Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 45 άτομα (2 μέλη και 43 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ωραια του ξηγηθηκες!

Πως την βλεπεις την ομαδα με τις νεες προσθηκες;
Αν δεν τους δουμε ολους αυτους να αγωνιζονται δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα....απο αυτους που εχω δει μεχρι τωρα ο Ναβαρο ειναι για το πουτσο,ο Μαρτινς εχει καποια καλα στοιχεια αλλα κανει κρα οτι ειναι εκτος αγωνιστικου ρυθμου,ο Ορτα δεν με εντυπωσιασε αλλα ειναι νωρις,ο Τσικινιο εδειξε πολυ καλυτερος στα λιγα λεπτα που επαιξε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Αν δεν τους δουμε ολους αυτους να αγωνιζονται δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα....απο αυτους που εχω δει μεχρι τωρα ο Ναβαρο ειναι για το πουτσο,ο Μαρτινς εχει καποια καλα στοιχεια αλλα κανει κρα οτι ειναι εκτος αγωνιστικου ρυθμου,ο Ορτα δεν με εντυπωσιασε αλλα ειναι νωρις,ο Τσικινιο εδειξε πολυ καλυτερος στα λιγα λεπτα που επαιξε.
Ο Ναβαρο μεχρι τωρα εχει σταξει 3 παστελια. Αν μου σταξει τουλαχιστον αλλα 7-8 μεχρι το τελος εγω θα πήγαινα στην Πορτο να διαπραγματευτω την τιμη (7,5) να την κατεβασω στα 3-3,5 και ας επαιρνα λιγοτερο ποσοστο. Ας πουμε 70% της αξιας του παιχτη. Ωστε να τον εχω στην ομαδα οταν θα παίζει πιο κλειστα σε αγωνες και με μεγαλες μπαλιες σε συτον. Αν το κατάφερνα εχει καλως, αλλιως θα πήγαινα για αλλον. 7,5 για παιχτη που κανει την μιση δουλεια, εστω και αν την κανει καλα, δεν τα εδινα με την καμια.
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.697
Κριτικές
27
Like
8.417
Πόντοι
3.446
Αν δεν τους δουμε ολους αυτους να αγωνιζονται δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα....απο αυτους που εχω δει μεχρι τωρα ο Ναβαρο ειναι για το πουτσο,ο Μαρτινς εχει καποια καλα στοιχεια αλλα κανει κρα οτι ειναι εκτος αγωνιστικου ρυθμου,ο Ορτα δεν με εντυπωσιασε αλλα ειναι νωρις,ο Τσικινιο εδειξε πολυ καλυτερος στα λιγα λεπτα που επαιξε.
Ο Ναβαρο ειναι καλος οταν βρισκεται απεναντι απο τον τερματοφυλακα.Σε ολα τα αλλα παιρνει μηδεν.Δεν εχει πολυ ταχυτητα δεν πιεζει και δεν μπορει να δημιουργησει φασεις μονος του.Επιστρεφει και ο Ελ Κααμπι.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ο Ναβαρο μεχρι τωρα εχει σταξει 3 παστελια. Αν μου σταξει τουλαχιστον αλλα 7-8 μεχρι το τελος εγω θα πήγαινα στην Πορτο να διαπραγματευτω την τιμη (7,5) να την κατεβασω στα 3-3,5 και ας επαιρνα λιγοτερο ποσοστο. Ας πουμε 70% της αξιας του παιχτη. Ωστε να τον εχω στην ομαδα οταν θα παίζει πιο κλειστα σε αγωνες και με μεγαλες μπαλιες σε συτον. Αν το κατάφερνα εχει καλως, αλλιως θα πήγαινα για αλλον. 7,5 για παιχτη που κανει την μιση δουλεια, εστω και αν την κανει καλα, δεν τα εδινα με την καμια.
Ο τυπος ειναι ανυπαρκτος στην επιθετικη αναπτυξη και αργος...με 3.5εκ πας και παιρνεις απιστευτο σεντερ φορ για τα Ελληνικα δεδομενα.Ουτε για πλακα δεν αξιζει τοσα...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.133
Πόντοι
9.345
8 Πορτογάλοι στην ομάδα, πορτογαλος προπονητης....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
8 Πορτογάλοι στην ομάδα, πορτογαλος προπονητης....
Οι πεντε ειναι για να φυγουν. Το ιδιο και ο προπονητης. Που ξέρεις, ο επομενος μπορει να ειναι Ισπανος αρα παμε για κανα πενταρι με 8αρι Ισπανους ή Ισπανικης ρατσας γενικα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Του Πειραιά το καμάρι.

Σαράντα πέντε μανατζαρέοι κι εξήντα προπονητάδες
ομάδα-ν-εθεμέλιωναν του Πειραιά τον θρύλο.
Oλημερίς τον χτίζουνε,το βράδυ τον γκρεμίζουν.

Παμε να το βγαλουμε και μελοποίηση να το κανουμε συνθημα.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ο τυπος ειναι ανυπαρκτος στην επιθετικη αναπτυξη και αργος...με 3.5εκ πας και παιρνεις απιστευτο σεντερ φορ για τα Ελληνικα δεδομενα.Ουτε για πλακα δεν αξιζει τοσα...
Θα πάρετε Ιωαννίδη.....

:coffee:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.297
Πόντοι
12.756

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Θα πάρετε Ιωαννίδη.....

:coffee:
Πουλησε τον εσυ και θα την ψαξει ο Βαγγελας.

Στην Νοτιγχαμ παει να παρει τερματοφυλακα. Λογικα για δευτερο. Πρωτος φαινεται να ειναι ο Τερνερ.

Μην σχολιασεις δεν χρειαζεται, καταλαβαν ολοι.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Έλα βρε μλκ τον κάνατε και φαν μπαστεν το κατσίκι,σιγά ένας ελπιδοφορος ειναι κωλομπαρα
Πω ρε μαλάκα είσαι απο τους τύπους που σουτάρουν μύτο και κοντρόλ με το καλάμι.....

:tooth:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Πουλησε τον εσυ και θα την ψαξει ο Βαγγελας.

Στην Νοτιγχαμ παει να παρει τερματοφυλακα. Λογικα για δευτερο. Πρωτος φαινεται να ειναι ο Τερνερ.

Μην σχολιασεις δεν χρειαζεται, καταλαβαν ολοι.
Από την Βιγιαρεάλ θα τον πάρετε μεταγραφή σε.....

:coffee:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ο Ναβαρο μεχρι τωρα εχει σταξει 3 παστελια. Αν μου σταξει τουλαχιστον αλλα 7-8 μεχρι το τελος εγω θα πήγαινα στην Πορτο να διαπραγματευτω την τιμη (7,5) να την κατεβασω στα 3-3,5 και ας επαιρνα λιγοτερο ποσοστο. Ας πουμε 70% της αξιας του παιχτη. Ωστε να τον εχω στην ομαδα οταν θα παίζει πιο κλειστα σε αγωνες και με μεγαλες μπαλιες σε συτον. Αν το κατάφερνα εχει καλως, αλλιως θα πήγαινα για αλλον. 7,5 για παιχτη που κανει την μιση δουλεια, εστω και αν την κανει καλα, δεν τα εδινα με την καμια.

O Xασαν ηταν 2 επιπεδα πανω απ' το Ναβαρο. 3-3,5 για παιχτη που κανει για Ολυμπιακο Β' είναι ο λόγος που η ομαδα εχει φτάσει να μάχεται με τον Άρη για την 4η θεση.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
O Xασαν ηταν 2 επιπεδα πανω απ' το Ναβαρο. 3-3,5 για παιχτη που κανει για Ολυμπιακο Β' είναι ο λόγος που η ομαδα εχει φτάσει να μάχεται με τον Άρη για την 4η θεση.
Για Ολυμπιακο Β δεν ειναι το γαμησες τελειως τωρα. Τον Χασαν ειχα και εγω στο μυαλο μου που εβγαζε 14-15 γκολ σε ολες τις διοργανώσεις και φουλ σεζον δεν εβγαζε λογω εναμιση μηνα τραυματισμο καθε χρονο. Αλλα ουτε αυτος σας εκανε. Τωρα σας κανει...
Οκ ας παρει το ρισκο να βρει επιθετικο. Θα βρει παιχτη να ξερει μπαλα αλλα ισως να μην βρει σε παραγωγικοτητα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Πω ρε μαλάκα είσαι απο τους τύπους που σουτάρουν μύτο και κοντρόλ με το καλάμι.....

:tooth:
Μην τον παρεξηγεις οπως και τους αλλους γαυρους. Ειναι μαθημενοι τοσα χρονια σε επιθετικους α λα Ραουλ και Τρεζεγκε.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Μην τον παρεξηγεις οπως και τους αλλους γαυρους. Ειναι μαθημενοι τοσα χρονια σε επιθετικους α λα Ραουλ και Τρεζεγκε.
δεν έφαγες πολύ χθες και ανησυχώ...όλα καλά?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom