Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 68 άτομα (2 μέλη και 66 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.662
Like
57.344
Πόντοι
12.756
Ρε μαλακες χα χα φόρτσα θρυλε, μόνο μεις κωλομπαραδες αλλόθρησκοι :tooth:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.662
Like
57.344
Πόντοι
12.756

Συνημμένα

  • 20240824_214710.jpg
    20240824_214710.jpg
    1,5 MB · Εμφανίσεις: 22

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.257
Like
905
Πόντοι
96
Πολύ καλά παίζουν τα αντρακια και με δύναμη και φαντασία τεχνική πολύ καλή τερματοφύλακας πολύ καλός ...υπάρχει θέμα με αυτά τα παιδιά....
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Πολυ πιο δουλεμενη ομαδα απ την ανδρικη. Τα παιδια με 3 μερες προπονησεις παιζουν και ειναι αψογοι τακτικα. Τρεξιματα, πρεσινγκ , αλληλοκαλυψη. Θυμιζει πολυ τις ομαδες του Βαλβερδε σε στυλ. Συλαιδοπουλος λογικα θα ειναι ο διαδοχος του Μεντι.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.095
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.268
Like
19.164
Πόντοι
2.606
Πολυ πιο δουλεμενη ομαδα απ την ανδρικη. Τα παιδια με 3 μερες προπονησεις παιζουν και ειναι αψογοι τακτικα. Τρεξιματα, πρεσινγκ , αλληλοκαλυψη. Θυμιζει πολυ τις ομαδες του Βαλβερδε σε στυλ. Συλαιδοπουλος λογικα θα ειναι ο διαδοχος του Μεντι.
5 παίχτες από αυτή την ομάδα πρέπει να παίζουν στην πρώτη αβλεπι σιλαιδοπουλος φοβερή τακτική
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Για όσους είναι στο Μαρακανά κ τελειώσει το ματς μπορούν να παν απέναντι απο τον κεντρικό δρόμο έτσι όπως σταματάει τοετρο κ να πάνε στην φαβελα του Μαρακανά
Έχει απίστευτα μούνια...διαμαντακκα εικοσάχρονα που με μια γκαζοζα τα πηδάς :confused:
Μη γελάτε μετά θα μεγαλώσουν κ θα έρχονται οι ίδιες Ελλάδα κ θα ζητάνε 200 ευρα
IMG_20170621_123531.jpg
Για τις παρευρισκόμενες έχεις κάτι να προτείνεις?

dXYoupt.png
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Πολυ πιο δουλεμενη ομαδα απ την ανδρικη. Τα παιδια με 3 μερες προπονησεις παιζουν και ειναι αψογοι τακτικα. Τρεξιματα, πρεσινγκ , αλληλοκαλυψη. Θυμιζει πολυ τις ομαδες του Βαλβερδε σε στυλ. Συλαιδοπουλος λογικα θα ειναι ο διαδοχος του Μεντι.
Μακαρι... Φαινεται σοβαρος κ ξερει τη δουλεια....
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Μακαρι... Φαινεται σοβαρος κ ξερει τη δουλεια....
Γαμάτος είναι ο κόουτς...αλλά θα τον φάει η γκρίνια των γαυρων...σε χρόνο μηδέν.
Τα πιτσιρίκια τα δουλεύει καιρό στην μεγάλη ομάδα ο μέσος μαλακές οπαδός θα του έδινε 1 μήνα μαξ
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Οχι ρε συ πρεπει να φερουμε παιχτη γιατι δεν μας κανει. Πρεπει να φερουμε και 8αρι τον Ορτα ντε και καλα γιατι ο Μουζακιτης δεν ειναι ακομα 100% ετοιμος.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Καμία άλλη μεταγραφή πλην ορτα και κοντου 5 παίκτες από αυτή την ομαδάρα πρέπει να παίζουν στην πρώτη ο κουτσιδης επίσης φοβερός

Δυστυχως θελουν να δωσουν και τον Παπακανελλο στη Ριο Αβε. Που δεν εχουμε καν παιχτη σ'αυτη τη θεση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom