Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (1 μέλη και 36 επισκέπτες)
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Με εξαιρεση τον Ρετσο κανεις δεν επιασε απο τη φουρνια του Μπεντο.Βλεπε Μανθατη Νικολαου Ανδρουτσο
ο Νικολάου πωλήθηκε στην Ιταλία 3.5 μύρια τότε....ο Ανδρούτσος ήταν 8άρι κι όταν έφυγε ο Μπέντο τον έκαναν δεξί μπακ...τι να κάνει κι αυτός ? το βούλωσε για να παίζει......νομίζω τότε πουλήθηκε κι ο Τσιμίκας ρε συ στη Λιβε.......
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Ol500.jpg
και τώρα γκρινιάζουν αν το νερό στα ντουζ δεν είναι στη σωστή θερμοκρασία.......
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.420
Πόντοι
3.446
ο Νικολάου πωλήθηκε στην Ιταλία 3.5 μύρια τότε....ο Ανδρούτσος ήταν 8άρι κι όταν έφυγε ο Μπέντο τον έκαναν δεξί μπακ...τι να κάνει κι αυτός ? το βούλωσε για να παίζει......νομίζω τότε πουλήθηκε κι ο Τσιμίκας ρε συ στη Λιβε.......
Τον Τσιμικα ο Μπεντο δεν ήθελε ουτε να τον βλέπει. Ένα παιχνίδι έπαιξε σε μια ήττα που κάναμε στη Λάρισα και τον έστειλε δανεικό, στο Τσιμικα βέβαια σε καλό του βγήκε.
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
ο ανδρουτσος στην β΄ομαδα επαιζε 2ο φορ . στην α΄ μονο τερματοφυλακας δεν επαιξε. ενα μηχανακι που τρεχει 90 λεπτα ειναι αλλά χωρις ειδικευση σε μια θεση. αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι γιατι αφου κρατησε τον ανδρουτσο δεν κραταγε και τον ρατζελοβιτς? ενα εξτρεμ ακομη το χρειαζομασταν .δεν ηταν ο χειροτερος σιγουρα.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
ο ανδρουτσος στην β΄ομαδα επαιζε 2ο φορ . στην α΄ μονο τερματοφυλακας δεν επαιξε. ενα μηχανακι που τρεχει 90 λεπτα ειναι αλλά χωρις ειδικευση σε μια θεση. αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι γιατι αφου κρατησε τον ανδρουτσο δεν κραταγε και τον ρατζελοβιτς? ενα εξτρεμ ακομη το χρειαζομασταν .δεν ηταν ο χειροτερος σιγουρα.
Ποσα παλτά να αντεξουμε?
Αν ειναι ας φερει και τον λοβερα παλι...:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
ο ανδρουτσος στην β΄ομαδα επαιζε 2ο φορ . στην α΄ μονο τερματοφυλακας δεν επαιξε. ενα μηχανακι που τρεχει 90 λεπτα ειναι αλλά χωρις ειδικευση σε μια θεση. αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι γιατι αφου κρατησε τον ανδρουτσο δεν κραταγε και τον ρατζελοβιτς? ενα εξτρεμ ακομη το χρειαζομασταν .δεν ηταν ο χειροτερος σιγουρα.
Ο Ραντζελοβιτς βρεθηκε ομαδα και τιν ξεφορτωθηκε. Αυτος δεν κανει ουτε για τα διπλά στην προπονηση.

Ο Ανδρουτσος για εκει πήγαινε και αυτος, αλλα δεν βρεθηκε ομαδα. Ο παιχτης ξεμεινε και ο Μεντιλιμπαρ ειπε μην τον αφηνετε να προπονειται μονος τους λες και είναι τιμωρημενος, φερτε τον να κανει προπονηση με την ομαδα κανονικα και βλέπουμε...
(ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΠΕΔΡΟ ΜΑΡΤΙΝΣ)
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423

Θα μπουχτίσουν στις ομιλίες ... φέτος οι παίχτες μας.

:tooth: :tooth:
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
τι μου θυμισες ? ειχα μπει στο ΟΑΚΑ ενα λεπτο πριν το γκολ . ημουν στο απεναντι πεταλο και καταλαβαμε οτι μπηκε απο τις φωνες των απεναντι. ολοι ορθιοι που να δεις καθαρα ?
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456

Θα μπουχτίσουν στις ομιλίες φέτος οι παίχτες μας ...

:tooth: :tooth:
ηθελα να ηξερα , οταν τους τα χωνει ο βαγγελας , ειναι η μαρινα εκει και μεταφραζει σε αγγλικα ,ισπανικα και πορτογαλικα ? να ημουν σε μια ακρη και να το βλεπα και τί στον κοσμο !
 

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.478
Πόντοι
5.765
ηθελα να ηξερα , οταν τους τα χωνει ο βαγγελας , ειναι η μαρινα εκει και μεταφραζει σε αγγλικα ,ισπανικα και πορτογαλικα ? να ημουν σε μια ακρη και να το βλεπα και τί στον κοσμο !
αυτα τα μαθαινουνε αμεσως δεν χρειαζεται μεταφραση..δεν ειδες τον ροντι?.."μαλακα,μουνακι,αντε γαμησου"κτλ
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Στα τοπ 5 καλυτερα ευρωπαικα γκολ του θρυλου το τουβλο του Στελαρα. Τη χρονια και εκεινη στο Τσουλου, μας ειχαν τυχει 3 ομαδαρες. Πορτο με Ζαρντελ στα καλυτερα του, η ομαδαρα της Ροζερμποργκ που ειχε παει την προηγουμενη χρονια στους 8. Να σκεφτει κανεις οτι στην εδρα της εκανε 3 νικες. Μας ειχε ραψει και τους 3 τοτε, εμεις φαγαμε 5, Ρεαλ Πορτο την γλιτωσαν με 2μπαλο μονο. Η Ρεαλ με Σουκερ να τα παστελωνει ακομα τοτε, το σηκωσε στο τελος κιολας.

Και βγηκαμε 3οι παρ ολα αυτα.

Τι ομαδαρα ειχαμε τοτε πραγματικα.
ημουν μεσα το 99 η λιγο πιο πριν νομιζω, στη μαδριτη ειχαμε προηγηθει με κεφαλια του νταμπιζα και τους πεζαμε μπαλαρα στο πρωτο ημιχρονο μεχρι που μας γαμησε ο κορακης με στεγνο καθαρισμα επαιζε και ο παοκ με την ατλετικο μια δυο μερες πριν εκει και ειχαμε μια ωραια συναντηση :zfuck:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423
Σχετικά με τον Ρόντινει.

Τελευταία όλο προσποιήσεις είναι και από σέντρες μόνο μία καλή έβγαλε.

Γιαυτό έγινε και αλλαγή.

Πιστεύω ότι η μπηχτή του προέδρου για τα συμβόλαια είναι γιαυτόν.
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
αφου τον αφηνε ο παππους να κανει σεντρες , τι να εκανε ? οι αλλοι ηταν 10 εξω απο τη μεγαλη περιοχη . ουτε με κρουστικο δεν μπορουσαν να μπουνε.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ποια εταιρεία το έχει 100 φίλε?

Η novibet αλλα ειναι απατη. Ισχυει μονο για νεα μελη , δεχεται πονταρισμα μονο 1 ευρω και η αποδοση ειναι 3 οχι 100. Απλα αν κερδισεις εκτος απο τα 3 ευρω σου δινει αλλα 97 ευρω μπονους για ενα free bet.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Η novibet αλλα ειναι απατη. Ισχυει μονο για νεα μελη , δεχεται πονταρισμα μονο 1 ευρω και η αποδοση ειναι 3 οχι 100. Απλα αν κερδισεις εκτος απο τα 3 ευρω σου δινει αλλα 97 ευρω μπονους για ενα free bet.
Το κοίταξα στην μπλε , 2.75 το έχει και στα 15 γκολ πηγαίνει 35 ...δελεαστικό μπορώ να πω, αξίζει ένα 20ευρω και αν πάει καλά ο παίκτης, θα έχει κας άουτ λογικά καλό.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Το κοίταξα στην μπλε , 2.75 το έχει και στα 15 γκολ πηγαίνει 35 ...δελεαστικό μπορώ να πω, αξίζει ένα 20ευρω και αν πάει καλά ο παίκτης, θα έχει κας άουτ λογικά καλό.
Ισχυει. Απλα δε το πολυπιστεύω. Δεν την έχω ψάξει εκτενώς την περίπτωση αλλά λογικά κάποιος λόγος υπάρχει που παίχτης με τέτοιο όνομα και σε τέτοια ηλικία έμεινε στα αζήτητα τέλος Σεπτεμβρη και κατέληξε στο αεκάκι του βαρκάρη. Σκέψου οτι πήρε μικρότερο συμβόλαιο απ' αυτο που εδωσε ο χοντρος στον συνταξιουχο βραζιλιανο.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Ισχυει. Απλα δε το πολυπιστεύω. Δεν την έχω ψάξει εκτενώς την περίπτωση αλλά λογικά κάποιος λόγος υπάρχει που παίχτης με τέτοιο όνομα και σε τέτοια ηλικία έμεινε στα αζήτητα τέλος Σεπτεμβρη και κατέληξε στο αεκάκι του βαρκάρη. Σκέψου οτι πήρε μικρότερο συμβόλαιο απ' αυτο που εδωσε ο χοντρος στον συνταξιουχο βραζιλιανο.
Συμφωνώ αλλά τι είχαμε τι χάσαμε ,έτσι το βλέπω στο στοίχημα .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom