Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.259
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.801
- Πόντοι
- 13.116
Ειμαστε πολυ τυχεροι κ θα το καταλαβουμε μετα απο χρονια.... Μιλαμε για ολοκληρη φουρνια απο παικτες σε ηλικια απο 17 - 19 χρονων κ προπονητη που τους εχει απο κοντα κ ταυτοχρονα ειναι κ στην πρωτη ομαδα...μια φορα στα 50 χρονια γινεται αυτο....Καμία άλλη μεταγραφή πλην ορτα και κοντου 5 παίκτες από αυτή την ομαδάρα πρέπει να παίζουν στην πρώτη ο κουτσιδης επίσης φοβερός
