Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Πάει, τώρα το έταξε.Μην ανοίγεσαι μαν άστο καλύτερα.
Πάει, τώρα το έταξε.Μην ανοίγεσαι μαν άστο καλύτερα.
Ο χελ που ειναι να πει για το φουρτουνη και το ΡίτσαρντΠάει, τώρα το έταξε.

Έχει αρχίσει ήδη τις κατάρες.Ο χελ που ειναι να πει για το φουρτουνη και το Ρίτσαρντ![]()
Μην ανοίγεσαι μαν άστο καλύτερα.
νιώθω σιγουριά. θα κεντίσουμε....Πάει, τώρα το έταξε.
Ναι μη σε πειραξεινιώθω σιγουριά. θα κεντίσουμε....![]()

Από το βλέπω να τον τρώμε.... καλύτερα να σμπρωχνω κορασίδες....Μπα, αποφασισες να παρεις ανασα απο το γαμησι; Ολο σπρωχνεις ρε. Αμα δεις οτι δεν χορταινεις σταματα.
4οι και τα μυαλά στα κάγκελαΑυτόν τον Ολυμπιακό ονειρευόμαστε!!!![]()
Εξήγησε μου για τι ακριβώς παρήλαυναν την 28η Οκτωβρίου το 1930...κοιτα οι λαδεμποροι.....
![]()
