Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 70 άτομα (7 μέλη και 63 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ωραιο παιχτάκι ο Νορβηγός. Κατα τ' αλλα πτώχεια. Τελειωνε πρωην χοντρε και φερε Ποντενσαρο κι ενα επιθετικο χαφ αλλιως τσαμπα τα εσκασες στον Ελ Καβλι , δε θα ακουμπησει μπαλα μεχρι τα Χριστουγεννα ετσι οπως παιζουμε.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Τραγικα πραγματα στο β' ημιχρονο.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.964
Πόντοι
3.556
Κρίμα για Φορτούνη.

Έχει προσφέρει σε εμάς και σαν εργαζόμενος και εγώ δε θα ήθελα να μου συμβεί αυτό.

Καλά να είναι να φάει ότι μπορεί μην καταλήξει σαν το τρακτέρ τον Ανατολάκη
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.675
Like
57.385
Πόντοι
12.756
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Γιάρεμτσουκ !!!

:alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Το τρίποντο, η καύλα του Βελντε να παίζει για τον Ολυμπιακό και του Γιαρεμτσουκ η διάθεση να προσφέρει. Τίποτα άλλο δεν είχε αξια απόψε.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Αυτο το πραγμα δεν βλεπεται. Το περσινο συνονθύλευμα προ Μεντιλιμπαρ ηταν γκαλακτικος σε σχεση με το φετινο.

Προλαβαίνουμε ακομα να το σώσουμε. Αν οχι , στ'αρχιδια μας , θα κατσουμε να μετραμε επετείους μαζι με τον Τακη.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.930
Κριτικές
28
Like
21.061
Πόντοι
5.946
Αυτο το πραγμα δεν βλεπεται. Το περσινο συνονθύλευμα προ Μεντιλιμπαρ ηταν γκαλακτικος σε σχεση με το φετινο.

Προλαβαίνουμε ακομα να το σώσουμε. Αν οχι , στ'αρχιδια μας , θα κατσουμε να μετραμε επετείους μαζι με τον Τακη.
Μην το βλέπεις... Απλό είναι...
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.081
Κριτικές
36
Like
45.659
Πόντοι
21.395
Το τρίποντο, η καύλα του Βελντε να παίζει για τον Ολυμπιακό και του Γιαρεμτσουκ η διάθεση να προσφέρει. Τίποτα άλλο δεν είχε αξια απόψε.
Και ενα πεναλτι που επνιξε ο διαιτητης. Καλα θα παει και αυτη η χρονια.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Γιαυτό επιμένει ο Μεντί για Ποντένσε και Όρτα άμεσα.

Αλλά θα χρειαστούμε και άλλον μέσο επιθετικό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom