Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 80 άτομα (4 μέλη και 76 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Του χρόνου που ο Κάρμο πάει Αγγλία,θα είναι βασικός και αναντικατάστατος
Πήραμε σεντερ μπακ για πολλά χρόνια αν δεν τον μοσχοπουλήσουν
Με αυτες τις εμφανισεις του Καρμο φετος και με τις εμφανισεις του Μιλενκοβιτς στην Φορεστ φετος, τ'αρχιδια μου θα παει στην Αγγλιδα να παιξει τσου λου ο Ανγκολεζος. Δεν ειναι μαλακας ουτε ο Εσπιριτο Σαντος ουτε ο Μαρινακης.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
Με αυτες τις εμφανισεις του Καρμο φετος και με τις εμφανισεις του Μιλενκοβιτς στην Φορεστ φετος, τ'αρχιδια μου θα παει στην Αγγλιδα να παιξει τσου λου ο Ανγκολεζος. Δεν ειναι μαλακας ουτε ο Εσπιριτο Σαντος ουτε ο Μαρινακης.
Μπορεί να τον πάει σε άλλη ομάδα της Αγγλίας δανεικό
Εγώ θα ήθελα 4ο σεντερ μπακ τον Κουτσίδη
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Μπορεί να τον πάει σε άλλη ομάδα της Αγγλίας δανεικό
Εγώ θα ήθελα 4ο σεντερ μπακ τον Κουτσίδη
Κι εγω θα ηθελα τεταρτο σεντερ μπακ τον Κουτσιδη αλλα ο Βασκος κάνει κουμάντο. Θα μπορούσε να τον εχει να προστατευει τους πιο βασικους απο κάρτες αλλα δεν υπάρχει η πολυτέλεια φετος μια και ματωνουμε να κερδισουμε.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.150
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423
Εχω την εντύπωση ότι αν πάει Τσάμπιονς λίγκ η Nottingham και εμείς δεν θα μπορούμε να έχουμε δανεικούς παίκτες απο την Nottingham.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
50 ματς με τον βασκο πατερα μας....
23.071 Aufrufe · 1.651 Reaktionen | Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μοιράζεται τις σκέψεις του μαζί μας, για τα πρώτα 50 ματς του στον πάγκο του Ολυμπιακού! ⚪️ #Olympiacos #Mendilibar | By Olympiacos FC | Facebook

μεχρι να πεθανει εδω θα μεινει...μονο ετσι θα φυγει απο τον παγκο μας :
nekrospapas_lamia.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Μπορεί να έχεις δίκιο
Λεει και για μεταγραφες μεταξυ των δυο ομαδων...

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Τάκη που είσαι ρε,χωρίς ατσανιεβιτς τώρα με μοντσα
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Ορισμένοι παίκτες θέλουν καο το ρυθμό τους.
Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν και οι σκοπιμότητες συμβόλαια κτλ.
Αν βάλεις κάτω με χαρτί και στυλο τις εμφανίσεις πχ τπυ ανεκδιήγητου Γουίλιαν και του Γιαμερτσουκ οι κωλοφυλλαδες έπρεπε να γράφουν για τον Ουκρανό τουλάχιστον παπάδες αλλά Ντεταρι.
Ο απατεωνας σε ένα παιχνίδι έκανε μια πάσα κι ένα σουτ και τον έβγαλαν νέο Μεσί
Ο Ουκρανός μπορεί να μην είναι Μεσι αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο πως μπαίνει 20 λεπτά πχ και είναι μέσα στις φάσεις.
Όταν έσπασε τη μύτη είχε μπει μόλις τώρα το ιδιο
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Ορισμένοι παίκτες θέλουν καο το ρυθμό τους.
Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν και οι σκοπιμότητες συμβόλαια κτλ.
Αν βάλεις κάτω με χαρτί και στυλο τις εμφανίσεις πχ τπυ ανεκδιήγητου Γουίλιαν και του Γιαμερτσουκ οι κωλοφυλλαδες έπρεπε να γράφουν για τον Ουκρανό τουλάχιστον παπάδες αλλά Ντεταρι.
Ο απατεωνας σε ένα παιχνίδι έκανε μια πάσα κι ένα σουτ και τον έβγαλαν νέο Μεσί
Ο Ουκρανός μπορεί να μην είναι Μεσι αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο πως μπαίνει 20 λεπτά πχ και είναι μέσα στις φάσεις.
Όταν έσπασε τη μύτη είχε μπει μόλις τώρα το ιδιο
Ετσι ρε νικ,πότε θα έρθουν η μεταγραφες ρε νικ :angry:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom