Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 71 άτομα (1 μέλη και 70 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
η Βαζελοποίηση φίλε, είναι φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας,
που θα έπρεπε να διδάσκεται στα Πανεπιστήμια των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Έχει ξεκινήσει από την εποχή του Χουντέμπλεϊ και γιγαντώθηκε επί Βαρδινογιαννισμού.
Σε ακραία μορφή, αν ο παθών δεν έχει άλλες δυσκολίες, εμφανίζεται αμοιβάδα στο κρανίο
που σε τελικό στάδιο τον αφήνει άτιτλο, ανεπάγγελτο, με κρίσεις πανικού, μανία καταδίωξης
και στο τέλος παθαίνει άνοια. :hi:
παρεξηγηθηκε για τις υβρεις εναντια στην τουρκια ο "γαλλος" απο τη μαρτινικα τυπε και μας επιασε μια φαγουρα στα παπαρια.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.813
Πόντοι
13.116
παρεξηγηθηκε για τις υβρεις εναντια στην τουρκια ο "γαλλος" απο τη μαρτινικα τυπε και μας επιασε μια φαγουρα στα παπαρια.
να του δώσουμε ένα μπάφο να ηρεμήσει ....
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.456
Κριτικές
67
Like
118.854
Πόντοι
39.911
Του Γιαννακόπουλου θα έπρεπε να του έχει απαγορευτεί η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους ισοβίως.

Σε άλλη χώρα θα τον είχαν βάλει μέσα μόνο και μόνο απο τα βίντεο που ανεβάζει οδηγώντας επικίνδυνα και βρίζοντας τους πάντες κλπ ...

Ο άνθρωπος είναι psycho.

Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος απο την οικογένειά του να τον συγκρατήσει ?
Επικίνδυνος δεν είναι αυτός φίλε .
Το πιο επικίνδυνο φαινόμενο είναι όλοι αυτοί που τον θαυμάζουν , τον υποστηρίζουν και χειροκροτούν τις πρακτικές του .

Η πίκρα που έχουν υποστεί στο άθλημα που τους έκανε Παναθηναϊκούς τους έχει οδηγήσει σε παράνοια , βλέπουν το μπάσκετ ως το μοναδικό αποκούμπι για να νοιώσουν κάποια οπαδική χαρά στα επόμενα πολλάαααα χρόνια :sad2:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Επικίνδυνος δεν είναι αυτός φίλε .
Το πιο επικίνδυνο φαινόμενο είναι όλοι αυτοί που τον θαυμάζουν , τον υποστηρίζουν και χειροκροτούν τις πρακτικές του .

Η πίκρα που έχουν υποστεί στο άθλημα που τους έκανε Παναθηναϊκούς τους έχει οδηγήσει σε παράνοια , βλέπουν το μπάσκετ ως το μοναδικό αποκούμπι για να νοιώσουν κάποια οπαδική χαρά στα επόμενα πολλάαααα χρόνια :sad2:
Το αυτό ακριβώς
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Τα πουστραδερφια να πάνε στη συνάντηση με τον όρο ότι θα αποκλειστεί δια βίου ο πρεζακιας από αθλητικούς χώρους αλλιώς ας φορέσουν επιτέλους παντελόνια κ να κάνουν μαυρο στο ξύλο τον πρεζακια για την τιμή της ανήλικης κόρης τους..

Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα τους καταλογίσει ευθύνες αν το κάνουν κ ας πάρουν την ομάδα από τους τελικούς ...

Μια φορά ρε πουστη μου να φανούν σαν άνδρες ....ή καλύτερα σαν πατεράδες που πάνε να χτυπησουν τον πρεζακια που με χυδαία λόγια ήθελε να βιάσει το παιδί τους ...


Άντε σαν άνδρες είναι αποτυχημένοι αλλά τουλάχιστον να φανούν σωστοί σαν πατεράδες κ ας χάσει ο ΟΣΦΠ κ δέκα πρωταθληματα
Είναι γέρικα σκυλιά για να μάθουν νέα κόλπα καλύτερα ευθανασία και πάμε για άλλα
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Παιδια καλησπερα.Εχουμε καπου κριτικες για τη Δεσποινα γιατι δεν εχω βρει κατι σχετικο.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Δεν μπλέκουμε γυναικόπαιδα στις μάχες κακώς πολύ κακώς που έπιασαν το παιδί του στο στόμα τους αυτός είναι μουνης με αυτόν βαλτά βρες ένα σύνθημα να τον ξευτελισεις αν δεν το έχεις ραψτο ή πετα κάνα νιπτήρα στο κεφάλι του
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.149
Κριτικές
174
Like
119.311
Πόντοι
46.423
Επικίνδυνος δεν είναι αυτός φίλε .
Το πιο επικίνδυνο φαινόμενο είναι όλοι αυτοί που τον θαυμάζουν , τον υποστηρίζουν και χειροκροτούν τις πρακτικές του .

Η πίκρα που έχουν υποστεί στο άθλημα που τους έκανε Παναθηναϊκούς τους έχει οδηγήσει σε παράνοια , βλέπουν το μπάσκετ ως το μοναδικό αποκούμπι για να νοιώσουν κάποια οπαδική χαρά στα επόμενα πολλάαααα χρόνια :sad2:

Διαφωνώ.

Αυτός είναι ο επικίνδυνος διότι δίνει τα λάθος παραδείγματα στα νέα παιδιά που ασχολούνται με το μπάσκετ και έχει καταντήσει άκρως επικίνδυνος για τη κοινωνία μας.

Οι φίλαθλοι απλώς υποστηρίζουν την ομάδα τους στην οποία τυγχάνει να είναι πρόεδρος ένας εξαρτημένος ...
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Διαφωνώ.

Αυτός είναι ο επικίνδυνος διότι δίνει τα λάθος παραδείγματα στα νέα παιδιά που ασχολούνται με το μπάσκετ και έχει καταντήσει άκρως επικίνδυνος για τη κοινωνία μας.

Οι φίλαθλοι απλώς υποστηρίζουν την ομάδα τους στην οποία τυγχάνει να είναι πρόεδρος ένας εξαρτημένος ...
Ποια νέα παιδιά μεσήλικες είναι σύμφωνοι με τις πρακτικές του τα παιδιά σε μαράνανε όχι ότι εμείς είμαστε αλλιώς τα ίδια σκατα είμαστε και εμείς αλλα μας χωρίζουν και είναι πάρα πολλά
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Ποιο πολύ τα έχω πάρει με τους γκεηδες παρά με αυτόν τον μαλακα σουλατσαρε με 10 μπράβους μέσα στο παρκέ και οι γουρλομάτηδες το κοίταζαν σαν χάνοι Βαγγέλη έλα ή έστω τηλεφώνα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.456
Κριτικές
67
Like
118.854
Πόντοι
39.911
Διαφωνώ.

Αυτός είναι ο επικίνδυνος διότι δίνει τα λάθος παραδείγματα στα νέα παιδιά που ασχολούνται με το μπάσκετ και έχει καταντήσει άκρως επικίνδυνος για τη κοινωνία μας.

Οι φίλαθλοι απλώς υποστηρίζουν την ομάδα τους στην οποία τυγχάνει να είναι πρόεδρος ένας εξαρτημένος ...
Και πάλι θα διαφωνήσω τύπε :tooth:

Οι άνθρωποι λέμε είναι σε παράνοια , δεν βλέπουν τίποτα μπροστά τους , η πίκρα , η μιζέρια έχει ποτίσει το πετσί τους .

Το πιο απλό παράδειγμα θα σου πω .
Αύριο το πρωί βγαίνει ο Μαρινάκης και λέει : γαμώ τον Ολυμπιακό σας και την θύρα 7 όλη .
Έχει τελειώσει στο πρώτο εικοσιτετράωρο από πρόεδρος ?

Οι απέναντι απλά του κάνουνε τσιμπούκια :sad2:

αυτη είναι η διαφορά .
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Θ
Και πάλι θα διαφωνήσω τύπε :tooth:
Οι άνθρωποι λέμε είναι σε παράνοια , δεν βλέπουν τίποτα μπροστά τους , η πίκρα , η μιζέρια έχει ποτίσει το πετσί τους .

Το πιο απλό παράδειγμα θα σου πω .
Αύριο το πρωί βγαίνει ο Μαρινάκης και λέει : γαμώ τον Ολυμπιακό σας και την θύρα 7 όλη .
Έχει τελειώσει στο πρώτο εικοσιτετράωρο από πρόεδρος ?

Οι απέναντι απλά του κάνουνε τσιμπούκια :sad2:

αυτη είναι η διαφορά .
Θα του κλαίει η 7 μία μάντρα αρχιδια του Μαρινάκη.
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Καλησπέρα....
Έχω μια απορία....
Διαβάζω για διακοπή πρωταθλήματος κτλ....κτλ...
Και ρωτάω : Για ποιο λόγο να διακοπεί το πρωτάθλημα ?
Είχαμε κάποιο βίαιο επεισόδιο στο ΣΕΦ ? Μήπως έπεσε κάποιο κέρμα ή κάποια κροτίδα κάπου και δεν το πήραμε χαμπάρι ?
Μήπως έστω και για λίγο , κινδύνευσε στο ελάχιστο έστω , η σωματική ακεραιότητα των παικτών του βάζελου ή του πρεζάκια και των μπράβων του ?
Γιατί εγώ μια χαρά άνετους τους είδα να αλωνίζουν στο παρκέ , και τον πρεζάκια να κάνει τα σουλάτσα του όπου και όποτε γουστάρει και μάλιστα να κάθεται με τα πόδια σαν πασάς , απειλώντας , βρίζοντας και κάνοντας άσεμνες χειρονομίες χωρίς ν'ανοίξει μύτη....
Στο τέλος μάλιστα , αφού πρώτα καυλάντισε λίγο και τους μπάτσους ,έφυγε σαν κύριος .....όταν του καύλωσε !
Μήπως λοιπόν , όλο αυτό ήταν μεθοδευμένο ή προδιεγεραμμένο από κάποιους ?Και φυσικά όχι από παράγοντες του Ολυμπιακού...
Ο Βρούτσης , αυτός ο πανηλίθιος που το παίζει και καλά ότι μάχεται για την αποβολή της βίας και της τοξικότητας απ'τον αθλητισμό, καλά θα κάνει αν θέλει να είναι και να φαίνεται σωστός , να φροντίσει να εφαρμόζονται οι νόμοι του αυτόφωρου και της αυτεπάγγελτης εισαγγελικής δίωξης για ποινικά κολάσιμα αδικήματα ....ύβρεις ....απειλές σωματικής βλάβης κατά ανηλίκων κτλ....κι όχι να δίνει τελεσίγραφα για συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν νόημα , αφού οι μηνύσεις προηγούνται.
Ωραία , ακούστηκαν κάποια συνθήματα για το Δεσποινάκι .....Και ??? Είναι σοβαρή αιτία αυτό για να διακοπεί το πρωτάθλημα ? Ρε πάμε καλά ??
Ο Ιωαννίδης θυμάστε τι είχε ακούσει για την γυναίκα του ? Διακόπηκε κάποιο πρωτάθλημα τότε ? Ή μήπως φώναξε ο τότε υπουργός τους προέδρους των δύο ομάδων για να δεσμευτούν ότι η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί?
Ο Μπαρτζώκας τί ακούει για τη μάνα του κάθε φορά στο ΟΑΚΑ ?
Ντροπή στην κυβέρνηση αν διακοπεί το πρωτάθλημα , που για άλλη μια φορά δείχνει ότι είναι για τον πούτσο καβάλα ....(για να μην θυμήσω Covid & Τέμπη που είναι πολύ πιο σοβαρά ζητήματα από ένα παιχνίδι...)
Για τον Γιαννακόπουλο δεν σχολιάζω τίποτα ....ο τύπος μιλάει μόνος του ...και μιλάει πολύ ....και τώρα και στο παρελθόν....
Ας πάει λοιπόν να αγοράσει άλλη μια ροζ μερσεντές στην κόρη του , για να ολοκληρώσει το παζλ της πατρικής του στοργής και της οικογενειακής του γαλήνης .....αλλά αν κάποιος πραγματικά απ'την οικογένεια του , έστω νοιάζεται λίγο γι'αυτόν , καλό θα ήταν να τον βοηθήσει....γιατί το έχει ανάγκη.
Αλλά επειδή σ'αυτού του είδους τις οικογένειες , ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται , ας πάρει την δικιά του μερσεντές μια μέρα , κι ας κατέβει μια βόλτα στην Βερανζέρου , στην Πλ.Βάθης και στο "Τρίγωνο" χωρίς μπράβους !
Ίσως η εξαθλίωση που θα αντικρύσει , αν είναι νηφάλιος , από άτομα που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα με το δικό του , τον διδάξει και λίγο , τί σημαίνει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !
Αυτα ....
 
Τελευταία τροποποίηση:

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Θ

Θα του κλαίει η 7 μία μάντρα αρχιδια του Μαρινάκη.
επειδη δε θα του περασει απο το μυαλο ποτε να το πει.εχει ξοδεψει του κοσμου τα εκατομμυρια και ακουει μια δεκαετια πως ειναι πρεζεμπορας,μονο και μονο επειδη ειναι προεδρος του ολυμπιακου.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.523
Πόντοι
3.556
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
Ναι , αλλά επισήμως τα αδέλφια δεν το έχουν πει....

Απο εκεί και πέρα, το πως βγήκε οτι είμαι βάζελος, εσύ το ξέρεις...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.149
Κριτικές
174
Like
119.311
Πόντοι
46.423
Και πάλι θα διαφωνήσω τύπε :tooth:

Οι άνθρωποι λέμε είναι σε παράνοια , δεν βλέπουν τίποτα μπροστά τους , η πίκρα , η μιζέρια έχει ποτίσει το πετσί τους .

Το πιο απλό παράδειγμα θα σου πω .
Αύριο το πρωί βγαίνει ο Μαρινάκης και λέει : γαμώ τον Ολυμπιακό σας και την θύρα 7 όλη .
Έχει τελειώσει στο πρώτο εικοσιτετράωρο από πρόεδρος ?

Οι απέναντι απλά του κάνουνε τσιμπούκια :sad2:

αυτη είναι η διαφορά .

Δεν αντιλέγω.

Ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει την άποψή του.

Γνωρίζω πολλούς Παναθηναϊκούς και μπορώ να σου πω ότι δεν είναι καθόλου υπερήφανοι με τον εξαρτημένο ιδιοκτήτη τους.

Απλώς τον δέχονται γιατί δεν υπάρχει άλλος χορηγός ... να χώσει εκατομμύρια.

Τον Μαρινάκη αρνούμαι να τον βάλω σε αυτή τη συζήτηση.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Καλησπέρα....
Έχω μια απορία....
Διαβάζω για διακοπή πρωταθλήματος κτλ....κτλ...
Και ρωτάω : Για ποιο λόγο να διακοπεί το πρωτάθλημα ?
Είχαμε κάποιο βίαιο επεισόδιο στο ΣΕΦ ? Μήπως έπεσε κάποιο κέρμα ή κάποια κροτίδα κάπου και δεν το πήραμε χαμπάρι ?
Μήπως έστω και για λίγο , κινδύνευσε στο ελάχιστο έστω , η σωματική ακεραιότητα των παικτών του βάζελου ή του πρεζάκια και των μπράβων του ?
Γιατί εγώ μια χαρά άνετους τους είδα να αλωνίζουν στο παρκέ , και τον πρεζάκια να κάνει τα σουλάτσα του όπου και όποτε γουστάρει και μάλιστα να κάθεται με τα πόδια σαν πασάς , απειλώντας , βρίζοντας και κάνοντας άσεμνες χειρονομίες χωρίς ν'ανοίξει μύτη....
Στο τέλος μάλιστα , αφού πρώτα καυλάντισε λίγο και τους μπάτσους ,έφυγε σαν κύριος .....όταν του καύλωσε !
Μήπως λοιπόν , όλο αυτό ήταν μεθοδευμένο ή προδιεγεραμμένο από κάποιους ?Και φυσικά όχι από παράγοντες του Ολυμπιακού...
Ο Βρούτσης , αυτός ο πανηλίθιος που το παίζει και καλά ότι μάχεται για την αποβολή της βίας και της τοξικότητας απ'τον αθλητισμό, καλά θα κάνει αν θέλει να είναι και να φαίνεται σωστός , να φροντίσει να εφαρμόζονται οι νόμοι του αυτόφωρου και της αυτεπάγγελτης εισαγγελικής δίωξης για ποινικά κολάσιμα αδικήματα ....ύβρεις ....απειλές σωματικής βλάβης κατά ανηλίκων κτλ....κι όχι να δίνει τελεσίγραφα για συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν νόημα , αφού οι μηνύσεις προηγούνται.
Ωραία , ακούστηκαν κάποια συνθήματα για το Δεσποινάκι .....Και ??? Είναι σοβαρή αιτία αυτό για να διακοπεί το πρωτάθλημα ? Ρε πάμε καλά ??
Ο Ιωαννίδης θυμάστε τι είχε ακούσει για την γυναίκα του ? Διακόπηκε κάποιο πρωτάθλημα τότε ? Ή μήπως φώναξε ο τότε υπουργός τους προέδρους των δύο ομάδων για να δεσμευτούν ότι η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί?
Ντροπή στην κυβέρνηση αν διακοπεί το πρωτάθλημα , που για άλλη μια φορά δείχνει ότι είναι για τον πούτσο καβάλα ....(για να μην θυμήσω Covid & Τέμπη που είναι πολύ πιο σοβαρά ζητήματα από ένα παιχνίδι...)
Για τον Γιαννακόπουλο δεν σχολιάζω τίποτα ....ο τύπος μιλάει μόνος του ...και μιλάει πολύ ....και τώρα και στο παρελθόν....
Ας πάει λοιπόν να αγοράσει άλλη μια ροζ μερσεντές στην κόρη του , για να ολοκληρώσει το παζλ της πατρικής του στοργής και της οικογενειακής του γαλήνης .....αλλά αν κάποιος πραγματικά απ'την οικογένεια του , έστω νοιάζεται λίγο γι'αυτόν , καλό θα ήταν να τον βοηθήσει....γιατί το έχει ανάγκη.
Αλλά επειδή σ'αυτού του είδους τις οικογένειες , ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται , ας πάρει την δικιά του μερσεντές μια μέρα , κι ας κατέβει μια βόλτα στην Βερανζέρου , στην Πλ.Βάθης και στο "Τρίγωνο" χωρίς μπράβους !
Ίσως η εξαθλίωση που θα αντικρύσει , αν είναι νηφάλιος , από άτομα που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα με το δικό του , τον διδάξει και λίγο , τί σημαίνει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !
Αυτα ....
Γιατί φοβούνται τα χειρότερα τυπε, να φανατιστουν κι άλλο οι οπαδοί και να κινδυνέψει κοσμος
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Ναι , αλλά επισήμως τα αδέλφια δεν το έχουν πει....

Απο εκεί και πέρα, το πως βγήκε οτι είμαι βάζελος, εσύ το ξέρεις...
μιλησα για τον αλλο που κανετε διαλογο και προσπαθει να μας υποδειξει με τι θα αισθανθουμε ασχημα.ε,δε μπορει
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.997
Πόντοι
10.656
Και ρωτάω : Για ποιο λόγο να διακοπεί το πρωτάθλημα ?
Τι για ποιο λογο ρε τυπε; Αν η σειρα ηταν 2-0 θα το αφηναν να τελειωσει στο ΟΑΚΑ, και θα συνεχιζαν ολοι την ζωη τους.

Τωρα που η σειρα ειναι στο 1-1, θα εχουμε (τουλαχιστον) ενα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ κατα το οποιο θα υπαρχουν "αντιποινα", σιγουρα ενα παιχνιδι στο ΣΕΦ στο οποιο θα υπαρχουν αντιποινα στα αντιποινα, και αν ιδανικα παει στο 2-2 η σειρα και κανεις δεν χασει στην εδρα του, ξανα παιχνιδι στο ΟΑΚΑ με αντιποινα εις την τριτη. Τρεις φορες ριζουπολη σε μια χρονια, ειναι too much. Και λεω ιδανικα, γιατι αν στα game3/4 γινοταν καποιο διπλο στην αντιπαλη εδρα, θα ειχαμε πολεμο. Δεν βλεπεις πως τα καταφερε και εκανε το κλιμα σε οπαδικο επιπεδο ο πρεζακιας; Ολοι διψασμενοι για αιμα και ζημιες ειναι, βομβα ετοιμη να σκασει. Πρεπει να εισαι απιστευτα αδαης εως και παρανοικος για να αφησεις τα επομενα παιχνιδια να διεξαχθουν κανονικα.

Οσο κι αν θελουμε οι περισσοτεροι να παιχτουν τα παιχνιδια, με οπαδους μεσα στο γηπεδο θα κινδυνευσουν ζωες. Ή στην καλυτερη θα δουμε ματς-παρωδιες με τις ομαδες να φευγουν με το παραμικρο συνθημα απτο παρκε και ξανά μανά εξωγηπεδικες διαβουλευσεις και επεμβασεις απο κρατικους και μη πυροσβεστες.

Και αφου κανεις δεν θελει να κατσει στο τραπεζι για συζητηση, το διακοπτεις προσωρινα μεχρι και επισημα να ανακοινωσεις κεκλεισμενων των θυρων ολα τα επομενα ματς. Ειναι η μονη σωφρων λυση, και στην τελικη στα αρχιδια τους ολων των υπευθυνων για το πρωταθλημα στο μπασκετ. Παπαρια εσοδα για τον πρωταθλητη και καμια επιρροη στην ευρωπαικη συνεχεια των ομαδων. Για το γοητρο των δισεκατομμυριουχων προεδρων και των χαζων οπαδων, να παρουν τετοιο ρισκο χωρις αντικρυσμα; στα αρχιδια τους, προτιμουν να γινουν ποδοσφαιρικο κυπελλο ελλαδας νουμερο δυο οι τελικοι του μπασκετ απο δω και περα, παρα να ασχολουνται με τετοιες μαλακιες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom