Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Αν δεν τους δουμε ολους αυτους να αγωνιζονται δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα....απο αυτους που εχω δει μεχρι τωρα ο Ναβαρο ειναι για το πουτσο,ο Μαρτινς εχει καποια καλα στοιχεια αλλα κανει κρα οτι ειναι εκτος αγωνιστικου ρυθμου,ο Ορτα δεν με εντυπωσιασε αλλα ειναι νωρις,ο Τσικινιο εδειξε πολυ καλυτερος στα λιγα λεπτα που επαιξε.Ωραια του ξηγηθηκες!
Πως την βλεπεις την ομαδα με τις νεες προσθηκες;


