Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (0 μέλη και 84 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
Συγκεκριμένα, ο ρεπόρτερ της ομάδας αποκάλυψε πως ο Σέρβος είναι ενεργός στους Πειραιώτες εδώ και κάμποσο καιρό, αφού μεταξύ άλλων είχε εμπλακεί στη μεταγραφή του συμπατριώτη του Ράντονιτς από την Τορίνο, μία υπόθεση που «σταμάτησε», σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κάρλος Καρβαλιάλ.:2funny: XEΛ ΟΡΜΑ
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Εκ διαμέτρου αντίθετη η πορεία της ποδοσφαιρικής ομάδας. Λένε " φωνή λαού οργή Θεού". Ο χοντρός δεν νομίζω να εξαιρείται του κανόνα. Να μην πατάει κανένας στο γήπεδο μέχρι να βάλει τον Ολυμπιακό εκεί που του αξίζει και η μόνη θέση που του αξίζει είναι πρώτος με ομαδάρα και παίκτες χωρίς να στήσει παράγκα. Αυτή είναι μαγκιά Κε Μαρινάκη,,,,,
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Συγκεκριμένα, ο ρεπόρτερ της ομάδας αποκάλυψε πως ο Σέρβος είναι ενεργός στους Πειραιώτες εδώ και κάμποσο καιρό, αφού μεταξύ άλλων είχε εμπλακεί στη μεταγραφή του συμπατριώτη του Ράντονιτς από την Τορίνο, μία υπόθεση που «σταμάτησε», σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κάρλος Καρβαλιάλ.:2funny: XEΛ ΟΡΜΑ
Να το πιστέψουμε τώρα ή ο ρεπόρτερ της ομάδας πάει να τα ρίξει όλα για όλα στον φουκαρα τον Καρναβάλ;

Γιατί είναι και γνωστό μουνόπανο ο Μαρινάκης στο με τα ρίχνει επάνω στους άλλους μέσω των δημοσιογράφων.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
Να το πιστέψουμε τώρα ή ο ρεπόρτερ της ομάδας πάει να τα ρίξει όλα για όλα στον φουκαρα τον Καρναβάλ;

Γιατί είναι και γνωστό μουνόπανο ο Μαρινάκης στο με τα ρίχνει επάνω στους άλλους μέσω των δημοσιογράφων.
Μη βριζεις μαν
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.382
Like
49.080
Πόντοι
10.131
Εκ διαμέτρου αντίθετη η πορεία της ποδοσφαιρικής ομάδας. Λένε " φωνή λαού οργή Θεού". Ο χοντρός δεν νομίζω να εξαιρείται του κανόνα. Να μην πατάει κανένας στο γήπεδο μέχρι να βάλει τον Ολυμπιακό εκεί που του αξίζει και η μόνη θέση που του αξίζει είναι πρώτος με ομαδάρα και παίκτες χωρίς να στήσει παράγκα. Αυτή είναι μαγκιά Κε Μαρινάκη,,,,,
Χεστηκε αν θα πατάνε στο γήπεδο, τα εχει παρει τα λεφτα απο τα διαρκείας. Του χρόνου ειναι το θεμα τι θα γίνει, κανονικά δεν θα έπρεπε να πουλήσει ουτε ενα εισιτήριο διαρκείας.
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.697
Κριτικές
27
Like
8.415
Πόντοι
3.446
Χεστηκε αν θα πατάνε στο γήπεδο, τα εχει παρει τα λεφτα απο τα διαρκείας. Του χρόνου ειναι το θεμα τι θα γίνει, κανονικά δεν θα έπρεπε να πουλήσει ουτε ενα εισιτήριο διαρκείας.
Με Παναχαϊκη ντέρμπι ουραγών 70.000 κόσμο στο οακα
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.382
Like
49.080
Πόντοι
10.131
Αδερφέ, αν και βάζελος, θα σου πω ότι, πάνω-κάτω, λέει όλος ο κόσμος, και βουϊζει η πιάτσα, τα τελευταία 2-3 χρόνια... όχι οτι αυτό που θα διαβάσεις δεν συνέβαινε απο τη στιγμή που σας ανέλαβε σαν πρόεδρος ο Βαγγέλας, αλλά πλέον δεν προσπαθεί καν να το κρύψει ο ίδιος...
Το πρόβλημα σε εσάς (και όποια άλλη ομάδα έχει αγοράσει, ή πρόκειται να αγοράσει) ο Βαγγέλας, είναι οτι... ο χοντρός χρησιμοποιεί τις ομάδες για ξέπλυμα χρήματος. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Μη σου πω οτι στήνει και εικονικές αγοραπωλησίες παικτών μεταξύ των ομάδων του, για να δικαιολογεί έσοδα και έξοδα. Παίχτες έρχονται, φεύγουν νύχτα, έρχονται άλλοι, όλοι απο το "πάνω ράφι", με ακριβά συμβόλαια, προπονητές έρχονται και φεύγουν, και το αποτέλεσμα; Όχι μόνο δεν έχετε την κυριαρχία που κάποιος θα περίμενε να έχετε εντός συνόρων, δεν κάνετε καν μια σοβαρή υπέρβαση στα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Και, όσο θα συνεχίζεται η χρήση των ομάδων του Μαρινάκη για πλυντήριο μαύρου χρήματος, τόσο θα κατρακυλάτε.
Και εγω το ιδιο πιστεύω, ξέπλυμα χρήματος κανει κατα 90% και το κανει εις βαρος του Ολυμπιακού.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Χεστηκε αν θα πατάνε στο γήπεδο, τα εχει παρει τα λεφτα απο τα διαρκείας. Του χρόνου ειναι το θεμα τι θα γίνει, κανονικά δεν θα έπρεπε να πουλήσει ουτε ενα εισιτήριο διαρκείας.
Και ποιος σου ειπε οτι εξαντλουμε τα διαρκειας και γεμιζουμε το γηπεδο γιατι μας νοιαζει ο χοντρος;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
Με Παναχαϊκη ντέρμπι ουραγών 70.000 κόσμο στο οακα
Μέσα ήμουν πιτσιρικας
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και ποιος σου ειπε οτι εξαντλουμε τα διαρκειας και γεμιζουμε το γηπεδο γιατι μας νοιαζει ο χοντρος;
Έλα ντε
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.697
Κριτικές
27
Like
8.415
Πόντοι
3.446
Και ποιος σου ειπε οτι εξαντλουμε τα διαρκειας και γεμιζουμε το γηπεδο γιατι μας νοιαζει ο χοντρος;
Ακριβώς αυτό.Ο δαφνοστεφανωμενος και η ερυθρόλευκη ριγωτη είναι υπέρ άνω ολων
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.382
Like
49.080
Πόντοι
10.131
Τυποι το να πηγαίνετε να δειτε μια ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος και να θέλετε να βγάλετε τα μάτια σας με αυτο που βλέπετε δεν είναι φυσιολογικό, λέγεται μαζοχισμος...

Αλλά εντάξει οπως την βρίσκει κανείς, τρέξτε του χρόνου να εξαντλήσετε τα διαρκείας και να συνεχίσει ο χοντρός το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος με την ησυχία του.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
Τυποι το να πηγαίνετε να δειτε μια ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος και να θέλετε να βγάλετε τα μάτια σας με αυτο που βλέπετε δεν είναι φυσιολογικό, λέγεται μαζοχισμος...

Αλλά εντάξει οπως την βρίσκει κανείς, τρέξτε του χρόνου να εξαντλήσετε τα διαρκείας και να συνεχίσει ο χοντρός το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος με την ησυχία του.
Εσείς όταν τρωγατε 6 άρες 5 άρες και 4 άρες γιατι πηγαίνατε ρε τυπε,μαλακιες λες τυπε μεγάλες κιολας.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.382
Like
49.080
Πόντοι
10.131
Εσείς όταν τρωγατε 6 άρες 5 άρες και 4 άρες γιατι πηγαίνατε ρε τυπε,μαλακιες λες τυπε μεγάλες κιολας.
Εγω τυπε δεν πήγαινα πουθενά οταν ο Παναθηναϊκός παράπαιε, δεν ειχα σκοπό ούτε να σπάσω τα νευρα μου, ουτε να βγαλω τα ματια και πανω απο ολα δεν ειχα σκοπό να δώσω ουτε μισο ευρω σε εναν πρόεδρο που με κοροϊδεύει.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
Εγω τυπε δεν πήγαινα πουθενά οταν ο Παναθηναϊκός παράπαιε, δεν ειχα σκοπό ούτε να σπάσω τα νευρα μου, ουτε να βγαλω τα ματια και πανω απο ολα δεν ειχα σκοπό να δώσω ουτε μισο ευρω σε εναν πρόεδρο που με κοροϊδεύει.
Έχει μυαλό τυπε ο κόσμος θα το βρει μπροστά του, όταν συνεχίσει έτσι ο βαγγελας
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Τυποι το να πηγαίνετε να δειτε μια ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος και να θέλετε να βγάλετε τα μάτια σας με αυτο που βλέπετε δεν είναι φυσιολογικό, λέγεται μαζοχισμος...

Αλλά εντάξει οπως την βρίσκει κανείς, τρέξτε του χρόνου να εξαντλήσετε τα διαρκείας και να συνεχίσει ο χοντρός το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος με την ησυχία του.
Εγω τυπε δεν πήγαινα πουθενά οταν ο Παναθηναϊκός παράπαιε, δεν ειχα σκοπό ούτε να σπάσω τα νευρα μου, ουτε να βγαλω τα ματια και πανω απο ολα δεν ειχα σκοπό να δώσω ουτε μισο ευρω σε εναν πρόεδρο που με κοροϊδεύει.
Δεν μας ενδιαφερει το παραδειγμα σου τυπε. Και δεν θα σε ρωτησουμε και τι θα κανουμε.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.694
Πόντοι
5.006
ο κοβασεβιτς ειχε ξεκωλωθει στις μιζες τις χρονιες που η ομαδα πετουσε και υπηρχε τάξη και αλφαδιά...
τωρα που ειναι ολα μπουρδελο, θα φαει με 10 μασελες ο κωλομπαρας ο σερβος...:confused:

καλυτερα να του φορεσουν μια στολη και να τον βαλουν φορ..περισσοτερο θα προσφερει ο κωλοπαιδαρας ο σερβος με το κεφαλι σαν παπουτσι που ειχε....μιλαμε για απιαστες κεφαλιές....:rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
ο κοβασεβιτς ειχε ξεκωλωθει στις μιζες τις χρονιες που η ομαδα πετουσε και υπηρχε τάξη και αλφαδιά...
τωρα που ειναι ολα μπουρδελο, θα φαει με 10 μασελες ο κωλομπαρας ο σερβος...:confused:

καλυτερα να του φορεσουν μια στολη και να τον βαλουν φορ..περισσοτερο θα προσφερει ο κωλοπαιδαρας ο σερβος με το κεφαλι σαν παπουτσι που ειχε....μιλαμε για απιαστες κεφαλιές....:rockon:
Ετσι Τάκη όπως το είπες κωλομπαρας
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom