Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 85 άτομα (1 μέλη και 84 επισκέπτες)

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Τωρα το είδα ρε,στο σανοdna πάλι κλαίνε :2funny:
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.347
Κριτικές
24
Like
6.907
Πόντοι
3.666
Άρχισαν την κλαψα για ένα πέναλντι λέει οι βαζελοι
Μόλις γύρισα σπίτι και έβαλα SuperBala , είναι κάνα 10λεπτο σε παραλήρημα και κλεγεται ο Σπαθας ότι δεν δόθηκαν γύρω στα 6 πέναλτι μέτρησε ο μπουστης , τα οποία όλα ήταν κόκκινη και μπεναλντι κ φάουλ και τα πάντα όλα
Κλαψε Μαλακα Σπάθα κλαψε λιγο ακόμα μπας και τα δούνε κ τα δώσουν αύριο , γλιτσας ο πουστης εμετικός κι όλο κλαμα ότι σφαξαν τον γαυρο , τελικά δεν θα βάλω Netflix να δω θα αφήσω τον Ηλία έχει μεγάλη ρέντα ο μουνις
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.160
Κριτικές
174
Like
119.392
Πόντοι
46.423
Ο Μεντί δήλωσε ότι υπάρχει πρόβλημα στο σκοράρισμα.

Συγνώμη αλλά τώρα το κατάλαβε αυτός ???

:think:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.160
Κριτικές
174
Like
119.392
Πόντοι
46.423
Ο κ. Μαρινάκης με αφορμή την ατάκα Ηλιόπουλου, για την οικονομία, του είπε: «Για ποια οικονομία μιλάς; Στις χασαποταβέρνες πήγες και μετά ήσουν στα μπουζούκια»!

:tooth: :tooth:
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.104
Like
2.483
Πόντοι
506
Ο κ. Μαρινάκης με αφορμή την ατάκα Ηλιόπουλου, για την οικονομία, του είπε: «Για ποια οικονομία μιλάς; Στις χασαποταβέρνες πήγες και μετά ήσουν στα μπουζούκια»!

:tooth: :tooth:
απάντηση ηλιόπουλου: <άλλο αυτό!.>
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.160
Κριτικές
174
Like
119.392
Πόντοι
46.423

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
477684574_1170566247767482_6213761649260272785_n.jpg
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
η μαφια του ποδοσφαιρου χτυπησε για αλλη μια φορα...:coffee::coffee::coffee:
κριμα που δεν υπαρχει πλεον τσιπρας και καμμενος να ασκησουν διωξη κατα του βαγγελα και να ονειρευονται υποβιβασμους τα προβατα...:cry::cry::cry:



:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ξεκωλιαρης εμετικος πληρωμενος γλιτσας αντιολυμπιακος σκουληκι φαπαθεοδωρου,στανταρ του γαμανε το κωλαρακι γαυροι.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ξεκωλιαρης εμετικος πληρωμενος γλιτσας αντιολυμπιακος σκουληκι φαπαθεοδωρου,στανταρ του γαμανε το κωλαρακι γαυροι.
αυτοι οι τυποι κυκλοφορουν ανετα στα γηπεδα του βαζελου, της αεκ και του μπαοκ....
ειναι πραγματικα αδιανοητο ποσες δεκαετιες τους δουλευουν και τα προβατα δεν αντιδρανε...
μιλαμε για παγκοσμιο φαινομενο!!!!!
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
η μαφια του ποδοσφαιρου χτυπησε για αλλη μια φορα...:coffee::coffee::coffee:
κριμα που δεν υπαρχει πλεον τσιπρας και καμμενος να ασκησουν διωξη κατα του βαγγελα και να ονειρευονται υποβιβασμους τα προβατα...:cry::cry::cry:


Δες κι αυτό :2funny:


Πως να μην ειναι μετά το αγαπημένο σου σάιτ; :2funny:
 

giorgosdim6969

Μέλος
Εγγρ.
13 Νοε 2024
Μηνύματα
159
Like
263
Πόντοι
21
ενταση στο αεροδρομιο με μπαρφζωκα.φιλαθλοε τον ειρωνευοταν&του ελεγε διαφορα.μολιεμς ομως ο κοουτς πηγε να παει προς αυτον μπηκαν στη μεση.αφηστετον να τον νταουλιασει στο ξυλο να μη μιλαει η κοτουλα η λυρατη!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.630
Κριτικές
42
Like
50.109
Πόντοι
28.246
Γεωργακόπουλος, Καρκατσάλης, Πρεκατές, Παναγάκος, Δάμα, Αλαφάκης, Λιατσικούρας, Πλις, Πνευμονίδης, Παπακανέλλος, Σιλά

:alivedick::alivedick::alivedick:
 
Εγγρ.
1 Οκτ 2024
Μηνύματα
519
Like
1.289
Πόντοι
206
ενταση στο αεροδρομιο με μπαρφζωκα.φιλαθλοε τον ειρωνευοταν&του ελεγε διαφορα.μολιεμς ομως ο κοουτς πηγε να παει προς αυτον μπηκαν στη μεση.αφηστετον να τον νταουλιασει στο ξυλο να μη μιλαει η κοτουλα η λυρατη!!!
Αν και δεν είμαι Ολυμπιακός συμφωνώ μαζί σου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom