Τι για ποιο λογο ρε τυπε; Αν η σειρα ηταν 2-0 θα το αφηναν να τελειωσει στο ΟΑΚΑ, και θα συνεχιζαν ολοι την ζωη τους.
Τωρα που η σειρα ειναι στο 1-1, θα εχουμε (τουλαχιστον) ενα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ κατα το οποιο θα υπαρχουν "αντιποινα", σιγουρα ενα παιχνιδι στο ΣΕΦ στο οποιο θα υπαρχουν αντιποινα στα αντιποινα, και αν ιδανικα παει στο 2-2 η σειρα και κανεις δεν χασει στην εδρα του, ξανα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ με αντιποινα εις την τριτη. Τρεις φορες ριζουπολη σε μια χρονια, ειναι too much. Και λεω ιδανικα, γιατι αν στα game3/4 γινοταν καποιο διπλο στην αντιπαλη εδρα, θα ειχαμε πολεμο. Δεν βλεπεις πως τα καταφερε και εκανε το κλιμα σε οπαδικο επιπεδο ο πρεζακιας; Ολοι διψασμενοι για αιμα και ζημιες ειναι, βομβα ετοιμη να σκασει. Πρεπει να εισαι απιστευτα αδαης εως και παρανοικος για να αφησεις τα επομενα παιχνιδια να διεξαχθουν κανονικα.
Οσο κι αν θελουμε οι περισσοτεροι να παιχτουν τα παιχνιδια, με οπαδους μεσα στο γηπεδο θα κινδυνευσουν ζωες. Ή στην καλυτερη θα δουμε ματς-παρωδιες με τις ομαδες να φευγουν με το παραμικρο συνθημα απτο παρκε και ξανά μανά εξωγηπεδικες διαβουλευσεις και επεμβασεις απο κρατικους και μη πυροσβεστες.
Και αφου κανεις δεν θελει να κατσει στο τραπεζι για συζητηση, το διακοπτεις προσωρινα μεχρι και επισημα να ανακοινωσεις κεκλεισμενων των θυρων ολα τα επομενα ματς. Ειναι η μονη σωφρων λυση, και στην τελικη στα αρχιδια τους ολων των υπευθυνων για το πρωταθλημα στο μπασκετ. Παπαρια εσοδα για τον πρωταθλητη και καμια επιρροη στην ευρωπαικη συνεχεια των ομαδων. Για το γοητρο των δισεκατομμυριουχων προεδρων και των χαζων οπαδων, να παρουν τετοιο ρισκο χωρις αντικρυσμα; στα αρχιδια τους, προτιμουν να γινουν ποδοσφαιρικο κυπελλο ελλαδας νουμερο δυο οι τελικοι του μπασκετ απο δω και περα, παρα να ασχολουνται με τετοιες μαλακιες