Εγώ αν ήμουν ο χοντρός θα επερνα έναν παίχτη από ομάδα με τρελά οικονομικά προβλήματα, ο οποίος παίζει σε όλες τις θέσεις πίσω από το φορ και λίγο πιο πίσω. Αυτός ο παίχτης θα είχε και μεταπωλητικη αξία μιας και είναι 21. Του λείπει λίγο μυαλό, είναι επιπέδου Ben arfa για να καταλάβετε... Όμως άμα πιάσει την 30αρα την έχει στο τσεπακι. Βασικό στοιχείο του είναι η ντρίπλα και η κάθετη πάσα που είχαν Ορτα, Φορτούνης και δεν έχουν όλοι οι εξτρέμ που έχουμε ούτε καν ο Ποντενσε... Αυτός ο παίκτης είναι Cherki. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κοιτάμε και να κυνηγάμε και ας μην μας βγουν. Όλα τζόγος είναι...