Ορισμένοι παίκτες θέλουν καο το ρυθμό τους.
Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν και οι σκοπιμότητες συμβόλαια κτλ.
Αν βάλεις κάτω με χαρτί και στυλο τις εμφανίσεις πχ τπυ ανεκδιήγητου Γουίλιαν και του Γιαμερτσουκ οι κωλοφυλλαδες έπρεπε να γράφουν για τον Ουκρανό τουλάχιστον παπάδες αλλά Ντεταρι.
Ο απατεωνας σε ένα παιχνίδι έκανε μια πάσα κι ένα σουτ και τον έβγαλαν νέο Μεσί
Ο Ουκρανός μπορεί να μην είναι Μεσι αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο πως μπαίνει 20 λεπτά πχ και είναι μέσα στις φάσεις.
Όταν έσπασε τη μύτη είχε μπει μόλις τώρα το ιδιο