Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (1 μέλη και 54 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Καρύδι; Το καρύδι είναι πανάκριβο
Πιο πολύ συμφέρει σπόρο κοκαινης παρά καρύδι :confused:

Ρε συ.

Είπαμε να φάμε λίγο μπακλαβά όχι να μαστουρωθούμε ...

true romance GIF by Morgan Creek
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Αμην παναγια μου. Και επειδη εχουμε δυο δεξια φουλ μπακ αυτην την στιγμη, μακαρι να τον βαλει στην θεση 8. Αντε και τον βαλει και του βγει, οπως εκανε με τον Ντοη που τον εβαλε ως κοφτη.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Αμην παναγια μου. Και επειδη εχουμε δυο δεξια φουλ μπακ αυτην την στιγμη, μαλαρι να τον βαλει στην θεση 8. Αντε και τον βαλει και του βγει, οπως εκανε με τον Ντοη που τον εβαλε ως κοφτη.

Η συμπάθειά σου.

Μακάρι να πάρει τις ευκαιρίες του.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Η συμπάθειά σου.

Μακάρι να πάρει τις ευκαιρίες του.
Δεν ειναι συμπαθεια μου. Ειναι ο πιο αδικημενος και μαλιστα απο την μητρα της ομαδας. Αυτος πρωτη φορα στην ζωη του κλωτσησε μπαλα στον Ολυμπιακο. Οχι στα Τρικαλα...
Ο Τρικαλινος σωθηκε και εκανε καριερα στον Ολυμπιακο. Την δικαιουταν και την εκανε. Αυτον τον Ανδρουτσο τον γαμησε ο απατεωνας Μαρτινς.
 

Kon17cmmm

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2024
Μηνύματα
13
Like
18
Πόντοι
0
Δεν ειναι συμπαθεια μου. Ειναι ο πιο αδικημενος και μαλιστα απο την μητρα της ομαδας. Αυτος πρωτη φορα στην ζωη του κλωτσησε μπαλα στον Ολυμπιακο. Οχι στα Τρικαλα...
Ο Τρικαλινος σωθηκε και εκανε καριερα στον Ολυμπιακο. Την δικαιουταν και την εκανε. Αυτον τον Ανδρουτσο τον γαμησε ο απατεωνας Μαρτινς.
Απ' όσο θυμάμαι δεν είναι και Μπακ το παιδί,ο Μαρτίνς τον έβαζε εκεί
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.419
Πόντοι
3.446
Δεν ειναι συμπαθεια μου. Ειναι ο πιο αδικημενος και μαλιστα απο την μητρα της ομαδας. Αυτος πρωτη φορα στην ζωη του κλωτσησε μπαλα στον Ολυμπιακο. Οχι στα Τρικαλα...
Ο Τρικαλινος σωθηκε και εκανε καριερα στον Ολυμπιακο. Την δικαιουταν και την εκανε. Αυτον τον Ανδρουτσο τον γαμησε ο απατεωνας Μαρτινς.
Με εξαιρεση τον Ρετσο κανεις δεν επιασε απο τη φουρνια του Μπεντο.Βλεπε Μανθατη Νικολαου Ανδρουτσο
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Λεβέντες συνιστώ ψυχραιμία. Είναι μαλακία να χαλάτε τις ζαχαρένιες σας χωρίς λόγο. Το να έχει κάποιος μια αντίθετη γνώμη απ'τον άλλον είναι λογικό και σεβαστό χωρίς όμως να ενστερνιζόμαστε τα λεγόμενα του καθενός κι εννοείται ότι δεν υπάρχει Ολυμπιακόμετρο. Κανείς δεν είναι παραπάνω Ολυμπιακός απ'τον άλλον. Το δια ταύτα είναι πως οι ομάδες είναι βουτηγμένες μέσα στα σκατά κι αυτό έγινε απ'όταν ήρθε αυτό το γαμημένο το στοίχημα στην Ελλάδα. Όλες οι ομάδες λίγο έως πολύ πουλημένοι είναι γιατί μη μου πείτε ότι δε στήνονται ματς προκειμένου να κονομήσουν οι παράγοντες
 

lonesome cowboy

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2024
Μηνύματα
32
Like
266
Πόντοι
20
Σαν σήμερα πριν από 27 χρόνια ο Θρύλος έπαιξε το πρώτο του ματς στους ομίλους του τσάμπιονς λιγκ στο κατάμεστο και φλεγόμενο οακα και πήρε την νίκη με 1-0 κόντρα στην Πόρτο με την ασύλληπτη γκολάρα του Στέλιου Γιαννακόπουλου.Δυστύχως οι αυνάνες της uefa από απόψε καταργούν τους ομίλους και εισάγουν ένα νέο άδικο και χαζό σύστημα διεξαγωγής.Παραθέτω δύο φωτογραφίες από εκείνη την ιστορική βραδιά για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
ολυμπιακος πορτο 1997.jpg
γιαννακοπουλος ολυμπιακος πορτο.jpg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Σαν σήμερα πριν από 27 χρόνια ο Θρύλος έπαιξε το πρώτο του ματς στους ομίλους του τσάμπιονς λιγκ στο κατάμεστο και φλεγόμενο οακα και πήρε την νίκη με 1-0 κόντρα στην Πόρτο με την ασύλληπτη γκολάρα του Στέλιου Γιαννακόπουλου.Δυστύχως οι αυνάνες της uefa από απόψε καταργούν τους ομίλους και εισάγουν ένα νέο άδικο και χαζό σύστημα διεξαγωγής.Παραθέτω δύο φωτογραφίες από εκείνη την ιστορική βραδιά για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
ολυμπιακος πορτο 1997.jpg
γιαννακοπουλος ολυμπιακος πορτο.jpg
:wanker:

d6RVQmG.gif
 

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Στα τοπ 5 καλυτερα ευρωπαικα γκολ του θρυλου το τουβλο του Στελαρα. Τη χρονια και εκεινη στο Τσουλου, μας ειχαν τυχει 3 ομαδαρες. Πορτο με Ζαρντελ στα καλυτερα του, η ομαδαρα της Ροζερμποργκ που ειχε παει την προηγουμενη χρονια στους 8. Να σκεφτει κανεις οτι στην εδρα της εκανε 3 νικες. Μας ειχε ραψει και τους 3 τοτε, εμεις φαγαμε 5, Ρεαλ Πορτο την γλιτωσαν με 2μπαλο μονο. Η Ρεαλ με Σουκερ να τα παστελωνει ακομα τοτε, το σηκωσε στο τελος κιολας.

Και βγηκαμε 3οι παρ ολα αυτα.

Τι ομαδαρα ειχαμε τοτε πραγματικα.
 

lonesome cowboy

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2024
Μηνύματα
32
Like
266
Πόντοι
20
Σαν σήμερα πριν 22 χρόνια ο Θρύλος διέλυσε την φιναλίστ του τσάμπιονς λιγκ Μπάγερ Λεβερκούζεν με 6-2 στη Ριζούπολη.Φοβερή παράσταση του θρυλικού αρχηγού μας Τζόρτζεβιτς που έκανε χατ-τρικ
ολυμπιακος λεβερκουζεν.jpg
ολυμπιακός λεβερκούζεν 2002.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom