Στα τοπ 5 καλυτερα ευρωπαικα γκολ του θρυλου το τουβλο του Στελαρα. Τη χρονια και εκεινη στο Τσουλου, μας ειχαν τυχει 3 ομαδαρες. Πορτο με Ζαρντελ στα καλυτερα του, η ομαδαρα της Ροζερμποργκ που ειχε παει την προηγουμενη χρονια στους 8. Να σκεφτει κανεις οτι στην εδρα της εκανε 3 νικες. Μας ειχε ραψει και τους 3 τοτε, εμεις φαγαμε 5, Ρεαλ Πορτο την γλιτωσαν με 2μπαλο μονο. Η Ρεαλ με Σουκερ να τα παστελωνει ακομα τοτε, το σηκωσε στο τελος κιολας.
Και βγηκαμε 3οι παρ ολα αυτα.
Τι ομαδαρα ειχαμε τοτε πραγματικα.