troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
Μην μας γαμας το βράδυ με στεναχωριεςη ΑΕΚ χανει παιδια![]()
Μην μας γαμας το βράδυ με στεναχωριεςη ΑΕΚ χανει παιδια![]()
1-1Μην μας γαμας το βράδυ με στεναχωριες
Ευτυχώς ρε φίλε




Ρε λακαμα μου εκοψες τη χολη... Νομιζα το εβαλαν οι βραζιλιανοι... Δε πα να γαμηθει η ΑΕΚ?? Στα διαλα...
Ρε λακαμα μου εκοψες τη χολη... Νομιζα το εβαλαν οι βραζιλιανοι... Δε πα να γαμηθει η ΑΕΚ?? Στα διαλα...

Θα είναι στην τετράδα των κεντρικών αμυντικώνΟ κούτσιδης είναι καθαρά για πρώτη ομάδα
Γαμηθηκες μαλακα καντεμοσαυρε...Ρε μαλακες τι στήσιμο έχει η ομάδα δεν το πιστεύω
Βγες ρε απ το site γκαντεμοσαυρε... Οξω ρε!!
το βλεπω και εγω να ξερετε πλεονΒγες ρε απ το site γκαντεμοσαυρε... Οξω ρε!!
