Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (3 μέλη και 61 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.009
Πόντοι
4.936
Τι καλοκαίρι δίνουμε Μασούρα και Πάλμα. Κρατάμε Πνευμονική και παίρνουμε έναν τοπ εξτρέμ.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
μετα το 73-38 και τον μαλακα τον μπαρτζωκα που για φερ πλει δεν το διπλασιασε δεν ξαναψαραψα
ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΝΤΟΜΙΝΙΚ.
Μιας που είπες για τον Μπαρτζώκα, έμαθες το επεισόδιο που έγινε σήμερα στο αεροδρόμιο;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τι καλοκαίρι δίνουμε Μασούρα και Πάλμα. Κρατάμε Πνευμονική και παίρνουμε έναν τοπ εξτρέμ.
Πνευμονικό οίδημα τύπε;;;
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
"εισαι βαζελος?, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!" μπαρτζωκας ο κοουτς της καρδιας μας
Τύπε, δε διαφωνώ, ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ είναι ΜΕΓΑΣ προπονητής και ήταν μεγάλη μαλακία που τον διώξατε τότε.
Αλλά, ρε ΜΛΚΑ, να τον λέει ο άλλος MR. BEAN μέσα στην πίστα του Ελ Βεν;
:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.291
Κριτικές
67
Like
117.700
Πόντοι
39.911
Ζέμπου αγάπη μου, έρχεται πέος σε ένα αντρικό άθλημα, ένα άθλημα που είναι και το μόνο που με ενδιαφέρει.
Φιλικά .
Ναι .
Μας έπεισες ότι έγινες από μικρό παιδί Παναθηναϊκός βλέποντας τον Μέμο Ιωάννου και τον Τάκη Κορωναίο να χτυπάει στα τσιμέντα την σπυριάρα :coffee:

:tooth: :tooth:
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
λογικη βαζελου αξια ανεκτιμητη. :coffee:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΙ
ΓΑΜΑΝ ΤΟΝ ΕΦΗΒΟ ΤΟΝ ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΩΜΈΝΟ:
Ναν
Οσμάν
Αταμάν
Τα αρχιδια μας κλανουν μαν
Ντιρνταμαν κι ωχ αμαν
Δεν ξερουν να γαμαν
Μονο μιλαν μιλαν μιλαν
Σας παιρνουν τα λεφτα και...παν.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Ναι .
Μας έπεισες ότι έγινες από μικρό παιδί Παναθηναϊκός βλέποντας τον Μέμο Ιωάννου και τον Τάκη Κορωναίο να χτυπάει στα τσιμέντα την σπυριάρα :coffee:

:tooth: :tooth:
Όχι τύπε.
Παναθηναϊκός έγινα βλέποντας τον Σαραβάκο, τον Ρότσα και τον "φονιά" να γαμανε (όχι μόνο εσάς)
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Το μοναστήρι να είναι καλά έρχονται και άλλοι για την πρώτη ομάδα μεγάλη δουλειά γίνεται στις ακαδημίες παρόλο την φυγή τόσων παικτών από την περσινή ομάδα αυτη δεν χαμπαριάζει
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Το μοναστήρι να είναι καλά έρχονται και άλλοι για την πρώτη ομάδα μεγάλη δουλειά γίνεται στις ακαδημίες παρόλο την φυγή τόσων παικτών από την περσινή ομάδα αυτη δεν χαμπαριάζει
Απο τους περσινους ειναι ολοι αυτοι. Και να φανταστεις οτι η ομαδα εχει στερηθει των υπηρεσιων Μουζακιτη, Μ. Κωστούλα (προώθηση στην πρωτη ομάδα) Κ. Κωστουλα, Κουτσιδη Κουτσογουλα (20αρηδες πλεον) και Μπακούλα που δοθηκε δσνεικος στην Ριο Αβε.

Κανονικα πρεπει το καλοκαιρι να την ξηλωσει ολοκληρη, ανεξάρτητα με το τι θα πετυχουν φετος, να κρατησει οσους πει ο Βασκος για πρωτη ομαδα, αλλοι δανεικοι, και να ξεκινησει να στηνει απο την αρχη καινουρια φουρνια.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.457
Πόντοι
12.756

Μέγας Ολυμπιακός, έφυγε με τεράστιο προβάδισμα πρόκρισης από το Σεντ Ναζέρ!​

Παρ' ότι έχασε το πρώτο σετ, ο Ολυμπιακός δεν «μάσησε» και έφυγε από τη Γαλλία με νίκη 3-1 σετ επί της Σεντ Ναζέρ, κάνοντας τεράστιο βήμα για την πρόκριση στους «8» του Champions League!:alivedick::alivedick:

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265

Μέγας Ολυμπιακός, έφυγε με τεράστιο προβάδισμα πρόκρισης από το Σεντ Ναζέρ!​

Παρ' ότι έχασε το πρώτο σετ, ο Ολυμπιακός δεν «μάσησε» και έφυγε από τη Γαλλία με νίκη 3-1 σετ επί της Σεντ Ναζέρ, κάνοντας τεράστιο βήμα για την πρόκριση στους «8» του Champions League!:alivedick::alivedick:

οι ζελες ποτε παιζουν βολευ? :coffee:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Απο τους περσινους ειναι ολοι αυτοι. Και να φανταστεις οτι η ομαδα εχει στερηθει των υπηρεσιων Μουζακιτη, Μ. Κωστούλα (προώθηση στην πρωτη ομάδα) Κ. Κωστουλα, Κουτσιδη Κουτσογουλα (20αρηδες πλεον) και Μπακούλα που δοθηκε δσνεικος στην Ριο Αβε.

Κανονικα πρεπει το καλοκαιρι να την ξηλωσει ολοκληρη, ανεξάρτητα με το τι θα πετυχουν φετος, να κρατησει οσους πει ο Βασκος για πρωτη ομαδα, αλλοι δανεικοι, και να ξεκινησει να στηνει απο την αρχη καινουρια φουρνια.
Τον τέρμα ξέχασες
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Τον τέρμα ξέχασες
Τον Σινα εννοεις. 20αρησε και αυτος. Στην Ριο Αβε τον εστειλε και αυτον.

Θα δουμε. Οσο υπαρχει ταλεντο και ο Βασκος, υπαρχει και ελπιδα για συνεχεια. Ασφαλως και δεν θα βγουν και ολοι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom