Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 79 άτομα (3 μέλη και 76 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Δεν ξερω τι θα κανουν, αλλα αν ειναι να παρει παικτη εκει, κ το ζητησει ο προπονητης, προτιμω Τσιμικα απο το μεγαλυτερο ταλεντο του Ισραηλ ( αληθεια, που διαολο πηγε αυτος κ τον πληρωσαμε κ 2 μυρια), απο κανα σαπιοκοιλια στυλ Μαρσελο, απο κανα δανεικο που θελει 6 μηνες να προσαρμοστει κλπ.
Καρμο Τσιμικας κ ειμαστε σουπερ.... Αν φυγει Μπιανκον θελουμε κι αλλον οποτε δεν μπορει να κανει συνεχεια μεταγραφες, πρεπει να παρει δανεικους......
Ποντενσε πιστευω θα ερθει.... Οποτε μενει ο Ορτα εστω καποιος αλλος στη θεση του..... Αν τα βαλεις ολα κατω, ειναι 3 μεταγραφες κ 2 δανεικοι.....
Ηδη ξεμειναμε για την Δευτερα απο στοπερ. Εμεινε μονο ο Ρετσος που και αυτος εχει θεμα ετοιμοτητας μιας και γυρισε απο τραυματισμο με τον Πιρολα. Εχει και Ντοη να βαλει. Μπιανκον μπηκε στα πιτς, υπολόγισε σαν να μην ειναι στην ομαδα και να εφυγε, Αμπι εφυγε, Κουτσιδης στην Βραζιλια για το αυριανο..

Ας μου φερει τον Καρμο και ας φερει και στόπερ απο Νοτιγχαμ δανεικο ή απο αλλου. Ας μεινει με Καρμο, Ρετσο, Πιρολα, Κουτσιδη. Και Ντοη αν χρειαστεί, γιατι τον βαζει στι 6 ο Βασκος. Και παλι ευχσριστημενος ειμαι.

Βεβαια.... Με Καρμο κσι Μιλενκοβιτς απο Φορεστ αν τον στειλει εδω, ειναι καλύτερα...

Αριστερ ο μπακ δεν αγοράζει, νισαφι δηλαδή ενω έχουμε παιχτες εκει να δωσει κσι αλλα λεφτα. Ουτε εγω θα εδινα. Τον Τσιμικα θα μου φερει αν κατσει η δουλειά. Αν δεν κατσει χεστηκε χοντρος, χεστηκαμε και εμεις. Εχει να πληρωσει και την βόμβα, αλίμονο... Και μαλλον θα την λενε Γουιλιαν. Ελεος. (Για εμενα δεν πουλαει πλεον ως βομβα τα αρδακια του χοντρου θα τα ουν αλλιως... )
 
Τελευταία τροποποίηση:

MN2805

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2024
Μηνύματα
5
Like
6
Πόντοι
0
Εκτός αποστολής ο Καρμο. Έρχεται άμεσα για ιατρικά λένε στην Πορτογαλία
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Δεν βαζεις μυαλο εσυ... (το οτι ακόμα δεν τον εχει αγοράσει τον Ποντενσε ειναι μια αλλη κουβεντα)
Εφαγες ολο το πρωινο να ψαχνεις να βρεις κατι ρε μαλακα;:2funny:

Αντε τραβα αεροδρομιο να φερεις τον Ντιμπαλα!!!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Πάω να πάρω μια ωραία αργεντίνικη μοσχαρίσια των 50 ευρώ το κιλό. Να πάει όλη στα μπράτσα να είμαι έτοιμος όταν κατέβω να μουντζώνω το χοντρό
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Όλα τα site τα ίδια γράφουν με άλλα λόγια.


 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756

Ολυμπιακός, μεταγραφές: Ο Κάρμο εκτός αποστολής για το ματς της Πόρτο με την Ρίο Άβε:sopase:

 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.257
Like
905
Πόντοι
96
Αυτο περιμενω εγω. Να με ξεφτυλισει για το χτεσινο μπινελικι που εσουρα. Δεν δινω πολλες πιθανοτητες να μην φερει παιχτες ειτε αυτους ειτε αλλους. Απλα το προηγούμενο σχολιο εχει να κανει με το οτι τοσα ακούμε, τοσα διαβαζουμε αλλα δεν πηγε και κανενας να τον παρει Ποντενσε και κανένας δεν εδειξε να υπολογιζει Καρμο. Και ας με κάνει ρομπα, δεν με νοιάζει κσθολου. Και οι Αγγελοπουλοι με κανανε ρομπα φετος....

Βεβαια, δεν εχει φυγει απο το μυαλό μου οτι ο ενας, Καρμο, τον βάλει το Σαββατο με την Ριο Αβε βασικο και ο παιχτης πει θα μεινω, αφου επαιξα. Και ο Ποντενσε να δεχτει καμια ανανεωση που δεν θα γινει στο αμεσο μελλον και καλα αλλα θα ειναι καποια και καλα προφορικη συμφωνια.

Ο χοντρός μου θυμιζει ενα φιλο μου που εχει χρημα καργα. Του λεει η γυναικα του, θελω ενα δωρακι. Τι; iphone ας πούμε. Καλα θα το πάρουμε κανε υπομονη. Αυτος το εχει παρει και το εχει κρυμμενο, δεν της το δινει. Και μολις βγει κανένας καβγας, πάει μετα απο μια μερα δυο και της δινει. Η γυναικα παθαινει Αλτσχάιμερ εκεινη την στιγμη.
Καταλαβες γιατι δεν του εχει κλεισει το ροστερ του Βασκου απο τις 20 Ιουλη;
Παιδιά και εγώ είπα σε προηγούμενα ποστ ς ότι έχει αργήσει στις μεταγραφές.... όμως υπάρχουν δύο δρόμοι ....ο Προπονητής ζήτησε το 80% να είναι στην προετοιμασία και εισηγήθηκε σίγουρα Ποντενσε Κάρμο Ορτα να μείνουν για Φορτούνα και Μασούρα δεν είμαι σίγουρος δεν περνώ και όρκο φυσικά.....όμως οι τρεις αν πιστέψουμε τις ριητρες που θα έπρεπε να πληρωθούν στις ομάδες χωρίς τα συμβόλαια των παικτών ήταν πάνω 30 εκατομμύρια..... 16 ο Κάρμο 11 ο Ποντενσε 6 ο Ορτα... είναι τρελά λεφτά μόνο για τρεις παίχτες χωρίς τις απολαβές τους επαναλαμβάνω ...οπότε αν είναι να έρθουν αυτοί συγκεκριμένοι δεν γίνεται να έρθουν με αυτά τα λεφτά....αν δοθούν χρήματα για τους τρεις στις ομάδες τους( Ορτα πιο χλωμό μέχρι στιγμής μιλάμε πάντα γιατί όλα φτιάχνουν και όλα μπορεί να χαλάσουν ξαφνικά) και πάλι πολλά θα είναι γιατί το 15ρι θα ξεπεραστεί ....ο χοντρός δεν τον παίρνει έτσι εύκολα να μην κάνει τα δικαιολογημένα χατηρια του Βασκου όσο σανό και αν μοιράσουν τα έντυπα που ελέγχει απόλυτα....τα κενά είναι δεδομένα κάνουν κρα η ομάδα αν αφαιρέσεις τους 5 μικρούς και τους τερματοφύλακες είναι 17 ο Βασκος έχει ζητήσει 25 μόνο εάν βάλει νερό στο κρασί του θα είναι 25 μαζί με τους 5 μικρούς και τους τερματοφύλακες αλλά είναι τεράστιο ρίσκο και για την ομάδα και για τους μικρούς γιατί δεν μπορούν πχ να βρεθούν και οι πέντε στην ίδια εντεκάδα....οπότε εννκατακλειδι κινήσεις θα γίνουν μακάρι να είναι αυτοί που τους ξέρουμε και μας ξέρουν αλλιώς κάποιοι άλλοι με 2-3 εκατομμύρια συμβόλαιο βρίσκεις καλές λύσεις απλά θα πάει πιο πίσω η ενσωμάτωση και η ομοιογένεια και απλά ο χρόνος λιγοστεύει....αναμένουμε με την σχετική μας γκρινια που μέχρι ένα σημείο δεν είναι κακή γιατί πάντα θα ονειρευόμαστε ΑΛΛΙΩΣ τον Ολυμπιακό πάντα παραπάνω πάντα ψηλότερα....
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.257
Like
905
Πόντοι
96
Ναι ειμαι σιγουρος....ειναι το μπακ απ του Ρομπερτσον και στη πρεμιερα επαιξε και βασικος.Αμα ειναι να φυγει απο τη Λιβερπουλ θα εχει απειρες προτασεις απο ομαδες οπως στην Ιταλια....για ποιο στο πουτσο λογο να τον δωσει δανεικο σε εμας και γιατι να θελει και ο ιδιος να γυρισει στη Ψαροκωσταινα;
Είναι γλυκιά η Ελλάδα όταν έχεις φράγκα....όχι να τρέχεις με τον βασικό να ζήσεις....για αυτο
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.257
Like
905
Πόντοι
96
Άσχετο παντς ρε παιδί μου άμα είσαι ομάδα Γ εθνικής βάζεις γενική είσοδο 10 ευρώ ....έχω συγκινηθεί πολύ σκέφτομαι να συνεισφέρω ....όχι τίποτα άλλο με τι θα έχω να γ ελαω....
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Ηδη ξεμειναμε για την Δευτερα απο στοπερ. Εμεινε μονο ο Ρετσος που και αυτος εχει θεμα ετοιμοτητας μιας και γυρισε απο τραυματισμο με τον Πιρολα. Εχει και Ντοη να βαλει. Μπιανκον μπηκε στα πιτς, υπολόγισε σαν να μην ειναι στην ομαδα και να εφυγε, Αμπι εφυγε, Κουτσιδης στην Βραζιλια για το αυριανο..

Ας μου φερει τον Καρμο και ας φερει και στόπερ απο Νοτιγχαμ δανεικο ή απο αλλου. Ας μεινει με Καρμο, Ρετσο, Πιρολα, Κουτσιδη. Και Ντοη αν χρειαστεί, γιατι τον βαζει στι 6 ο Βασκος. Και παλι ευχσριστημενος ειμαι.

Βεβαια.... Με Καρμο κσι Μιλενκοβιτς απο Φορεστ αν τον στειλει εδω, ειναι καλύτερα...

Αριστερ ο μπακ δεν αγοράζει, νισαφι δηλαδή ενω έχουμε παιχτες εκει να δωσει κσι αλλα λεφτα. Ουτε εγω θα εδινα. Τον Τσιμικα θα μου φερει αν κατσει η δουλειά. Αν δεν κατσει χεστηκε χοντρος, χεστηκαμε και εμεις. Εχει να πληρωσει και την βόμβα, αλίμονο... Και μαλλον θα την λενε Γουιλιαν. Ελεος. (Για εμενα δεν πουλαει πλεον ως βομβα τα αρδακια του χοντρου θα τα ουν αλλιως... )
Οχι ρε συ.. Ποιος Γουιλιαν? Αυτος ειναι μεγαλυτερο σαπακι κι απ τον Βερσαλικο..... Καλυτερα να γυρισει ο Γκαλετι! :grin::grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Οχι ρε συ.. Ποιος Γουιλιαν? Αυτος ειναι μεγαλυτερο σαπακι κι απ τον Βερσαλικο..... Καλυτερα να γυρισει ο Γκαλετι! :grin::grin:
Καλα, κατσε να πανε ολα καλα με το βουνό απο την Πορτογσλια που έρχεται Αθήνα, και βλεπουμε.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
28
Like
21.049
Πόντοι
5.946

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
28
Like
21.049
Πόντοι
5.946
Ερχετσι το βουνο. Τα βρήκανε στα 11+4
Καλά βρε μαλακές εσύ και ο άλλος... Πριν λίγο καιρό βρίζατε τον χοντρό που δεν φέρνει παίχτες... Τώρα τι έγινε?? Κάνουμε την παλαβή και κωλοτουμπα???.. Τσούζει ε???
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom