Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.563
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.019
- Πόντοι
- 28.246
Ραμπιο, τον πηρε η Μαρσειγ πριν μια εβδομαδα. Μαλλον και αυτος σαπακι ειναι και εμεινε ελευθερος 13 μερες πριν τελειωοσυν οι μεταγραφές. Την πατησαν οι Γαλλοι.
Φουρνιε. Δεν βρεθηκε ομαδα να του δωσει δουλεια στο NBA μαλλον σαπακιαστηκε και αυτος. Την πατήσαμε.
Φουρνιε. Δεν βρεθηκε ομαδα να του δωσει δουλεια στο NBA μαλλον σαπακιαστηκε και αυτος. Την πατήσαμε.


