brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.287
- Like
- 19.220
- Πόντοι
- 2.606
Τ
Του έχω καλύτερη πρόταση ποιος θα είναι πρωταθλητής σκέτο αυτός η εγώ ότι βάλει όχι στο κουβεντιαστο σε χαρτονομίσματα εγώ τα διπλαΡε τραβα και γαμησου, φλωροκοτα της Τουμπας.
Λοιπον, βγαινει νταμπλουχος ο Παοκ χανω. Δεν βγαινει νταμπλουχος ο παοκ οποιος και αν παρει πρωταθλημα οποιος και να παρει κυπελλο χανεις.
Το παμε;
