Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 65 άτομα (1 μέλη και 64 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.526
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Καλημερα αδερφια. Μην σας προκαλεσει εντυπωση, μιας και Ρετσος τραυματιας, Καρμο καρτες καιντου μεινανε Πιρόλα και Μπιανκόν, αν βαλει στην αποστολη κανεναν Αλαφακη, Παναγακο απο την νεων ο Βασκος για αυριο. :rockon:

8/2/81
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.497
Κριτικές
207
Like
67.517
Πόντοι
48.917
Μόνοι πρώτοι και να το θυμηθείτε θα τυχουμε με Ρεάλ και θα την αποκλείσουμε...!
Σε σειρά αγώνων δεν χάνει από καμία ο Ολυμπιακός
Όλη η ιστορία είναι να αποφύγει τον ΠΑΟ στον ημιτελικό διότι πάντα αυτά τα ντέρμπυ σε εξαντλούν κ μετά στον τελικό πας δίχως ενέργεια αν έχεις κερδίσει
Επίσης στον ημιτελικό με βαζελο ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει κ ας είναι φαβορί ο Ολυμπιακός
Οπότε αποφεύγεις στις διασταυρώσεις τη θέση που οδηγεί στον ημιτελικό με βαζελο

Πχ αν είναι 4τος ή πέμπτος αποφεύγεις την πρώτη θέση
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.451
Κριτικές
67
Like
118.822
Πόντοι
39.911
Λένε πως τα όνειρα γίνονται αστέρια και φωτίζουν τον ουρανό… Λένε πως τα αστέρια είναι αθάνατα… Και τα όνειρα δεν σβήνουν ποτέ… Αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε. 8.2.81

1738999768376.jpeg
 

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.479
Πόντοι
5.765
Μόνοι πρώτοι και να το θυμηθείτε θα τυχουμε με Ρεάλ και θα την αποκλείσουμε...!
αν θα μπει στα playoff...ετσι οπως ειναι το προγραμμα η εφες θα την περασει σιγουρα..εχει 5 ματς στην πολη με ομαδες κατω απο την 14η θεση και την εχει και σε ισοβαθμια...η ρεαλ εχει μπατσελονα μεσα ,βαζελο , αστερα και παρτιζαν εξω..οι θεσεις 9,10 θα παιχτουν μεταξυ ρεαλ μπαρτσελονα και αρμανι ...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σε σειρά αγώνων δεν χάνει από καμία ο Ολυμπιακός
Όλη η ιστορία είναι να αποφύγει τον ΠΑΟ στον ημιτελικό διότι πάντα αυτά τα ντέρμπυ σε εξαντλούν κ μετά στον τελικό πας δίχως ενέργεια αν έχεις κερδίσει
Επίσης στον ημιτελικό με βαζελο ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει κ ας είναι φαβορί ο Ολυμπιακός
Οπότε αποφεύγεις στις διασταυρώσεις τη θέση που οδηγεί στον ημιτελικό με βαζελο

Πχ αν είναι 4τος ή πέμπτος αποφεύγεις την πρώτη θέση
φετος θα διαλεξει ο βαζελος...τελευταια αγωνιστικη τελευταιο ματς με αστερα ...εμεις θα εχουμε παιξει την προηγουμενη.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
το συνθημα ελεγε "μαζι με μας να δουνε και οι νεκροι μας τον θρυλο μας στον τελικο".....
περυσι βαλαμε 21 γκολ για να παμε στον τελικο.....οσα και θα θυματα της 7.....
https://fb.watch/xCYmOou35e/
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.144
Κριτικές
174
Like
119.265
Πόντοι
46.423
Καλά μικρό δεν το λες
Πίσω είναι οκ ουσιαστικά έχει εναλλακτικές ισάξιες

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ γνωστοποίησε την αποστολή, με τους Τανούλη και Πρεκατέ να μπαίνουν σε αυτήν λόγω των απουσιών στην άμυνα.
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Πάντα θα βρίσκονται ανάμεσά μας... Η μόνη μαύρη σελίδα στην 100 χρονών ολόχρυση ιστορία μας... Με όλη μου την αγάπη εδώ και τόσα χρόνια κρατάω μέσα μου τη μνήμη τους ζωντανή... ΑΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ!!!
 

Συνημμένα

  • AQPUs0WKgyZWFSTAZ6t6PAC59vzJXTGwptK_qOWXj-AroUn29d_g4C5kzmsglpqJb3IoVBCiaVQQElgeoXhctlcJ.mp4
    2,8 MB · Εμφανίσεις: 0

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Τανουλης θυμίζω κάρφωσε το μπεναλντι της πρόκρισης στους 8
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.526
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Καταλαβατε προς τι η καψα του Βασκου για ευέλικτο ροστερ; 22 + 3 τερματοφυλακες.

Αν χρειαστεί, ακομα και για την Ευρώπη (απεριόριστο εαν ειναι γηγενεις) θα συμπληρωσει τα κενα απο την ομαδα νεων. Γεματη ειναι...

Κ19 σε τεσσερις μερες παιζει με την Σπανιολα. :alivedick::alivedick:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έσκασε νήμα γήπεδο ΠΑΟ μαζευτειτε
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
μου εχει κολλησει ενα νεο τραγουδακι. :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom