Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 63 άτομα (0 μέλη και 63 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423
Συ αρχιδια μας. Να πάει να γανηθει κι αυτός σήριαλ όλο το καλοκαίρι και δεν πήραμε τιπτοα και μ αυτόν και με τον χοντρο

Διαπραγματευόμαστε τον Όρτα.

Παρακαλάμε να μας τον δώσουν τζάμπα γιατί γουστάρει να παίζει στον Ολυμπιακό.

:cheesy:
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
το λαθος στο γκολ του παο ηταν του σταμενιτς .απλα ημαστε τυχεροι που δεν μπηκε στην πρωτη πιεση. ο σταμενιτς γυριζει τη μπαλα στον τερματοφυλακα με αντιπαλο μεσα στην περιοχη στα 2 μετρα. ο πασχαλακης ειναι ενας πολυ καλος τερματοφυλακας κι αυτο αποδεικνυεται στη διπλη επεμβαση αλλά σε τετοιες φασεις ολα γινονται.κι οι δυο μικροι ηταν πολυ καλοι . ο πιτσιρικος περιορισε τον ιωαννιδη με διαφορα υψους ενα μετρο !!! λαθος που δεν ειδε κιτρινη ο μπακασετας στο μαρκαρισμα με τα δυο ποδια . εχω μονο μια ερωτηση: θυμαται καποιος να ακουμπησε τη μπαλα ο μασουρας ? το μεγαλο κερδος σε αυτο το ματς ειναι οτι η ομαδα μπηκε με αυτοπεποιθηση και βγηκε με αυτη. εκτος απο τη φαση με την διπλη αποκρουση τιποτα αξιολογο για τον παο.αν υπηρχε νικητης σε αυτο το ματς θεωρω πως επρεπε να ειμαστε εμεις. ευτυχως του παππου του εκοψε κι εφτιαξε την ομαδα με εσε στο κεντρο.αγιο ειχαμε που δεν εβαλε τον μπαρμπα γιωργο παλι.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
το λαθος στο γκολ του παο ηταν του σταμενιτς .απλα ημαστε τυχεροι που δεν μπηκε στην πρωτη πιεση. ο σταμενιτς γυριζει τη μπαλα στον τερματοφυλακα με αντιπαλο μεσα στην περιοχη στα 2 μετρα. ο πασχαλακης ειναι ενας πολυ καλος τερματοφυλακας κι αυτο αποδεικνυεται στη διπλη επεμβαση αλλά σε τετοιες φασεις ολα γινονται.κι οι δυο μικροι ηταν πολυ καλοι . ο πιτσιρικος περιορισε τον ιωαννιδη με διαφορα υψους ενα μετρο !!! λαθος που δεν ειδε κιτρινη ο μπακασετας στο μαρκαρισμα με τα δυο ποδια . εχω μονο μια ερωτηση: θυμαται καποιος να ακουμπησε τη μπαλα ο μασουρας ? το μεγαλο κερδος σε αυτο το ματς ειναι οτι η ομαδα μπηκε με αυτοπεποιθηση και βγηκε με αυτη. εκτος απο τη φαση με την διπλη αποκρουση τιποτα αξιολογο για τον παο.αν υπηρχε νικητης σε αυτο το ματς θεωρω πως επρεπε να ειμαστε εμεις. ευτυχως του παππου του εκοψε κι εφτιαξε την ομαδα με εσε στο κεντρο.αγιο ειχαμε που δεν εβαλε τον μπαρμπα γιωργο παλι.
Συμφωνώ για το γύρισμα της μπάλας παρ όλα αυτά ήταν κακή του εκτίμηση. Κλαιν όμως όλοι κάνουν λάθη
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Αυτο που γινεται με τον Σταμενιτς ειναι απιστευτο. Πρωτη φορα βλεπω παιχτη να παιζει μονιμα καλυτερα οταν τον βαζουν στα τελευταια λεπτα ενος ματς παρα βασικο. Μιλαμε για παιχτη τραγωδια, πως σκατα επαιζε αυτο το πραγμα βασικος στο Τσαμπιονς λιγκ ειναι αδιανοητο. Μετα βεβαια βλεπεις πως επαιζε διπλα του ο Χουανγκ και ολα βγαζουν νοημα.

Πιρολα πηρε το πορτοφολι, την φανελα, τα παπουτσια και λιγο ακομα να επαιζαν θα του γαμουσε και την γυναικα στο κεντρο του γηπεδου του "καλυτερου ελληνα παιχτη του 2024" . Αρχιδατο σεντερ μπακ. Γενικα εχουμε στα στοπερ τρομερη 4αδα ακομα και ο Μπιανκον στην βαζελα βασικουρα θα επαιζε.

Ροντινει μια αθλιοτητα γι ακομα μια φορα. Τι αλλο πρεπει να γινει για να παρεις ρε μαλακα χοντρε εξτρεμ; Τι αλλο να κανει ο γερος δηλαδη να βαλει τον Τζολακη εξτρεμ για να σου δειξει οτι δεν τραβαει η ομαδα μπροστα;

Γιαρεμτσουκ απο τα παλια. Αν εκανε τα ιδια στο 60% οσων ματς εχει παιξει δεν θα χρειαζομασταν σεντερ φορ. Τωρα δυστυχως αργησε. Μακαρι βεβαια να παρει μπροστα και να μεινει γιατι ο Μπενταγκορ ειναι μεγαλο ρισκο για 2ος.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Και τώρα τα γνωστά
:Η Μπργκα δεν αφήνει τον παικτη"
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Αυτο που γινεται με τον Σταμενιτς ειναι απιστευτο. Πρωτη φορα βλεπω παιχτη να παιζει μονιμα καλυτερα οταν τον βαζουν στα τελευταια λεπτα ενος ματς παρα βασικο. Μιλαμε για παιχτη τραγωδια, πως σκατα επαιζε αυτο το πραγμα βασικος στο Τσαμπιονς λιγκ ειναι αδιανοητο. Μετα βεβαια βλεπεις πως επαιζε διπλα του ο Χουανγκ και ολα βγαζουν νοημα.

Πιρολα πηρε το πορτοφολι, την φανελα, τα παπουτσια και λιγο ακομα να επαιζαν θα του γαμουσε και την γυναικα στο κεντρο του γηπεδου του "καλυτερου ελληνα παιχτη του 2024" . Αρχιδατο σεντερ μπακ. Γενικα εχουμε στα στοπερ τρομερη 4αδα ακομα και ο Μπιανκον στην βαζελα βασικουρα θα επαιζε.

Ροντινει μια αθλιοτητα γι ακομα μια φορα. Τι αλλο πρεπει να γινει για να παρεις ρε μαλακα χοντρε εξτρεμ; Τι αλλο να κανει ο γερος δηλαδη να βαλει τον Τζολακη εξτρεμ για να σου δειξει οτι δεν τραβαει η ομαδα μπροστα;

Γιαρεμτσουκ απο τα παλια. Αν εκανε τα ιδια στο 60% οσων ματς εχει παιξει δεν θα χρειαζομασταν σεντερ φορ. Τωρα δυστυχως αργησε. Μακαρι βεβαια να παρει μπροστα και να μεινει γιατι ο Μπενταγκορ ειναι μεγαλο ρισκο για 2ος.
Αυτό με το Ροντινει πραγματικά όμως
Πιρολα αποδεικνύεται αποκάλυψη αν συνεχίσει έτσι όλες οι τεκεθταιες εμφανίσεις είναι σχεδόν άριστες καξ επιθετικα
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423
O Ρόντινει να κοιτάξει να σοβαρευτεί και να αφήσει τις μαλακίες και τα βιντεάκια τύπου Μαρσέλο.

Μία σέντρα της προκοπής δεν μπορεί να βγάλει.

Αντί να κάνει άχρηστα βίντεο καλύτερα να αφιερώσει χρόνο σε προπόνηση για σέντρες.

Εξτρέμ δεν είναι και καλύτερα να σταματήσει αυτή η αηδία.

Εκτίθεται και ο Μεντιλίμπαρ.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423
Ο Γιάρεμτσουκ με τη χθεσινή του κίνηση έδειξε την αξία του.

Ο Στάμενιτς μάλλον έχει το μυαλό του στη Nottingham ...
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.700
Κριτικές
27
Like
8.434
Πόντοι
3.446
Ο Γιάρεμτσουκ με τη χθεσινή του κίνηση έδειξε την αξία του.

Ο Στάμενιτς μάλλον έχει το μυαλό του στη Nottingham ...
Υπαρχει περιπτωση η Νοτιγχαμ να κρατησει Σταμενιτς με τις εμφανισεις που κανει;;;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423
Το χθεσινό παιχνίδι ήταν copy paste με το παιχνίδι του πρώτου γύρου.

Θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάρει εύκολα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.153
Κριτικές
174
Like
119.372
Πόντοι
46.423
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
Πιρολα αποδεικνύεται αποκάλυψη αν συνεχίσει έτσι όλες οι τεκεθταιες εμφανίσεις είναι σχεδόν άριστες καξ επιθετικα
Του χρόνου που ο Κάρμο πάει Αγγλία,θα είναι βασικός και αναντικατάστατος
Πήραμε σεντερ μπακ για πολλά χρόνια αν δεν τον μοσχοπουλήσουν
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.700
Κριτικές
27
Like
8.434
Πόντοι
3.446
Του χρόνου που ο Κάρμο πάει Αγγλία,θα είναι βασικός και αναντικατάστατος
Πήραμε σεντερ μπακ για πολλά χρόνια αν δεν τον μοσχοπουλήσουν
Δύσκολο να πάει Νοτιγχαμ ο Καρμο με τις εμφανίσεις που κάνει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
καλα τα λετε αλλα απο εδω μετα αρχιζουν τα ζορια.....
οτι δειξεις απο τωρα και μερτα αυτο θα μεινει και μακαρι καρμο,σταμενιτς και γιαρεμτσουκ να παρουν μπροστα....θα δουμε παρτυ ειδικα στην ελλαδα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom