Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.602
- Like
- 5.470
- Πόντοι
- 1.056
Η τσαρουχα????ωι παναιιια μ
Η τσαρουχα????ωι παναιιια μ
οχι ρε μαν ...οχι σκουπιδια σε θαλλασες και ακτες....αυτο το αρχιδιΈχω αλλά πρέπει να βάλω και τον Χατζηπαπάρα στο νήμα για να το ταιριάξω αλλά θα γρουσουζέψω το μάτς μου φαίνεται
Αναλόγως το φινάλε,θα το βάλω
Ελα ρε τώρα... Η Τσαρούχα; Ωραίο θηλυκό αλλά όχι να βγάλουμε και τιμή για την Βασούλα.
αυτος ο φαλ ποτε επιτελους θα παιξει σωδτα στην επιθεση για το υψος του?μεχρι και μπροστα στον γκραντ φοβηθηκε.Πάμε για φινάλε στον πόντο
πως μπορειτε να βαζετεστην ομαδα σας?
γιατι δεν δηλωνεται κακομοιρηδες και να πηγαινετε ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ?

Πολλές φορές είναι άτολμος και δεν ξέρω γιατίαυτος ο φαλ ποτε επιτελους θα παιξει σωδτα στην επιθεση για το υψος του?μεχρι και μπροστα στον γκραντ φοβηθηκε.
αυτος ο φαλ ποτε επιτελους θα παιξει σωδτα στην επιθεση για το υψος του?μεχρι και μπροστα στον γκραντ φοβηθηκε.
πολυ μαν?Δύσκολα πλέον

το πήρε ο @athinaios44 ??Τέτοια δράματα θα έχουμε και στον τελικό της Ευρωλίγκας αν βρεθούμε
Πρέπει να εφημερεύσουν όλα τα νοσοκομεία εκείνο το βράδυ