Αδερφέ, αν και βάζελος, θα σου πω ότι, πάνω-κάτω, λέει όλος ο κόσμος, και βουϊζει η πιάτσα, τα τελευταία 2-3 χρόνια... όχι οτι αυτό που θα διαβάσεις δεν συνέβαινε απο τη στιγμή που σας ανέλαβε σαν πρόεδρος ο Βαγγέλας, αλλά πλέον δεν προσπαθεί καν να το κρύψει ο ίδιος...
Το πρόβλημα σε εσάς (και όποια άλλη ομάδα έχει αγοράσει, ή πρόκειται να αγοράσει) ο Βαγγέλας, είναι οτι... ο χοντρός χρησιμοποιεί τις ομάδες για ξέπλυμα χρήματος. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Μη σου πω οτι στήνει και εικονικές αγοραπωλησίες παικτών μεταξύ των ομάδων του, για να δικαιολογεί έσοδα και έξοδα. Παίχτες έρχονται, φεύγουν νύχτα, έρχονται άλλοι, όλοι απο το "πάνω ράφι", με ακριβά συμβόλαια, προπονητές έρχονται και φεύγουν, και το αποτέλεσμα; Όχι μόνο δεν έχετε την κυριαρχία που κάποιος θα περίμενε να έχετε εντός συνόρων, δεν κάνετε καν μια σοβαρή υπέρβαση στα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Και, όσο θα συνεχίζεται η χρήση των ομάδων του Μαρινάκη για πλυντήριο μαύρου χρήματος, τόσο θα κατρακυλάτε.