Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 82 άτομα (3 μέλη και 79 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Σούρας πρέπει να τα έχει ανακατέψει όλα... Ουίσκι, βότκα,χαμομήλι,ακουαφορτε.

Drunk On One GIF
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Πιασε κουβεντουλα καλυτερα με τον νταβατζακο με τη τρυπια παντοφλα....με ΣΟΥΡΕΣ δεν μιλαω!:tooth:
No. Αρχιδια.
Ο Καρμο μπηκε για να βγάλει και καμία ασίστ. Και την έβγαλε στο κεφάλι του Ελ Καμπί άλλη εσύ την είδες γιόμα, μπαλαδοφατσα μου.

Όχι μονο κότα, και στριμενος και άμπαλος. Κλασικός δήθεν γαύρος.

Συνέχισε τα είθαι θουρας, θουρας είθαι.

Μεγαλύτερος ΝΤΑΒΑΣ από εσένα δεν υπάρχει ρε μαλακά.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
No. Αρχιδια.
Ο Καρμο μπηκε για να βγάλει και καμία ασίστ. Και την έβγαλε στο κεφάλι του Ελ Καμπί άλλη εσύ την είδες γιόμα, μπαλαδοφατσα μου.

Όχι μονο κότα, και στριμενος και άμπαλος. Κλασικός δήθεν γαύρος.

Συνέχισε τα είθαι θουρας, θουρας είθαι.

Μεγαλύτερος ΝΤΑΒΑΣ από εσένα δεν υπάρχει ρε μαλακά.
Ρε τελειωμενε μεθυστακα εισαι πιο χαζος απο αμοιβαδα....μονο για να γελαμε σε εχουμε.Συρε γαμησου να ξεμεθυσεις και παρε μαζι σου και τον τρυπιο με τη παντοφλα και τους 10 λογαριασμους....:2funny:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Ρε τελειωμενε μεθυστακα εισαι πιο χαζος απο αμοιβαδα....μονο για να γελαμε σε εχουμε.Συρε γαμησου να ξεμεθυσεις και παρε μαζι σου και τον τρυπιο με τη παντοφλα και τους 10 λογαριασμους....:2funny:
Κάποιος έχει νευράκια...
Κάποιος έχασε την ψυχραιμία του...
Κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος...
(τυχαίο το χρώμα)
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ρε τελειωμενε μεθυστακα εισαι πιο χαζος απο αμοιβαδα....μονο για να γελαμε σε εχουμε.Συρε γαμησου να ξεμεθυσεις και παρε μαζι σου και τον τρυπιο με τη παντοφλα και τους 10 λογαριασμους....:2funny:
Εσένα σε έχουμε για το παιδί της σφαλιάρας .μαζι με τον άλλο τον αντιγαυρο.
 

Sorococo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.433
Like
2.617
Πόντοι
456
Αν είχαμε οποιονδήποτε παίχτη με τα χαρακτηριστικά του Φορτουνη και όχι τον συνταξιούχο Ολιβέιρα δεν θα γκρινιάζα... Όπως άμα η χοντρή κουραδα είχε κρατήσει τον Ποντενσε αντί να μας φέρει τον μπαρμπαΓουιλιαν πάλι δεν θα γκρινιάζα.

Ο οποίος μπαρμπάς θα προσφέρει τουλάχιστον για μια χρονιά καμία σχέση με τον μαλακά τον Ολιβέιρα...
ΚΑΙ Αμα Προσφερει ?????? ΚΑτσε Μη Φυγει Νυχτα κι Αυτος !!!!!!!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Κάποιος έχει νευράκια...
Κάποιος έχασε την ψυχραιμία του...
Κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος...
(τυχαίο το χρώμα)
Πωπω χιουμορ....στο εχω ξαναπει ρε βλακα εισαι οτι πιο αδιαφορο εδω μεσα.Μονο ο Σουρας σε ανεχεται λογω μειωμενης εγκεφαλικης λειτουργιας.....:tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Λοιπον παω να δω NFl μουναρες μου τα λεμε στο επομενο παιχνιδι που θα καταστραφουν τα ονειρα σας ξανα....μεχρι τοτε proderm και μπρουμυτα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Λοιπον παω να δω NFl μουναρες μου τα λεμε στο επομενο παιχνιδι που θα καταστραφουν τα ονειρα σας ξανα....μεχρι τοτε proderm και μπρουμυτα.
Κάνε απόθεμα με καπνογόνα. Χρειάζονται για τους αντιολυμπιακους. Μην ξεχάσεις να κλάψεις κιόλας αν κερδίσουμε
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.705
Πόντοι
5.006
Επιτελους ξεκουμπιστηκε ο σαουρον....ηρθε εδω να μας ζαλισει με την μιρλα του σε αυτη την ιστορικη μερα που εχουμε επετειο 108 ημερων απο τοτε που ελληνικη ομαδα κατεκτησε για πρωτη και μοναδικη φορα ευρωπαικο τιτλο. :confused:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Λοιπον παω να δω NFl μουναρες μου τα λεμε στο επομενο παιχνιδι που θα καταστραφουν τα ονειρα σας ξανα....μεχρι τοτε proderm και μπρουμυτα.
Καλό βράδυ τύπε, καλό NFl, καλή τύχη και σε περιμένουμε στο βαζελόνημα...:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Πωπω χιουμορ....στο εχω ξαναπει ρε βλακα εισαι οτι πιο αδιαφορο εδω μεσα.Μονο ο Σουρας σε ανεχεται λογω μειωμενης εγκεφαλικης λειτουργιας.....:tooth:
Ο σούρας σε έχει κάνει να παρακαλάς τους γνωστούς και φίλους σου να μην του δίνουν σημασία. Κάπως σαν τον ανναπουρνα που στέλνει στον Αντισθένη.

IMG-a677c12a83f07db5c6159f6e0b50eab1-V.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Επιτελους ξεκουμπιστηκε ο σαουρον....ηρθε εδω να μας ζαλισει με την μιρλα του σε αυτη την ιστορικη μερα που εχουμε επετειο 108 ημερων απο τοτε που ελληνικη ομαδα κατεκτησε για πρωτη και μοναδικη φορα ευρωπαικο τιτλο. :confused:
Ξεκουμπιστηκε και ο άλλος που δεσμεύτηκε ότι θα βγούμε τέταρτοι αλλά στοίχημα να μην ξανά πατήσει εδώ μέσα και να μας αδειάσει την γωνία δεν έβαλε. Πήγαμε στους αλλόθρησκους που το παιζουν γαύροι.

Το παίζει ανώτερος τύπος και δεν δίνει σημασία θα πει τωρα. Ποιος; Ο τύπος της κατωτέρας υποσταθμός.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Ο σούρας σε έχει κάνει να παρακαλάς τους γνωστούς και φίλους σου να μην του δίνουν σημασία. Κάπως σαν τον ανναπουρνα που στέλνει στον Αντισθένη.

IMG-a677c12a83f07db5c6159f6e0b50eab1-V.jpg
Το μόνο που έχεις κάνει είναι να κρατάμε την κοιλιά μας από τα γέλια με τη βλακεια που σε δέρνει... αντε κάνε καμιά αναφορά σε κανέναν να τον διώξεις από το νήμα θεοχαζε.:tooth:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Η κοτα δεν απαντησε στην προηγούμενη απαντηση. Που κραζει και τον Τακη για το οτι γιορταζει κσθε τρεις και λιγο το ευρωπαϊκό, ενω ο ιδιος το εχει σε καθημερινη βαση μιας και το εκανε avatar.

Η ΚΟΤΑ.

Σε τι να απαντησω μωρη ΛΟΥΛΟΥ ; Στο γραφω εδω λοιπον με κεφαλαια να ξεφτιλιστεις κι αλλο. 500 ΕΥΡΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ή ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ; Θες να βαλουμε κι αλλα 500 για το αν ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΤΑ ΜΑΖΙ που σου κουβαλησε ο χοντρος θα κανουν τα νουμερα του Φορτουνη+Ποντενσε ; Eνα χιλιαρικακι ειναι , δε θα καταστραφεις οικονομικα. Οθτε ενας μισθος. Ελα να δουμε ποιος ειναι κοτα , λοιπον. Αλλιως βουλωσε το και σαλτα και γαμησου.

Οσο για το αβαταρ ειναι για να βλεπεις εσυ κομπλεξικε μαλακα ποιον εβριζες και συνεχιζεις και βριζεις.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Και για να μη σε αδικω ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ που εγραφε οτι χωρις τον Φορτουνη "θα γινει πιο ορθολογικη η αναπτυξη" (δε γραφω ονομα , ξερει αυτος ποιος ειναι) να ερθει να μας πει τι ακριβως βλεπει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom