Το παχύδερμο τελικά με δικαίωσε. Πάνω που έλεγα πως θα με έκανε πουτανα όπως μου έλεγε μια πρώην μου να την κάνω
Πήρε τον Καρμο, όπως τον πήρε και μιλάει για υπέρβαση , λες και δε ξέρουμε από λογιστική η μασάμε σανό
Μας λέει για τα παλικάρια των ακαδημιών. Ιστορικά αυτή η χώρα βγάζει αξιοπρεπή μπακ και αμυντικά χάφ. Με τη φυγή ποντενσε και Κώστα χάνεις τους πιο τεχνικούς σου παίκτες. Αυτοί έπρεπε να μείνουν. Πιθανότατα και ο Ορτα καθώς ήταν καλός χειριστής μπάλας. Άντε να τους δούμε , και να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει τις λομπες κι τριπλές του κοντου
Βγάζει τον κοντό στη σέντρα . Λες και το παιδί θα ερχόταν γι ένα σουβλάκι και ένα μιλκο. Σε λίγα χρόνια θα βγει και αυτός να μιλάει όπως ο Μιραλας
Και άντε πες , ότι ο κοντός όντως ζήτησε πολλά λεφτά. Τώρα τα ζήτησε το κωλοπαιδι; Γιατί αυτές οι κουβέντες θα έπρεπε να είχαν γίνει και ξεκαθαριστεί από τον Μάιο
Μαλακα χοντρε
Και ένα τελευταίο , η περσινή ομάδα σε αυτόν τον όμιλο θα έκανε περίπατο
Τσαμπα καις φαια ουσια τυπε....ο μεσος γαυρος ειναι ο πιο ηλιθιος οπαδος στο κοσμο.Μεχρι τον Μαρτιο περυσι εβριζε πατοκορφα τον Μαρινακη και απαιτουσε να παρει πουλο.Ευθυγραμμιστικαν ολοι οι πλανητες στο συμπαν και πηραμε με μια ομαδα τσιρκο το Κονφερενς κυριως χαρις στον Ισπανο Μπαμπη Τεννε και την προσθηκη Καρμο τον Γεναρη και ξεχαστηκαν ολα.
Η ανοργανωσια,οι τσαπατσουλιες,οι 3-4ες θεσεις στο πρωταθλημα,οι καραβιες δανεικων παιχτων....τα ξεχασε ολα ο κωλογαυρος.
Ειπαμε οι υπολοιποι που εχουμε λιγο μυαλο οτι τουλαχιστον να εβαλε μυαλο το παχυδερμο και να τα κανει ολα ομορφα και οργανωμενα.Και τι ειδαμε;Απο τους 5 βασικους παιχτες να ανανεωνει μονο τους 2 και αυτους τον ενα γιατι δεν ειχε προτασεις απο αλλες ομαδες και τον 2ο μεσω Νοτιγχαμ και γιατι εχει μεταπωλητικη αξια.Οι αλλοι 3 ολως τυχαιως που δεν ειχαν μεταπωλητικη αξια ηταν κωλοπαιδα που ζηταγανε τα μαλλιοκεφαλα τους.
Και τι αλλο ειδαμε;Να μενουν 5-6 μερες για το τελος των μεταγραφων και παλι να περιμενουμε μεχρι το τελευταιο λεπτο για να κλεισουμε το ροστερ της ομαδας....καμαρωνε κιολας το παχυδερμο οτι εμεις οπως ξερετε παντα κανουμε μεταγραφες τη τελευταια στιγμη.
Τι μας λενε ολα αυτα;Οτι με αυτο τον χοντρομπαλα το ταβανι μας ειναι αυτο και να μην περιμενουμε τιποτα περισσοτερο....θελει και all the way η φαλαινα που εκανε μπαλονακι και ξαναπαχυνε.