Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (4 μέλη και 31 επισκέπτες)

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.295
Πόντοι
12.756

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ξεροχυνω ρε μαλακες με τους αντικαταστατες του Ποντενσε,του Φορτουνη και του Ορτα!!!Τι παιχταραδες ειναι αυτοι!!!:wanker:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εσένα θα σου πω να πας κάτω για το μπαμ,να είσαι σε ετοιμότητα :sopase:
Πηγα για τον Καρμο και ξημερωθηκα....δεν ξαναπαω.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
τζαλακωστας ακουγεται στους διαδρομους
images
:grin:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.082
Κριτικές
174
Like
118.991
Πόντοι
46.423
αυτη ειναι η μαλακια τυπε...αφου θα τα δωσεις που θα τα δωσεις τα φραγκα ρε προεδρε, δωστα στον νάνο να τελειωνουμε...:cry:

3 εκ ετήσιο συμβόλαιο δεν δίνει σε κανέναν.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
3 εκ ετήσιο συμβόλαιο δεν δίνει σε κανέναν.
αν του εδινε οσα δινει στον ελ καυλι, θα ειχανε αυτοι οι 2 τα μεγαλυτερα συμβολαια στην ομαδα....που θα ηταν και το λογικό...
αποκλειεται να αρνιοταν ο νανος...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΙΛΜΠΑΟ
ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΝΤΙ ΘΑ ΠΑΩ
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΞΑΝΑ
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Το παχύδερμο τελικά με δικαίωσε. Πάνω που έλεγα πως θα με έκανε πουτανα όπως μου έλεγε μια πρώην μου να την κάνω

Πήρε τον Καρμο, όπως τον πήρε και μιλάει για υπέρβαση , λες και δε ξέρουμε από λογιστική η μασάμε σανό

Μας λέει για τα παλικάρια των ακαδημιών. Ιστορικά αυτή η χώρα βγάζει αξιοπρεπή μπακ και αμυντικά χάφ. Με τη φυγή ποντενσε και Κώστα χάνεις τους πιο τεχνικούς σου παίκτες. Αυτοί έπρεπε να μείνουν. Πιθανότατα και ο Ορτα καθώς ήταν καλός χειριστής μπάλας. Άντε να τους δούμε , και να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει τις λομπες κι τριπλές του κοντου

Βγάζει τον κοντό στη σέντρα . Λες και το παιδί θα ερχόταν γι ένα σουβλάκι και ένα μιλκο. Σε λίγα χρόνια θα βγει και αυτός να μιλάει όπως ο Μιραλας


Και άντε πες , ότι ο κοντός όντως ζήτησε πολλά λεφτά. Τώρα τα ζήτησε το κωλοπαιδι; Γιατί αυτές οι κουβέντες θα έπρεπε να είχαν γίνει και ξεκαθαριστεί από τον Μάιο

Μαλακα χοντρε

Και ένα τελευταίο , η περσινή ομάδα σε αυτόν τον όμιλο θα έκανε περίπατο
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.082
Κριτικές
174
Like
118.991
Πόντοι
46.423
Ας κάνουμε λίγο υπομονή να δούμε τις νέες προσθήκες και θα υπάρξει χρόνος για κριτική στο μέλλον.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
To χοντρό τον ρώτησες αν ήθελε τετοια κλήρωση να ρεζιλευτει κι αλλο ; Το καλυτερο του θα ηταν μια δυσκολη κληρωση να βγουν οι Νικολακοπουλοι και οι Βερβελεδες να ταισουν σανο τα αιγοπροβατα "ο,τι μεταγραφες κι αν καναμε δε θα μπορουσαμε να κοντραρουμε τα μεγαθηρια / το ροστερ μας ειναι μια χαρα για Ελλαδα".
Ακριβώς , η κλασική νοοτροπία του πουλημένου γαμημενου δημοσιογράφου
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Ας κάνουμε λίγο υπομονή να δούμε τις νέες προσθήκες και θα υπάρξει χρόνος για κριτική στο μέλλον.
Κάθε χρόνο τα ίδια μαν, μέσα μέσα φτιάχνουμε μια καλή ομάδα και μετά τη διαλύουμε και φέρνουμε εξήντα καραβιες δανεικών στοιχημάτων κλπ

Αλλά τώρα μας λένε και για το ffp
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Το παχύδερμο τελικά με δικαίωσε. Πάνω που έλεγα πως θα με έκανε πουτανα όπως μου έλεγε μια πρώην μου να την κάνω

Πήρε τον Καρμο, όπως τον πήρε και μιλάει για υπέρβαση , λες και δε ξέρουμε από λογιστική η μασάμε σανό

Μας λέει για τα παλικάρια των ακαδημιών. Ιστορικά αυτή η χώρα βγάζει αξιοπρεπή μπακ και αμυντικά χάφ. Με τη φυγή ποντενσε και Κώστα χάνεις τους πιο τεχνικούς σου παίκτες. Αυτοί έπρεπε να μείνουν. Πιθανότατα και ο Ορτα καθώς ήταν καλός χειριστής μπάλας. Άντε να τους δούμε , και να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει τις λομπες κι τριπλές του κοντου

Βγάζει τον κοντό στη σέντρα . Λες και το παιδί θα ερχόταν γι ένα σουβλάκι και ένα μιλκο. Σε λίγα χρόνια θα βγει και αυτός να μιλάει όπως ο Μιραλας


Και άντε πες , ότι ο κοντός όντως ζήτησε πολλά λεφτά. Τώρα τα ζήτησε το κωλοπαιδι; Γιατί αυτές οι κουβέντες θα έπρεπε να είχαν γίνει και ξεκαθαριστεί από τον Μάιο

Μαλακα χοντρε

Και ένα τελευταίο , η περσινή ομάδα σε αυτόν τον όμιλο θα έκανε περίπατο
Τσαμπα καις φαια ουσια τυπε....ο μεσος γαυρος ειναι ο πιο ηλιθιος οπαδος στο κοσμο.Μεχρι τον Μαρτιο περυσι εβριζε πατοκορφα τον Μαρινακη και απαιτουσε να παρει πουλο.Ευθυγραμμιστικαν ολοι οι πλανητες στο συμπαν και πηραμε με μια ομαδα τσιρκο το Κονφερενς κυριως χαρις στον Ισπανο Μπαμπη Τεννε και την προσθηκη Καρμο τον Γεναρη και ξεχαστηκαν ολα.

Η ανοργανωσια,οι τσαπατσουλιες,οι 3-4ες θεσεις στο πρωταθλημα,οι καραβιες δανεικων παιχτων....τα ξεχασε ολα ο κωλογαυρος.

Ειπαμε οι υπολοιποι που εχουμε λιγο μυαλο οτι τουλαχιστον να εβαλε μυαλο το παχυδερμο και να τα κανει ολα ομορφα και οργανωμενα.Και τι ειδαμε;Απο τους 5 βασικους παιχτες να ανανεωνει μονο τους 2 και αυτους τον ενα γιατι δεν ειχε προτασεις απο αλλες ομαδες και τον 2ο μεσω Νοτιγχαμ και γιατι εχει μεταπωλητικη αξια.Οι αλλοι 3 ολως τυχαιως που δεν ειχαν μεταπωλητικη αξια ηταν κωλοπαιδα που ζηταγανε τα μαλλιοκεφαλα τους.

Και τι αλλο ειδαμε;Να μενουν 5-6 μερες για το τελος των μεταγραφων και παλι να περιμενουμε μεχρι το τελευταιο λεπτο για να κλεισουμε το ροστερ της ομαδας....καμαρωνε κιολας το παχυδερμο οτι εμεις οπως ξερετε παντα κανουμε μεταγραφες τη τελευταια στιγμη.

Τι μας λενε ολα αυτα;Οτι με αυτο τον χοντρομπαλα το ταβανι μας ειναι αυτο και να μην περιμενουμε τιποτα περισσοτερο....θελει και all the way η φαλαινα που εκανε μπαλονακι και ξαναπαχυνε.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
οι χαρακτηρισμοι προς το προσωπο του προεδρου απηχουν προσωπικες αποψεις των μελων και δεν υιοθετουνται καθ οιοδηποτε τροπο απο το παρον σαιτ
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
οι χαρακτηρισμοι προς το προσωπο του προεδρου απηχουν προσωπικες αποψεις των μελων και δεν υιοθετουνται καθ οιοδηποτε τροπο απο το παρον σαιτ
Τι γραφεις με κιτρινα ρε μαλακα;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.082
Κριτικές
174
Like
118.991
Πόντοι
46.423
Κάθε χρόνο τα ίδια μαν, μέσα μέσα φτιάχνουμε μια καλή ομάδα και μετά τη διαλύουμε και φέρνουμε εξήντα καραβιες δανεικών στοιχημάτων κλπ

Αλλά τώρα μας λένε και για το ffp

Δεν έχεις άδικο.

Θα μπορούσε όμως πέρυσι να μη μας είχε φέρει τον Ποντένσε αλλά τον μέτριο φούφουτο και τώρα δεν θα γκρινιάζαμε.

Το ίδιο και με τον Κάρμο τον οποίον όμως τελικά κατάφερε να μας τον ξαναφέρει μέσω Νότιγχαμ.

Το πρόβλημα του κοντού είναι το τεράστιο συμβόλαιό του.

Δεν υποκύπτει σε εκβιασμούς ο Βαγγέλας.

Ας κάνουμε λίγο υπομονή να δούμε ποιοί θα έρθουν τελικά.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
ηταν λαθος μου, επειδη πουλησε το πρωταθλημα στους αλλοθρησκους...
μετα πηρε το ευρωπαικο και ο,τι ειπαμε νερο και αλατι....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
ηταν λαθος μου, επειδη πουλησε το πρωταθλημα στους αλλοθρησκους...
μετα πηρε το ευρωπαικο και ο,τι ειπαμε νερο και αλατι....
Δεν ηταν λαθος σου μαλακα...λαθος ειναι τωρα που κανεις τον μαλακα γιατι πηρες το ευρωπαικο ενω βλεπεις να γινονται ακριβως τα ιδια με τα προηγουμενα 2 χρονια.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
και επιτελους πότε θα μπαναρουν αυτον τον πουστη τον σαουρον των βαζελογαυρων που δηλητηριαζει τους οπαδους της ομαδας με την προπαγανδα του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom