Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 90 άτομα (3 μέλη και 87 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Κατσε να σου βαλω φιτιλιες τωρα. Οι Λατινοαμεριμανοι δεν προσαρμόζονται αμεσως στο ευρωπαικο ποδόσφαιρο. Ειδικα στην Αγγλια. Το νου σου, στον Παραγουανο που πήρε... Μιας και παιζει και δεκαρακι.
Άμα το πας έτσι, ευκολότερα θα προσαρμοστεί στην Ρίο Άβε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Άμα το πας έτσι, ευκολότερα θα προσαρμοστεί στην Ρίο Άβε
Σωστα. Σε Ισπανια και Πορτογαλία τους καθετσι καλύτερα. Αλλα εσυ εχεις το δελεαρ της Ευρωπης.,αν ειναι να τον την σπασει και να μην τον κρστησει Αγγλια.

Δεν λεω οτι θα τον φερει, παιδια.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Τελικά πόσους παίχτες θα πάρουμε; Καρμο+Μπακ+Αντί-Ορτα+Αντι-Φορτουνη+Αντι-Ποντενσε+Αριστερό Μπακ+Μεταγραφή αεροδρομίου; Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε αποχώρηση βασικού παίχτη...
Ξέρει κανείς με σιγουριά;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Εγώ αν ήμουν ο χοντρός θα επερνα έναν παίχτη από ομάδα με τρελά οικονομικά προβλήματα, ο οποίος παίζει σε όλες τις θέσεις πίσω από το φορ και λίγο πιο πίσω. Αυτός ο παίχτης θα είχε και μεταπωλητικη αξία μιας και είναι 21. Του λείπει λίγο μυαλό, είναι επιπέδου Ben arfa για να καταλάβετε... Όμως άμα πιάσει την 30αρα την έχει στο τσεπακι. Βασικό στοιχείο του είναι η ντρίπλα και η κάθετη πάσα που είχαν Ορτα, Φορτούνης και δεν έχουν όλοι οι εξτρέμ που έχουμε ούτε καν ο Ποντενσε... Αυτός ο παίκτης είναι Cherki. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κοιτάμε και να κυνηγάμε και ας μην μας βγουν. Όλα τζόγος είναι...
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
Σωστα. Σε Ισπανια και Πορτογαλία τους καθετσι καλύτερα. Αλλα εσυ εχεις το δελεαρ της Ευρωπης.,αν ειναι να τον την σπασει και να μην τον κρστησει Αγγλια.

Δεν λεω οτι θα τον φερει, παιδια.
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να σας φέρει παικταρα(δες) ο κύριος Βαγγέλης.:sunglasses:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Ρε μουνοπανα είμαι από το πρωί αεροδρόμιο και περιμένω Καρμο... τι έγινε τελικά;Μπήκε αεροπλάνο ή όχι;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Μπότης - Κουτσίδης, Πρεκατές, Δάμα - Αλαφάκης, Μουζακίτης, Μπακούλας, Πνευμονίδης, Λιατσικούρας - Παπακανέλλος

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Εγώ αν ήμουν ο χοντρός θα επερνα έναν παίχτη από ομάδα με τρελά οικονομικά προβλήματα, ο οποίος παίζει σε όλες τις θέσεις πίσω από το φορ και λίγο πιο πίσω. Αυτός ο παίχτης θα είχε και μεταπωλητικη αξία μιας και είναι 21. Του λείπει λίγο μυαλό, είναι επιπέδου Ben arfa για να καταλάβετε... Όμως άμα πιάσει την 30αρα την έχει στο τσεπακι. Βασικό στοιχείο του είναι η ντρίπλα και η κάθετη πάσα που είχαν Ορτα, Φορτούνης και δεν έχουν όλοι οι εξτρέμ που έχουμε ούτε καν ο Ποντενσε... Αυτός ο παίκτης είναι Cherki. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κοιτάμε και να κυνηγάμε και ας μην μας βγουν. Όλα τζόγος είναι...
Κατι τετοιο πηγαμε να κανουμε με τον Σαρι που μας χρωστσνε κιολας οι Τουρκοι αλλα μπλεξσμε με Τούρκους. Μας χρωστανε ολο το ποσο απο τον Ονιεκουρου, τον πούλησαν κιολας και πηραν το χρημα, μας χρωστανε και τα λεφτα του Σισε, και ζητήσαμε ως αντάλλαγμα τον παιχτη τους αλλα μας λενε τον κοστολογουμε στα 15 τον Σαρι πρεπει να μας δωσετε την διαφορα. Και ο Ολυμπιακός ακομα δεν τους εχει πάει στα δικαστήρια.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Εγώ αν ήμουν ο χοντρός θα επερνα έναν παίχτη από ομάδα με τρελά οικονομικά προβλήματα, ο οποίος παίζει σε όλες τις θέσεις πίσω από το φορ και λίγο πιο πίσω. Αυτός ο παίχτης θα είχε και μεταπωλητικη αξία μιας και είναι 21. Του λείπει λίγο μυαλό, είναι επιπέδου Ben arfa για να καταλάβετε... Όμως άμα πιάσει την 30αρα την έχει στο τσεπακι. Βασικό στοιχείο του είναι η ντρίπλα και η κάθετη πάσα που είχαν Ορτα, Φορτούνης και δεν έχουν όλοι οι εξτρέμ που έχουμε ούτε καν ο Ποντενσε... Αυτός ο παίκτης είναι Cherki. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κοιτάμε και να κυνηγάμε και ας μην μας βγουν. Όλα τζόγος είναι...

Δλδ απο εκει που δε δινουμε 2,5 για τον Ορτα θα δώσουμε 20+ για τον Τσερκί ; Περαν του οτι τετοιοι παιχτες δεν ερχονται εδω . Ουτε καν στη Φορεστ δεν πανε. Αυτος θα καταληξει σε ισπανικη κατα 99,9%
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.705
Πόντοι
5.006
Ρε μουνοπανα είμαι από το πρωί αεροδρόμιο και περιμένω Καρμο... τι έγινε τελικά;Μπήκε αεροπλάνο ή όχι;
Ειναι στον αερα. Αν σηκωθεις στις μυτες, θα δεις το αεροπλανο ρε μουνοπανο!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756

Συνημμένα

  • istockphoto-930058112-1024x1024.jpg
    istockphoto-930058112-1024x1024.jpg
    57,1 KB · Εμφανίσεις: 24

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Δλδ απο εκει που δε δινουμε 2,5 για τον Ορτα θα δώσουμε 20+ για τον Τσερκί ; Περαν του οτι τετοιοι παιχτες δεν ερχονται εδω . Ουτε καν στη Φορεστ δεν πανε. Αυτος θα καταληξει σε ισπανικη κατα 99,9%
Αν διάβασες καλά έγραψα ότι η ομάδα του έχει οικονομικά προβλήματα. Πρέπει να μαζέψει σε 7 μέρες 100 εκ και θα δίνει όσο όσο. Θα προτιμούσα να δώσω 12 για αυτόν παρά 3*3 για τον 29αρη ποντενσε συν τα λεφτά που θέλει η ομάδα του. Ο ποντενσε για να δικαιολογήσει αυτο το συμβόλαιο θα πρέπει να έχει 50 ματς με 15+ σε γκολ ασσιστ. Ποτέ των ποτών!!!!Επίσης δεν δικαιολογεί και ο ίδιος ο παίχτης τέτοια τιμή τώρα. Δεν είπα ότι θα τον πάρουμε, είπα ότι πρέπει να κυνηγάμε τέτοιες περιπτώσεις. Που και πάλι δεν εγγυάται κανείς ότι θα πετύχουν.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Αν διάβασες καλά έγραψα ότι η ομάδα του έχει οικονομικά προβλήματα. Πρέπει να μαζέψει σε 7 μέρες 100 εκ και θα δίνει όσο όσο. Θα προτιμούσα να δώσω 12 για αυτόν παρά 3*3 για τον 29αρη ποντενσε συν τα λεφτά που θέλει η ομάδα του. Ο ποντενσε για να δικαιολογήσει αυτο το συμβόλαιο θα πρέπει να έχει 50 ματς με 15+ σε γκολ ασσιστ. Ποτέ των ποτών!!!!Επίσης δεν δικαιολογεί και ο ίδιος ο παίχτης τέτοια τιμή τώρα. Δεν είπα ότι θα τον πάρουμε, είπα ότι πρέπει να κυνηγάμε τέτοιες περιπτώσεις. Που και πάλι δεν εγγυάται κανείς ότι θα πετύχουν.

Δεν ειμαι γνωστης των εσωτερικων της Λυων αλλα δε νομιζω οτι θα τον σκοτωσει . Ισα ισα αν θελει 100 αμεσα που λες θα κοιταξει να τον πουλησει οσο ακριβοτερα μπορει. Αλλιως δε θα μαζεψει ποτε τα 100. Τα 12 που λες τα δινει η μιση Ευρωπη πλεον. Γιατι να ερθει εδω περα ;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Δεν ειμαι γνωστης των εσωτερικων της Λυων αλλα δε νομιζω οτι θα τον σκοτωσει . Ισα ισα αν θελει 100 αμεσα που λες θα κοιταξει να τον πουλησει οσο ακριβοτερα μπορει. Αλλιως δε θα μαζεψει ποτε τα 100. Τα 12 που λες τα δινει η μιση Ευρωπη πλεον. Γιατι να ερθει εδω περα ;
1) Έχει 7 μέρες περιθώριο, όχι ένα καλοκαίρι. Δεν διαπραγματεύεται από θέση ισχύος. 25 αξίζει βάση προσδοκιών, όχι απόδοσης.
2) Εδώ θα έρθει γιατί θα είναι βασικός που δεν ήταν ποτέ στην καριέρα του, σε ένα πρωτάθλημα που μπορεί να γράψει αριθμούς, έχει Ευρώπη και μπορεί να πάει πιο εύκολα Αγγλία.


Ξαναλέω ότι δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες, όμως θα πρέπει τουλάχιστον να κυνηγάμε τέτοια λαβράκια.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.004
Πόντοι
46.423
Καλή επιτυχία στα αγόρια μας !!!

:alivedick::alivedick::alivedick:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Η πουτανα η Ριο Αβε γιατι δε μας εστειλε τους παιχατραδες που της δανεισαμε ; @Zebu πες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom