Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (2 μέλη και 67 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Τελευταία πληροφορία... Κάνουμε ανταλλαγή τον Καρβαλιαλ με τον Πετρακη του Παναιτωλικου.

Νέος τεχνικός διευθυντής ο Ζήσης Βρύζας με μεταφραστή τον Ζαγορακη.
Ηρεμησε. Ερχεται ο Καμπραλ.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.136
Πόντοι
9.345
ποσο :fuck1: θα αντεξουμε ακομα?
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
ποσο :fuck1: θα αντεξουμε ακομα?
Υστερούμε φίλε μου πολύ στον κεντρικό άξονα από την άμυνα στην επίθεση.. Αλήθεια τον Αλεξανδροπουλο εχθές γιατί τον έβγαλε ο καρνάβαλος οεοοοο;
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Ποιοι προπονητές είναι διαθέσιμοι; Μέχρι τέλη Φλεβάρη θα θέλουμε προπονητή.
Πρώτα πρέπει να αλλάξουμε πρόεδρο ( πολύ χλωμό αυτό) για να αλλαχτεί ο προπονητής.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Πρώτα πρέπει να αλλάξουμε πρόεδρο ( πολύ χλωμό αυτό) για να αλλαχτεί ο προπονητής.
Αμα εχετε προεδρο με ΑΡΧΙΔΙΑ για να μην τον γαμανε οπως τον Αλαφουζακο και να του χτυπανε και κωλαρακι, πειτε το και σε εμενα. Μια κουβεντα ειναι να αλλαξεις κεφαλή.
Οχι οτι ειναι στα καλα του ο Μαρινακης. Αλλα θελεις να εχει και καμπανελια βαρια.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Το είχα γράψει και θα το ξαναγράψω . Ο καρνάβαλος είναι προπονητής για να σώζει ομάδες ,το έχει στο DNA του αυτό . Στον πρωταγωνιστικό ρόλο υστερεί πάρα πολύ. Δεν μπορεί στην διάρκεια του αγώνα να διαβάσει τον εκάστοτε αντίπαλο , παιχνίδι, παίκτες του . Συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι οι αλλαγές που κάνει να είναι άστοχες. Έγκλημα εχθές που έβγαλε έναν εκ των δύο κορυφαίων παικτών του στο πρώτο ημίχρονο ο άλλος ήταν ο Ροντινει . Χάσαμε ένα παιχνίδι ,ένα ντέρμπι εξαιτίας του. Με αυτήν την τακτική, ετοιμαστείτε για νέα 4αρα στην Τούμπα. Δεν είναι έτοιμη η ομάδα να πιέζει ψηλά και ειδικά εάν στην ενδεκάδα μέσα είναι ο Φορτούνης με αυτήν τακτική . Ο Μαροκινός δεν είναι Ελ Αραμπι, ούτε Ντάρκο ο Ναβάρο . Χτυπητές αδυναμίες πολλές . Θα φτιάξουν με την πάροδο του χρόνου ; Εγώ λέω όχι....
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.136
Πόντοι
9.345
υπαρχει και η καλη πλευρα, τωρα χωρις αγχος να γινουμε ρυθμιστες, να στησουμε κωλο σε ΠΑΟΚ και να ματωσουμε με βαζελο και τιγρη :grin:
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
υπαρχει και η καλη πλευρα, τωρα χωρις αγχος να γινουμε ρυθμιστες, να στησουμε κωλο σε ΠΑΟΚ και να ματωσουμε με βαζελο και τιγρη :grin:
Πάντως είναι κρίμα που πάνε να αρπάξουν το πρωτάθλημα από τον ΠΑΟΚ , για εμένα προσωπικά το πρωτάθλημα πρασινίζει χωρίς να το αξίζει. Δεν γίνεται μεσούσης περιόδου να αλλάζεις τον προπονητή που σε έχει πρώτον στην βαθμολογία,,,, κράτα αυτό !!!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Μυαλο δεν βαζετε μεχρι και οΤακης ξυπνησε και καταλαβε τι παιζει εστω και με καθυστερηση....ο Χοντρομπαλας εχει ξεπουλησει την ομαδα για τα συμφεροντα του.

Ο δηθεν Ολυμπιακαρας εχει βαλει μπροστα τον γραφικο τον Κουγια να κανει σοου και σφυριζει αδιαφορα βλεποντας την ομαδα να γινεται καρπαζοεισπρακτορας και περιγελος απο ομαδουλες της πλακας που ολες μαζι δεν εχουν ουτε τα μισα πρωταθληματα μας.

Καθιστε εσεις να σχολιαζετε για τον προπονητη και τους παιχτες....λες και αυτοι ηρθαν μονοι τους.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Μυαλο δεν βαζετε μεχρι και οΤακης ξυπνησε και καταλαβε τι παιζει εστω και με καθυστερηση....ο Χοντρομπαλας εχει ξεπουλησει την ομαδα για τα συμφεροντα του.

Ο δηθεν Ολυμπιακαρας εχει βαλει μπροστα τον γραφικο τον Κουγια να κανει σοου και σφυριζει αδιαφορα βλεποντας την ομαδα να γινεται καρπαζοεισπρακτορας και περιγελος απο ομαδουλες της πλακας που ολες μαζι δεν εχουν ουτε τα μισα πρωταθληματα μας.

Καθιστε εσεις να σχολιαζετε για τον προπονητη και τους παιχτες....λες και αυτοι ηρθαν μονοι τους.
Γάμα τούς άλλους αγώνες ,για τον χθεσινό σε ρωτάω που ακόμη και με αυτούς τους παίκτες , ακόμη και με αυτόν τον προπονητή , ακόμη και με αυτήν την τακτική ,ποδισφαιρικως εχθές κέρδισε ο ΚΑΛΎΤΕΡΟΣ;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Γάμα τούς άλλους αγώνες ,για τον χθεσινό σε ρωτάω που ακόμη και με αυτούς τους παίκτες , ακόμη και με αυτόν τον προπονητή , ακόμη και με αυτήν την τακτική ,ποδισφαιρικως εχθές κέρδισε ο ΚΑΛΎΤΕΡΟΣ;
Τι σημασια εχει ρε φιλε;Εκει ειναι το θεμα μας;Αμα τοσο πολυ σε καιει κανονικα επρεπε να ερθει ισοπαλια....και τι εγινε;

Μιλαμε για μια ομαδα που φετος δεν εχει κερδισει ΕΝΑ ντερμπι....που παλευει με τον Αρη να βγει 4η.Ποιο χθεσινο παιχνιδι και πρασινα αλογα;

Καθε χρονο αλλαζεις 2-3 προπονητες και τεχνικους διευθυντες,ο προεδρος σου βγαζει 200 ανακοινωσεις κατα των παντων και ολοι γελανε μαζι του και δεν τον υπολογιζει κανενας.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Τι σημασια εχει ρε φιλε;Εκει ειναι το θεμα μας;Αμα τοσο πολυ σε καιει κανονικα επρεπε να ερθει ισοπαλια....και τι εγινε;

Μιλαμε για μια ομαδα που φετος δεν εχει κερδισει ΕΝΑ ντερμπι....που παλευει με τον Αρη να βγει 4η.Ποιο χθεσινο παιχνιδι και πρασινα αλογα;

Καθε χρονο αλλαζεις 2-3 προπονητες και τεχνικους διευθυντες,ο προεδρος σου βγαζει 200 ανακοινωσεις κατα των παντων και ολοι γελανε μαζι του και δεν τον υπολογιζει κανενας.
Για τα τεκταινόμενα δεν μπορώ να διαφωνήσω σε ότι έγραψες,απλά δεν τρώμε όλοι σανό, ξέρουμε τι γίνεται.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.136
Πόντοι
9.345
Μυαλο δεν βαζετε μεχρι και οΤακης ξυπνησε και καταλαβε τι παιζει εστω και με καθυστερηση....ο Χοντρομπαλας εχει ξεπουλησει την ομαδα για τα συμφεροντα του.

Ο δηθεν Ολυμπιακαρας εχει βαλει μπροστα τον γραφικο τον Κουγια να κανει σοου και σφυριζει αδιαφορα βλεποντας την ομαδα να γινεται καρπαζοεισπρακτορας και περιγελος απο ομαδουλες της πλακας που ολες μαζι δεν εχουν ουτε τα μισα πρωταθληματα μας.

Καθιστε εσεις να σχολιαζετε για τον προπονητη και τους παιχτες....λες και αυτοι ηρθαν μονοι τους.
Τυπε αμα το λέει ο Τάκης πρεπει να το λαβουμε σοβαρά υποψιν
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Για τα τεκταινόμενα δεν μπορώ να διαφωνήσω σε ότι έγραψες,απλά δεν τρώμε όλοι σανό, ξέρουμε τι γίνεται.
Εχουμε εναν προεδρο γλαστρα που δεν λειτουργει υπερ των συμφεροντων της ομαδας φιλε....υπαρχει κατι αλλο να σχολιασουμε;Εκει ξεκινανε και τελειωνουν ολα!
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
αδερφια Ολυμπιακοι θελουμε την βοηθεια σας την συμπαρασταση σας να παρουμε το Πρωταθλημα και το κυπελλο Ελλαδος:grin: σε αυτο το κατεστημενο της Χανουμισας και Του Βαζελου . Στο πρωταθλημα της αδικιας σε εσας και σε εμας την ΠΑΟΚΑΡΑ:grin: Μαζι θα προχωρησουμε βημα βημα στην καθαρση του ελληνικου Ποδοσφαιρου :hi:
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.697
Κριτικές
27
Like
8.419
Πόντοι
3.446
αδερφια Ολυμπιακοι θελουμε την βοηθεια σας την συμπαρασταση σας να παρουμε το Πρωταθλημα και το κυπελλο Ελλαδος:grin: σε αυτο το κατεστημενο της Χανουμισας και Του Βαζελου . Στο πρωταθλημα της αδικιας σε εσας και σε εμας την ΠΑΟΚΑΡΑ:grin: Μαζι θα προχωρησουμε βημα βημα στην καθαρση του ελληνικου Ποδοσφαιρου :hi:
Η αληθεια ειναι οτι δεν χρειαζεστε τη βοηθεια κανενος.Εχετε καλυτερη ομαδα ομαδα απο ποα αεκ
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.731
Κριτικές
2
Like
33.714
Πόντοι
9.931
αδερφια Ολυμπιακοι θελουμε την βοηθεια σας την συμπαρασταση σας να παρουμε το Πρωταθλημα και το κυπελλο Ελλαδος:grin: σε αυτο το κατεστημενο της Χανουμισας και Του Βαζελου . Στο πρωταθλημα της αδικιας σε εσας και σε εμας την ΠΑΟΚΑΡΑ:grin: Μαζι θα προχωρησουμε βημα βημα στην καθαρση του ελληνικου Ποδοσφαιρου :hi:
Ροντινέι το καλύτερο πλάγιο μπακ της 10ετίας
Αλεξανδρόπουλος ,1000άρα on-off road
Τσικίνιο , πολύ καλός , βλέπει γήπεδο
Ναβάρο, επίσης καλός
Κάρμο, πρώτο του ματς ,όσο παίζει θα ανεβαίνει
Φορτούνης...

αδέρφι μπαόκι μάθε μπαλίτσα , ευχαριστημένος να είσαι αν στη τούμπα πάρεις το Χ :rockon:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.136
Πόντοι
9.345
αδερφια Ολυμπιακοι θελουμε την βοηθεια σας την συμπαρασταση σας να παρουμε το Πρωταθλημα και το κυπελλο Ελλαδος:grin: σε αυτο το κατεστημενο της Χανουμισας και Του Βαζελου . Στο πρωταθλημα της αδικιας σε εσας και σε εμας την ΠΑΟΚΑΡΑ:grin: Μαζι θα προχωρησουμε βημα βημα στην καθαρση του ελληνικου Ποδοσφαιρου :hi:
:wanker:
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.697
Κριτικές
27
Like
8.419
Πόντοι
3.446
Ροντινέι το καλύτερο πλάγιο μπακ της 10ετίας
Αλεξανδρόπουλος ,1000άρα on-off road
Τσικίνιο , πολύ καλός , βλέπει γήπεδο
Ναβάρο, επίσης καλός
Κάρμο, πρώτο του ματς ,όσο παίζει θα ανεβαίνει
Φορτούνης...

αδέρφι μπαόκι μάθε μπαλίτσα , ευχαριστημένος να είσαι αν στη τούμπα πάρεις το Χ :rockon:
Ευκαιρια παναθηναικοι αεκτζηδες να φορεσετε φανελα Ολυμπιακου,μπας και κοψουμε κανα βαθμο απο παοκ.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom