμένα είναι όλα.....και ειδικά τώρα που ο βάζελος ξέμεινε τελείως από ψηλούς.....
 

ggalatsi

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2021
Μηνύματα
46
Κριτικές
39
Like
3.035
Πόντοι
5.210
Καλησπέρα, το παρακάτω αφορά μόνο γαύρους:

Βγαίνετε πολλοί και κράζετε τους Αγγελόπουλους και δεν αναφέρομαι μόνο εδώ αλλά και στις παρέες μου από φίλους γαύρους τα ίδια ακούω.

Θα συμφωνήσω για την περσινή μαλακία των Αγγελόπουλων στους τελικούς δεν έκανα τίποτα σχεδον που ενώ βγήκε το «αρρωστάκι» μετά το 2-0 που τους είχαμε ταπεινώσει του βάζελους άρχισε το καραγκιοζιλίκια και τις απειλές και πήρε ένα κάρο σφυρίγματα ο βάζελος ( βοήθησαν βεβαια και οι δική μας παίκτες με την χαλαρότητά τους μέσα στο γήπεδο αλλά και οι τραυματισμοί) και τον ήπιαμε πικρά με το 2-3 και το πολύ άσχημα χαμένο πρωτάθλημα του 2024.

Ναι. Πέρσι μαλακίστηκαν που δεν βγήκαν οι Αγγελόπουλοι γρηγορά μπροστά και τον αφήσαν να παίζει μπάλα τον σαλταρισμένο. Νομίζω την πάτησαν γιατί πίστεψαν ότι θα καθαρίσουν μπασκετικά οι παίκτες το παιχνίδι μέσα στο γήπεδό με ένα 3-0. Λάθος τους. Το πήρανε το μάθημά τους όμως και φάνηκε εφέτος!

Το σημαντικότερο όμως Θα θυμίσω σε όλους του γαύρους φίλους που τους κατηγορούν ότι δεν θυμάμαι – μπορεί να κάνω λάθος- κανέναν άλλον πρόεδρό ούτε τους αρχιδάτους του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού να πέρνουν την ομάδα – τις εποχές που έκανε τα νταβατζιλίκια ο καπετάν-Βαζελος και να φεύγουν από αγώνα – ή να παρατάνε το πρωτάθλημα, να παίρνουν τεράστιο οικονομικό και αγωνιστικό ρίσκο και να πηγαίνουν στην Α2 για να ξεβρωμίσει το άθλημα από το Βασσιλοβάζελο πρόεδρο τις ΕΟΚ και την παρέα του. Οι μάγκες Αγγελόπουλοι το έκαναν.
Κάνω λάθος ?

Και ναι ξηγήθηκαν μία χαρά εφέτος οι Αγγελόπουλοι που τον άφησαν το τρελό να ξεβρακωθεί να μας διασκέδαση κάνα 15λ μέσα στο ΣΕΦ με τα καραγκιοζιλίκια του και μετά του τραβήξαν την μήνυση και ΄τρέχε σαν λαγός , ο τσάμπα μάγκας να γλιτώσει το αυτόφωρο. . … πείτε μου ότι δεν γουστάρετε να βλέπετε ξανά και ξανά το βαζελολαγο να τρέχει να γλιτώσει και να κρύβετε ?

Οπότε με ποδοσφαιρικούς όρους Αγγελοπούλοι (2019 & 2025) 2 – Τρελόβάζελος 1 (2024)

Respect γιατί οι «παντελονάτοι» δεν γαυγίζουν όπως ο σαλταρισμένος – δαγκώνουν .
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
Αντίποινα σε τί ????Σε συνθήματα ?
Με αυτο το πλευρο να κοιμασαι. Μετα θα λετε "μα καλα πως εγινε αυτο", λες και ειναι δυσκολο να εχουμε θυματα παλι.
Αλλα προφανως στην Μπανανια πρεπει να πεθανει καποιος για να δουμε τον ελεφαντα στο δωματιο
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
οι «παντελονάτοι» δεν γαυγίζουν όπως ο σαλταρισμένος – δαγκώνουν .
δαγκωνουν αλλα δεν εχουν δοντια :coffee:
Cute GIF by How To Train Your Dragon
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606
ετσι και χασει ο dpg μεσα στο ΟΑΚΑ , ειναι ικανος να κλεισει τις πορτες με όλους μέσα και να το ανατιναξει ολο το γηπεδο και να ειναι με το τσιγαρο στο παρκινγκ να το βλεπει να καιγεται και να κατεδαφίζεται τραβωντας story στο instagram :coffee::coffee::coffee:
:tooth:
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Με αυτο το πλευρο να κοιμασαι. Μετα θα λετε "μα καλα πως εγινε αυτο", λες και ειναι δυσκολο να εχουμε θυματα παλι.
Αλλα προφανως στην Μπανανια πρεπει να πεθανει καποιος για να δουμε τον ελεφαντα στο δωματιο
Ναι φίλε μου.....στη μπανανία όπως πολύ σωστά αναφέρεις , και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά προς εσένα , έβγαζαν την πουτάνα την Παγώνη κάθε μέρα τα βοθροκάναλα για να μας πει πόσες φορές πρέπει να τινάξουμε το καυλί μας μετά το κατούρημα για να μην κολλήσουμε covid.....
Ξαφνικά σήμερα , τον ΣΚΑΙ τον έπιασε μια υπέρμετρη ευαισθησία για το αν θα τελειώσει κανονικά το πρωτάθλημα μπάσκετ.....
Ρε ουστ.....
Οι νόμοι ρε ......υπάρχουν νόμοι ....Εφαρμόζονται >? ??? ΌΧΙ !!!!
Όλα τ'αλλα είναι μαλακίες και υποκρισίες του κερατά......
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.541
Κριτικές
42
Like
49.998
Πόντοι
28.246
Ευχηθείτε του καλή σταδιοδρομία του παιδιού. Και μετά παίρνει σειρά ο Μουζακίτης.


 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
Ευχηθείτε του καλή σταδιοδρομία του παιδιού. Και μετά παίρνει σειρά ο Μουζακίτης.


Θα τα πανε καλα και οι δυο, τετοια παιχτρονια οταν φευγουν απο νωρις μονο καλυτεροι μπορουν να γινουν.

Το θεμα βεβαια ειναι ποιοι θα τους αντικαταστησουν... Εχουμε τσουλου φετος, δεν πρεπει να γινουν τσιγκουνιες. Στο πρωταθλημα ετσι κι αλλιως, πιθανοτατα δεν θα εχουμε σοβαρο αντιπαλο, κουτουλανε μεταξυ τους οι υπολοιποι.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.145
Κριτικές
174
Like
119.269
Πόντοι
46.423
Με 40 εκατομμύρια στο ταμείο μπορούμε να κάνουμε φοβερές μεταγραφές.

Αρκεί να γίνουν και να μη τα παντελονιάσουν ...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.145
Κριτικές
174
Like
119.269
Πόντοι
46.423
Θα δοθεί επίσης η δυνατότητα και στα υπόλοιπα παιδιά να προωθηθούν στην πρώτη ομάδα.

Πνευμονίδης, Λιατσικούρας, Καλογερόπουλος κλπ ...
 

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Αμα είναι να φεύγουν τα δυνατά μας χαρτιά, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι μέχρι να βρούμε αντίστοιχους ποιοτικά παίκτες.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.541
Κριτικές
42
Like
49.998
Πόντοι
28.246
Θα τα πανε καλα και οι δυο, τετοια παιχτρονια οταν φευγουν απο νωρις μονο καλυτεροι μπορουν να γινουν.

Το θεμα βεβαια ειναι ποιοι θα τους αντικαταστησουν... Εχουμε τσουλου φετος, δεν πρεπει να γινουν τσιγκουνιες. Στο πρωταθλημα ετσι κι αλλιως, πιθανοτατα δεν θα εχουμε σοβαρο
Παιδιά από την ακαδημία έχουμε και για φέτος και για του χρόνου. Και ο Βάσκος αν δει ότι κάποιος του κάνει τα κέφια δεν θα το αφήσει να πάει χαμένο. Δεν με σκιάζει αυτό.
Αλλά μαζί με του CL τα λεφτά που θα θα ρίξει για μεταγραφές. Τα λεφτά του Κωστούλα και Μουζακίτη θα πάνε στο γήπεδο. Θα βγάλει λεφτά σίγουρα και από Τζολάκη και Έσε και δη από φέτος. Για τον Πιρόλα ίσως τον κρατήσει και δεν ενδώσει. Ξηγιέμαι για το "που" Αν είναι να μου δώσει κανένα εικοσιπεντάρι για να πει ότι έσπρωξε το χρήμα και για παίχτες και απλά να είναι χατήρια μανατζαρέων, να το βράσω!
 

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Παιδιά από την ακαδημία έχουμε και για φέτος και για του χρόνου. Και ο Βάσκος αν δει ότι κάποιος του κάνει τα κέφια δεν θα το αφήσει να πάει χαμένο. Δεν με σκιάζει αυτό.
Αλλά μαζί με του CL τα λεφτά που θα θα ρίξει για μεταγραφές. Τα λεφτά του Κωστούλα και Μουζακίτη θα πάνε στο γήπεδο. Θα βγάλει λεφτά σίγουρα και από Τζολάκη και Έσε και δη από φέτος. Για τον Πιρόλα ίσως τον κρατήσει και δεν ενδώσει. Ξηγιέμαι για το "που" Αν είναι να μου δώσει κανένα εικοσιπεντάρι για να πει ότι έσπρωξε το χρήμα και για παίχτες και απλά να είναι χατήρια μανατζαρέων, να το βράσω!
Ειδικά όμως για τη σεζόν αυτή που είμαστε cl πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ τις κινήσεις μας αν θέλουμε να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
επειδη δε θα του περασει απο το μυαλο ποτε να το πει.εχει ξοδεψει του κοσμου τα εκατομμυρια και ακουει μια δεκαετια πως ειναι πρεζεμπορας,μονο και μονο επειδη ειναι προεδρος του ολυμπιακου.
Και ιδιοκτητης του Νουρ τυπε
ΚΑΙ ΑΥΤΟ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.541
Κριτικές
42
Like
49.998
Πόντοι
28.246
Ειδικά όμως για τη σεζόν αυτή που είμαστε cl πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ τις κινήσεις μας αν θέλουμε να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο
Ο στόχος σου και πάλι στην ευρώπη και για του χρόνου είναι ο ίδιος με τον φετινό. Να περάσεις την League phase και από εκεί και πέρα βλέποντας...
 

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Ο στόχος σου και πάλι στην ευρώπη και για του χρόνου είναι ο ίδιος με τον φετινό. Να περάσεις την League phase και από εκεί και πέρα βλέποντας...
Σίγουρα ναι αλλά με μια μικρή διαφοράς. Μεγαλύτερη δυσκολία. Αλλά πιστεύω γενικά η ομάδα είναι πιο καλά προετοιμασμένη από άλλες φορές
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom